Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marije_1997 schreef:Van die kasten waar de nacht levering in geleverd moet worden. Deel met sleutel, waaronder een aantal bussen. Word leuk hahaha ik rook dus heb aanstekers bij me maar daar heb ik geen tijd voor. Want slot moet los, maar de deur ook open. En ik rijd met een sprinter van +/- 8 meter (nu maandag op dinsdag even een kleintje daarna wss m'n eigen weer)
. Anna79 schreef:Met behulp van wat water heeft dochterlief een sneeuwpoesgemaakt!
_San87_ schreef:Hoe zijn de kaarten voor morgen? Ik lees code geel, ik weet alleen niet of ik morgen de weg op durf.
luxx schreef:Marije_1997 schreef:Van die kasten waar de nacht levering in geleverd moet worden. Deel met sleutel, waaronder een aantal bussen. Word leuk hahaha ik rook dus heb aanstekers bij me maar daar heb ik geen tijd voor. Want slot moet los, maar de deur ook open. En ik rijd met een sprinter van +/- 8 meter (nu maandag op dinsdag even een kleintje daarna wss m'n eigen weer)
Ik bedoel niet een gewone aansteker, bedoel zo'n ronde electrische die in een auto zit, dat wordt erg warm en dat drukken ze even tegen het slot
chanicha schreef:_San87_ schreef:Hoe zijn de kaarten voor morgen? Ik lees code geel, ik weet alleen niet of ik morgen de weg op durf.
Ze overleggen vanavond San maar mijn man kreeg al te horen dat de regiotaxi gaat rijden dus hou mijn hart vast maar misschien wordt het nog afgeblazen als het code rood wordt.
Als je niet weg moet zou ik niet gaan!

Pandora2 schreef:Haha die poezen ook !![]()
Hier zijn er 2 van de 3 fulltime salonpoes als het vriest en sneeuwt. Kouwe voeten vinden ze echt helemaal niks

rien10 schreef:moonsparkle schreef:Nu het blijft sneeuwen en vriezen vraag ik me echt af hoe ik mijn auto van zijn plek ga krijgen morgen. Door de wind zijn de auto's een soort van omcirkelt.De treinen rijden vandaag ook al de hele dag niet. Het weerbericht voorspelt hier sneeuwval tot morgen avond...
[ [url=m/zcXkN4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zachtjes wiegen, dat werkt. Even naar voren, terug laten zakken. Weer naar voren, terug laten zakken. Steeds iets verder. Dan ineens, floep je over het (inmiddels platgereden) sneeuwduintje heen.
nuscaniels schreef:Auto staat aan de weg ipv op de oprit zodat ik morgenochtend hopelijkzo weg kan rijden zonder eerst te hoeven steken achteruit over een drempel.
Ik begrijp de logica van rijden nu met dit weer qua snelheid en hoe te remmen maar hoe zit dat met automaat.
Ik moet met stilstaan rem ingedrukt houden en auto wil dan natuurlijk rijden. Kan hem in parkeerstand zetten en heb ook 1e en 2e versnelling maar weet niet wat ik daar mee zou moeten.