-Dat mijn vader zo goed vooruit gaat met lopen. -Hij ook zijn leven zonder mijn moeder weer een beetje begint op te pakken. -En het beste van vandaag,ik heb de lievelings ring van mijn overleden moeder van hem gekregen.Mijn moeder en de ring waren altijd bij elkaar.
1. Mijn vriend en ik gaan vanavond naar zijn moeder 2. Ik heb het een en ander in het huishouden gedaan 3. En alsnog over gisteren; flinke autopech maar ik was veilig en het is goedgekomen
VanHuisUit
Geplaatst: 04-03-21 18:17
Wat mooi Britta31
1. net lekker stuk cake gegeten 2. nieuwe schoenen gekocht 3. goed gesprek met mijn manager
Saul
Geplaatst: 04-03-21 21:07
1. Mooie dienst gehad vandaag. 2. Daaropvolgend een fijn gesprek met familielid. 3. Woonkamer grondig schoongemaakt vandaag samen met vriendlief.
SplashIsLief
Geplaatst: 04-03-21 21:27
1. Mijn leidinggevende op een respectvolle wijze duidelijk gemaakt dat ik er geen werk bij kan hebben 2. Cursus gedaan ondanks dat ik eigenlijk vond dat ik er geen tijd voor had 3. Weer een heel stuk van mijn foto's uitgezocht
Paar leuke boompjes erbij gehaald, één is een zeldzame in Nederland
Auto heeft weer nieuwe remblokken
Gezonde salade gegeten ipv makkelijk frietjes in de airfryer gooien
fransje23
Geplaatst: 04-03-21 23:31
Wat een mooi aandenken! Britta32
* lekker gereden * collega beste zelf dat ze te voorbarig was en kwam meteen met een excuus *gelachen om kat die rare jolige sprongen maakt
Zebrastreep
Geplaatst: 05-03-21 00:01
- Heerlijk gegeten bij oma. Zulke momentjes zijn mij nu wel heel dierbaar nu ze dit jaar waarschijnlijk dit jaar komt te overlijden. - 10 euro parkeergeld bespaard - Ondanks veel slecht nieuws weer vandaag ( ik wordt echt beetje moe van alle ziekte gevallen in de familie , maak mij veel zorgen en dat vindt ik echt super vervelend) probeer ik er toch nog wat goeds van te maken.
1. Een super coole leenwagen gereden terwijl onze auto in de garage was 2. Koffie met gebak bij oma, erg gezellig 3. Wij vieren vandaag al weekend, terwijl het morgen pas zaterdag is!
1. Fijn in de tuin van ons klushuis 'gewerkt' in de zon 2. Een inhaalslag met achterstallig werk kunnen maken 3. Eindelijk een vrije avond: boekje erbij en ontspannen maar
Goede intake gehad om van mijn naalden fobie af te komen, hopelijk met virtual reality grotendeels
Lekker met een boek bij de kachel zitten lezen
Mandyy
Geplaatst: 05-03-21 23:13
1. Fijn rondje gemend met Max. 2. Hoofdpijnloos (na bijna een week vreselijke hoofdpijn). 3. Verjaardag van zwager ‘gevierd’ en hem getrakteerd op kipsalon.
1. Klompenpad van 11 km gelopen met een vriendin. Mooie omgeving en lekker weer! 2. Knoop doorgehakt en scooter verkocht. 3. Ontknoping van Wie Is De Mol gekeken met een wijntje en bittergarnituurtje.