Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Ik gok dat het bij ons pas na het weekend rustig is. Dan beginnen de scholen weer.
Van wat ik kon horen is de brievenbus van de bovenburen net bewerkt met vuurwerk. Morgenvroeg maar even de schade opnemen en kijken of die van ons ook vuurwerk erin gehad heeft. Wel een topactie terwijl er 2 km verderop een gezin uit elkaar is getrokken door een vuurwerkdrama
capopjekop schreef:Pfff meen je niet lau. Nog een dag langer..
Ik woon echt in een tokkiewijk en momenteel ben ik er echt klaar mee met junkies en andere asocialen. Hier moet alles maar kunnen en iedereen heeft schijt aan elkaar. Normaal heb ik daar niet zoveel last van, maar nu met al dat vuurwerk ben ik er echt klaar mee. Het is een dagtaak om de hond een beetje rustig te houden. Slaapt ze eindelijk besluit het kamp hier tegenover even een eigen vuurwerkshow te organiseren. Mensen flikkeren gewoon random vuurwerk uit het raam zonder rekening te houden met mensen en auto's en dat vinden ze normaal.
RoosDeG schreef:Aan een domme fout die ik gemaakt heb tijdens het bestellen van een container![]()
Wel de juiste straat maar het het huis nummer van onze oude woning...![]()
Morgen maar even bellen in de hoop dat ze het nog kunnen doorgeven
Loeky01 schreef:Dat ik net m'n eerste grijze haar gevonden heb tijdens het föhnen. M'n vriend nog heel lief; neee schat volgens mij is die gewoon blond hoor! Maar ik heb al jaren geen blond haar meer... Dus hij was echt grijs
.
En dat de föhn het daarna begaf.
Cowboy55 schreef:Loeky01 schreef:Dat ik net m'n eerste grijze haar gevonden heb tijdens het föhnen. M'n vriend nog heel lief; neee schat volgens mij is die gewoon blond hoor! Maar ik heb al jaren geen blond haar meer... Dus hij was echt grijs
.
En dat de föhn het daarna begaf.
De schok van het grijze haar was te groot voor de fohn?“F*ck this I’m out!”
LukieBradley schreef:Collegas die banketstaaf doen op papier![]()
![]()
Door een schrijffoutje (niet erg) van een ander had ik een ap van de baas over hoe of wat.
Had de collega er heel stom iets bijgezet dus het stoom komt uit mijn oren![]()
Ik heb vakantie dus laat me net rust![]()
![]()
![]()