Joman schreef:Blacky94 schreef:Precies dat bovenste
Daarnaast zijn er ook heel veel mensen die geen 9-5 baan hebben. Ik werk zelf onregelmatig en ben juist blij vandaag even een dag vrij te zijn, na net 3 dagen gewerkt te hebben. Juist ook de meeste van mijn vrienden werken onregelmatig. Waarom zouden die mensen/wij niet op een dinsdagmiddag in de lunchroom mogen zitten, in plaats van zaterdagmiddag zoals veel andere mensen dat doen?
Volgens mij heb je dan echt helemaal de strekking van het bericht gemist.
Joh, kan jij ook nog wel eens chill doen? Ik word een beetje moe van jou en je reacties. En als je al zo'n grote mond moet hebben, onderbouw je reactie dan even in plaats van alleen maar hoog van de toren te blazen.
Ik snap de strekking van het verhaal prima, ik geef alleen aan dat er ook genoeg mensen zijn voor die wie dinsdagmiddag hun zaterdagmiddag is.

. Zou wel heel leuk zijn als hij dan kan komen. Door hem in de gîte te parkeren, kost ons dat veel geld want kunnen niet verhuren, maar we gaan dan wel voor onze eigen veiligheid (manlief is 77 jaar) want zijn vrienden werken oa op de cohid afdeling in het ziekenhuis. Dus wij gaan hen dan opzoeken en kunnen mooi buiten samen eten en drinken met inacht neming van 1,5 meter. Dat voelt toch veiliger als die jonge mannen hier in ons huis, onze douche, en de hele dag om ons heen. Daarnaast als ik het iemand gun om in onze mooie gîte vakantie te vieren, dan zijn het wel de mensen uit de zorg, of zijn vriend die zich met een gehandicapte man al geruime tijd in quarantaine heeft geplaatst en de man dus (betaald) verzorgd. Petje af, voor zo'n jonge gast.