Normaal moest ik 2x per week een volle tank erin gooien, nu heb ik gisteren voor het eerst in 4 weken getankt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biebz schreef:Ik heb niet zo veel moeite met 100 rijden.
Wat ik dan wel vervelend vind is dat ik vaak het gevoel heb dat ik de enigste ben en het gevoel krijg alles op te houden. Maar om daarvoor nou te hard te gaan rijden vind ik ook niks
marleen_88 schreef:[naam] schreef:Nog steeds geen moeite met 100 , zit tussen 100 en 110 dat rijd het fijnste.
Ik rijd een stuk minder nu ik thuiswerk. Ik rijd zo ongeveer 108 op mijn teller en vlot gaat het voor mijn gevoel niet. Ik ben wel benieuwd hoeveel zuiniger ik rijd nu ik geen 130 meer mag.
Rebecca schreef:marleen_88 schreef:
Ik rijd een stuk minder nu ik thuiswerk. Ik rijd zo ongeveer 108 op mijn teller en vlot gaat het voor mijn gevoel niet. Ik ben wel benieuwd hoeveel zuiniger ik rijd nu ik geen 130 meer mag.
Heb bij net 100 het kruipgevoel , maar net wat sneller en opeens is dat gevoel er niet meer.
Heel veel rijden nog harder, merkte ik gister ook . Het is mijn boete niet in dat geval
Rebecca schreef:Geërgerd aan motoren vandaag , als en idioot over de weg (binnen wegen waar 60 mag en ik al wat harder ging) in groepen sjeesden ze mij voorbij met 80 a 90+ KM![]()
Oh later weer motoren te drammen achter mij , net de richting aan gezet en nog even snel er voorbij. Wil ik afslaan staat er op de straat een groep jongeren te praten en kon nog net er langs op de andere weghelft
Valerie93 schreef:Nog een ergenis van gister en van vandaag komt dezelfde weer terug.
Het overal 100 rijden... had het gewoon overal 120 of 130 gemaakt. Wat een slakkengang zeker op lege snelweg.
Nouja mag straks weer (minimaal) 2.5 uur terug rijden vanaf Limburg naar huis.
lifaya schreef:Ik ben van mening als je inhaalt je het ook goed moet doen. Is het snelheids verschil te klein met degene die je inhaalt dan houd je het verkeer op en kan he vervelende situaties creëren. Gewoon lekker eff op je gas trappen en weer rustig naar rechts gaan. Daar krijg je echt geen bekeuring voor hoor...
Rebecca schreef:Op een binnenweg vandaag, 60KM max en er kwam een S bochtje aan . Allemaal bomen eromheen en amper zicht wat er aan kwam , rustig wat vaart minderen en achter mij een VW te drammen en geërgerd achter het stuur . Bochten door en kwamen tegenliggers , verderop een aardig onoverzichtelijk kruispunt vanaf mijn kant dus weer vaart minderen en remmen en goed kijken , gaat die banketstaaf achter mij opeens mij in die bocht inhalen dezelfde kant op. Heb hard aan mijzelf getwijfeld of ik nou echt zo poedersuiker reed, ik wil niet stuk en auto is ondanks zijn looks mijn alles
. Kerel reed makkelijk 100 waar naar mijn mening 60 toegestaan was , stoof mij zo voorbij
![]()
Later een bocht maar rechts en rustig remmen , terug schakelen en bochtje door . Moest 300meter verderop weer rechts, dus even gas erbij en net toen ik afsloeg weer een andere VW hard er voorbij langs.
Mijn zelfvertrouwen heeft wat deukjes opgelopen vandaag, ben ik dan zo slecht op de weg
Marocje schreef:Net reed ik bijna op de brug, waar het 1 richtingsverkeer is, tweebaans. Ik reed rechts, en blijkbaar was een tegenligger die op de brug reed een baan te ver opgeschoven waardoor hij dus op onze weghelft kwam. Levensgevaarlijk, immers dat stuk was 1 richting. Hij stond op de linkerbaan, dus ik kijk in mij spiegel en er zitten nog 2 auto’s achter me. Ik rijd dus door, wil die tegenligger ineens gaan draaien voor mij langs! Hij stopte wel toen ie zag dat ik doorreed, maar vind dat zo’n stomme actie! Hij hoefde maar 2 auto’s te wachten en dan had ie de mogelijkheid te draaien. Waarom er zo voor willen schieten?