Zebrastreep schreef:Rommelkom op zeg ik ben als één van de eerste gevaccineerd nou quess wat ik heb nog niks gehad en het zit al bijna 6 maanden in mijn lijf. Als je geen rommel in je lijf wilt , kun je ook beter stoppen met eten en buiten rond lopen. Eten wat in de supermarkt ligt , zit net zoveel troep in. Daarnaast als je buiten loopt adem je allemaal gassen in van auto's. Maar een vaccinatie is troep.
Ik loop dagelijks met angst om een ziekte te krijgen , en ik herken jullie angst als ook iets wat doorgeslagen gaat worden. En dat is absoluut ook niet gezond.
En je hoeft geen vaccin te nemen hoor daar is iedereen vrij in. Maar ga dan ook respectvol om met mensen die zich wel willen laten vaccineren. Ik vindt rommel bijv geen fijn woord om te horen. En opmerkingen je lange termijn ben ik ook een beetje allergisch voor. Ik kan over 10 jaar ook hartpatiënt zijn , daar maak ik mij ook nu nog niet druk om.
Ik vind het rommel. Dat mensen zich wel laten vaccineren, prima, maar ik niet. Ik ga die mensen niet overhalen om zich niet te laten vaccineren want een ieder heeft recht op zijn eigen mening en is baas over zijn eigen lijf. Dat jij rommel geen fijn woord vind, tsja dat is niet mijn probleem. Trouwens, ik neem ook geen griepspuit, dat vind ik ook rommel.
kom op zeg ik ben als één van de eerste gevaccineerd nou quess wat ik heb nog niks gehad en het zit al bijna 6 maanden in mijn lijf. Als je geen rommel in je lijf wilt , kun je ook beter stoppen met eten en buiten rond lopen. Eten wat in de supermarkt ligt , zit net zoveel troep in. Daarnaast als je buiten loopt adem je allemaal gassen in van auto's. Maar een vaccinatie is troep. 

.