ista schreef:Nutteloos feitje:
Londen ligt dichterbij Middelburg dan Assen.
Tokyo ligt dichterbij Enschede dan bij Amsterdam
Flauw. Je bedoelt denk ik: Londen ligt dichterbij Middelburg, dan Middelburg bij Assen ligt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valerie93 schreef:Was ik rustig aan het scrollen op FB kom ik deze tegen:
Fredric Baur, de man die de Pringles-bus heeft uitgevonden, is (deels) in een Pringles-bus begraven
ista schreef:En in Bali is het heel normaal om eerst zonder kist begraven te worden. Als je familie dan soms na een aantal jaar genoeg heeft gespaard om een speciale kist te kopen, dan graven ze je op en volgt je echte uitvaart.
Voordeel: botjes zijn makkelijk in de vaak kleine kistjes te rangschikken. Ben je rijk en ga je dus vers de kist in, dan breken ze af en toe je schenen, zodat het met wat dubbelvouwen wel past.
Valerie93 schreef:ista schreef:En in Bali is het heel normaal om eerst zonder kist begraven te worden. Als je familie dan soms na een aantal jaar genoeg heeft gespaard om een speciale kist te kopen, dan graven ze je op en volgt je echte uitvaart.
Voordeel: botjes zijn makkelijk in de vaak kleine kistjes te rangschikken. Ben je rijk en ga je dus vers de kist in, dan breken ze af en toe je schenen, zodat het met wat dubbelvouwen wel past.
Heel wreed...
poes schreef:Precies. Dat ze je gewoon in een kist onder de grond steken om te vergaan of gewoon in de fik steken: er is geen echt mooie manier van je opbergen voor de eeuwigheid denk ik.
Zwijg maar over de mummies