Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Dat had ik gelezen pablo.
Toch vond ik deze foto daarin niet duidelijk.
oh wat erg roodvos...
noviceh schreef:Oei, wat eng Laurora!
Buiten dat het personeel zich heeft te houden aan de voorgeschreven veiligheidseisen en deze dienen te controleren, vind ik dat er ook een groot deel zelfverantwoordelijk in meespeelt. En dat is wat ik ook mis in bovenstaande situaties betreffende mensen met flinke obesitas. Door de mensen zelf, of in het geval van de 14-jarige jongeman, zijn ouders.
Ik ben ook voorstander van zo’n extra gordel die sureido noemtgeeft mij toch een stukje meer gevoel van veiligheid!
Steeph schreef:noviceh schreef:Oei, wat eng Laurora!
Buiten dat het personeel zich heeft te houden aan de voorgeschreven veiligheidseisen en deze dienen te controleren, vind ik dat er ook een groot deel zelfverantwoordelijk in meespeelt. En dat is wat ik ook mis in bovenstaande situaties betreffende mensen met flinke obesitas. Door de mensen zelf, of in het geval van de 14-jarige jongeman, zijn ouders.
Ik ben ook voorstander van zo’n extra gordel die sureido noemtgeeft mij toch een stukje meer gevoel van veiligheid!
Zelfverantwoordelijk? Hoe bedoel je dat?
capopjekop schreef:Helaas hebben mensen vaak het zelfinzicht niet. Ik heb al best vaak op social media mensen gezien die dan boos worden en het op discriminatie/fatshaming gooien. Ze beseffen niet dat ze voor hun eigen veiligheid geweigerd worden. En heel eerlijk, we denken eigenlijk allemaal wel dat dingen loslopen? Dat gebeurt bij andere mensen, niet bij ons. En meestal is dat ook wel zo. Tot het gruwelijk mis gaat.
sureido schreef:poes schreef:Het gaat om een 14 jarige. Die zijn brein is nog niet volledig ontwikkeld en je kunt niet verwachten dat een puber van die leeftijd al zo denkt.
Nee, maar zijn familie was er toch ook bij… dat bedoel ik eigenlijk meer.
Maar hier heeft niemand wat aan, want het is een tragisch ongeluk..
Sting schreef:Ik had juist onderstaande begrepen uit een nieuwsbericht:Hij was op een trainingskamp, voor American football spelers. Er was dus geen ouder aanwezig, maar wel teamleden en waarschijnlijk dus ook wel begeleiding/trainers.
Citaat:De ouders van het slachtoffer zouden beneden hebben gestaan en alles hebben zien gebeuren.
Laurora schreef:Ik was eens met mijn moeder en broertje in attractiepark Hellendoorn.
Je hebt daar zo'n achtbaan in het donker, de rioolrat.
We gingen daar alledrie in, ik alleen in het voorste karretje en mn moeder en broertje in het karretje achter mij.
Ik had een heerlijke rit, achter me hoorde ik alleen maar gekrijs. Broertjes eerste achtbaan, dus normaal dacht ik.
Tot de rit afgelopen was en bleek dat de veiligheids beugel van mijn moeder en broertje de hele rit open heeft gestaan omdat hij niet zoals normaal het geval was zelf vast bleef klemmen, en ook niet gecontroleerd is door de achtbaan bestuurder.
Het is verdorie een wonder dat mijn moeder mijn broertje in de wagen heeft weten te houden door zich vast te klemmen, als hij alleen had gezeten was hij er 100% zeker uitgeslingerd.