Ik denk dat ik morgen maar de hele dag offline ga voordat ik nog meer aankopen doe, haha.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura_ schreef:Oehlala schreef:probeer de equestic saddleclip te bestellen met 30 % korting bij hypostore, maar hij neemt de kortingscode niet. Staat niet bij , dat de korting niet op de saddleclip geldt...
Huh, die heb ik ook besteld en bij mij lukte het wel?
Rambogirl schreef:Ja, ik heb dat ooit gehad bij de EJ. 25 of 30% korting, dus ik kocht een scheermachine. Jaar daarna deden die niet meer mee
Ik heb alleen nog een 4 seizoens dekbed nodig. Dus als iemand daar een winkel met goede actie voor weet...
Yadano78 schreef:Luxorvalkje schreef:Er was iemand in dit topic op zoek naar een nintendo switch.
Mediamarkt maakt het wel heel bont.
Normaal kosten ze 319, en nu 369.
Geen BF korting, maar nog.
Ja ikkemaar ik weet dat ik hem nu wel voor 300 kan krijgen, ik hoop eigenlijk voor 250 te kunnen scoren maar het ziet er niet hoopgevend uit
Citaat:Ja klopt, op de Bucas ook. Toen ik bestelde kon het nog voor 30%, later is dat bijgewerkt naar 20%.
Oehlala schreef:StonedRomy schreef:Ipv de clip zou je ooo voor de equisense kunnen gaan. 99 euro en geen abonnement. Heel fijn apparaat
Kun je daar iets meer over vertellen? Die ken ik niet.
Oehlala_ schreef:Oehlala schreef:probeer de equestic saddleclip te bestellen met 30 % korting bij hypostore, maar hij neemt de kortingscode niet. Staat niet bij , dat de korting niet op de saddleclip geldt...
whut.....kun je er geen 2 bestellen, ook 1 voor mij.
nnicolex schreef:Citaat:Ja klopt, op de Bucas ook. Toen ik bestelde kon het nog voor 30%, later is dat bijgewerkt naar 20%.
Ja daar kwam ik helaas net ook achter.. vanmiddag wilde ik bestellen maar dacht kijk vanavond nog even verder voor evt hals erbij en ineens werkt de code niet meer op bucas. Zonde!
Hopelijk morgen nog ergens een bucas aanbieding, 20% is al zovaak op bucas en vind ze dan nog erg prijzig
StonedRomy schreef:Heb je net een pb gestuurd. Ik ken hem vanuit een stal in Amerika en heb hem dus aangeschaft toen ik een eigen paard kocht. Werkt imo veel fijner dan de clip omdat hij ook goed meet met longeren.
Telpeva schreef:Dr martens korting tot 30%:
https://www.drmartens.com/nl/nl/black-f ... day-offers
Die die ik wil zijn niet in de aanbieding en kosten nog steeds 219,-huilen...