Maflinger_S schreef:Moedermelk creme, 't idee is even wennen.
Zo heb ik ook begrepen dat bepaalde mannelijke vloeistoffen ook heel goed voor de huid zouden zijn vanwege de gezonde eiwitten die het bevat. Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten om het eens uit te proberen en ik vraag me ook af of ik, als het goed werkt, wel een donor kan vinden die mij van een regelmatige voorraad wil voorzien, aannemende dat de houdbaarheid van het product buiten het mannelijke complex ook niet eindeloos is.
Google eens in het Engels op slagroomtaart en wellicht vind je wat bruikbare tips

Op de parkeerplaats (geen verlaten enge plek overigens, maar best veel aanloop daar) waar ik stopte zat een jongere vrouw (20/30?) in de auto aan de telefoon best overstuur leek het.
Toen ik terugkwam was ze nog meer overstuur. Maar was me ook steeds aan het aankijken wegkijken aankijken wegkijken. Misschien omdat ze me eng vond? Of zocht ze juist contact om hulp te krijgen? 
de auto was te klein om er nog iemand te verstoppen. En ze stond ook dichtbij. Gesprek aan de telefoon was duidelijk de oorzaak. Erheen lopen was 10 stappen geweest of zo. Ik heb wel een paar keer bewust teruggekeken maar daarop keek ze snel weer de andere kant op. Vandaar dat ik het niet durfde te gokken.
Normaal twijfel ik niet maar nu voelt het gewoon vreemd niet ok.
Gewoon vreemd dus