Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Zo schone pleister met betadine zalf doet verrekt zeer en volgens mij behoorlijk diepe snee. Even in de gaten houden en anders naar de ha.
Lestrange01 schreef:Omfg... jongens ik schaam me echt dood ik dacht dat ik van 10:00 tot 13:00 moest werken en van 13:00 tot 17:45 reserve stond.
Wordt ik om 9:10 gebeld terwijl ik net wakker ben....... Blijkbaar moest ik alleen maar van 7:00 tot 1300 werken...
Ik weet echt totaal niet hoe ik mijn tijden heb verzonnen, echt verschrikkelijk. Moet nu van 12:00 tot 17:00 werken.
Ben nog nooit te laat gekomen, en nu kom ik gewoon 5 uur te laat
Bubblewrap schreef:Lestrange01 schreef:Omfg... jongens ik schaam me echt dood ik dacht dat ik van 10:00 tot 13:00 moest werken en van 13:00 tot 17:45 reserve stond.
Wordt ik om 9:10 gebeld terwijl ik net wakker ben....... Blijkbaar moest ik alleen maar van 7:00 tot 1300 werken...
Ik weet echt totaal niet hoe ik mijn tijden heb verzonnen, echt verschrikkelijk. Moet nu van 12:00 tot 17:00 werken.
Ben nog nooit te laat gekomen, en nu kom ik gewoon 5 uur te laat
Gelukkig is het opgelost!
Iedereen is mens, dus soms sluipt er een misverstandje in
Hier een keertje te vroeg aanwezig op mijn bijbaantje. Hoor je de collega's zeggen: 'huh, maar x was toch de enige die om 12:00 begon?!' en dan loop je verbaasd naar het planningsbord om nog verbaasder terug te lopen naar de collega's
LukieBradley schreef:Oogontsteking, niks zo vermoeiend dan dat
Merexa schreef:LukieBradley schreef:Oogontsteking, niks zo vermoeiend dan dat
Oef, sterkte! Dat is ook erg vervelend..![]()
Hier erger ik mij aan het RDW. Begin vorige week heb ik de trailer terug laten keuren van 1600 mtm naar 1400 mtm, anders mag ik er niet mee rijden en moet daarvoor een nieuw kentekenbewijs krijgen, maar die is er nu nog niet en het is ook nog niet aangepast op de site van het RDW. Onderhand wil ik hem toch wel graag met mijn paard op pad gaan. Iemand enig idee hoe lang dit duurt? Anders bel ik wel vanmiddag..
Marcella schreef:Heb ooit jaren geleden voor deze in een Ford Fiesta gezeten, maar daar moest ik in liggen om bij de koppeling te komen. Verkoper vond het eerst onnodig dat ik moest proef zitten, want zou wel passen. Tot die mij zag verdwijnen.![]()
![]()
Ben geen fan van Renault.![]()
Ben trouwens maar 1.55 groot.
chanicha schreef:Marcella mijn dochter is klein maar die kan gewoon bij de pedalen in hun Clio, ook in een Ford Fiesta!
Edit, dat is balen Wyoming!
Wij zijn om die reden gaan leasen, onze Ford ging ook naar onkosten toe en nu hebben we geen zorg daarover.