Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 22:20

Pexion ken ik niet.
Ga ik eens opzoeken online.

Hopelijk kunnen mensen en dieren nu weer bijkomen van het vuurwerk.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 22:23

Dat ze hier weer aan knallen zijn, paarden onrustig zijn hierdoor maar ik wel om 3:00 eruit moet

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 22:28

Ik gok dat het bij ons pas na het weekend rustig is. Dan beginnen de scholen weer.

Van wat ik kon horen is de brievenbus van de bovenburen net bewerkt met vuurwerk. Morgenvroeg maar even de schade opnemen en kijken of die van ons ook vuurwerk erin gehad heeft. Wel een topactie terwijl er 2 km verderop een gezin uit elkaar is getrokken door een vuurwerkdrama :n

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 22:52

capopjekop schreef:
Ik gok dat het bij ons pas na het weekend rustig is. Dan beginnen de scholen weer.

Van wat ik kon horen is de brievenbus van de bovenburen net bewerkt met vuurwerk. Morgenvroeg maar even de schade opnemen en kijken of die van ons ook vuurwerk erin gehad heeft. Wel een topactie terwijl er 2 km verderop een gezin uit elkaar is getrokken door een vuurwerkdrama :n

Ze beginnen dinsdag pas helaas {:)-:(
Dus nog even volhouden en dan is het geknal klaar.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 22:57

Gelukkig is het in mijn wijk gewoon rustig aan mijn kant maar in de omgeving is verrekte veel vuurwerk.

Weet je, zo klinkt een vuurwerkverbod algeheel ineens aantrekkelijk.
Zulke mensen verpesten het voor de rest. Het is idd maar 1 x per jaar en hoewel ik dat al erg zat vind vind ik wel dat mensen zich aan de regels moeten houden.
Plus al die verwondingen en vernielingen kom op zeg wat is er nou toch leuk aan %)
Verpest het voor de rest dan denk ik

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 23:04

Pfff meen je niet lau. Nog een dag langer..

Ik woon echt in een tokkiewijk en momenteel ben ik er echt klaar mee met junkies en andere asocialen. Hier moet alles maar kunnen en iedereen heeft schijt aan elkaar. Normaal heb ik daar niet zoveel last van, maar nu met al dat vuurwerk ben ik er echt klaar mee. Het is een dagtaak om de hond een beetje rustig te houden. Slaapt ze eindelijk besluit het kamp hier tegenover even een eigen vuurwerkshow te organiseren. Mensen flikkeren gewoon random vuurwerk uit het raam zonder rekening te houden met mensen en auto's en dat vinden ze normaal.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 23:18

capopjekop schreef:
Pfff meen je niet lau. Nog een dag langer..

Ik woon echt in een tokkiewijk en momenteel ben ik er echt klaar mee met junkies en andere asocialen. Hier moet alles maar kunnen en iedereen heeft schijt aan elkaar. Normaal heb ik daar niet zoveel last van, maar nu met al dat vuurwerk ben ik er echt klaar mee. Het is een dagtaak om de hond een beetje rustig te houden. Slaapt ze eindelijk besluit het kamp hier tegenover even een eigen vuurwerkshow te organiseren. Mensen flikkeren gewoon random vuurwerk uit het raam zonder rekening te houden met mensen en auto's en dat vinden ze normaal.

Jaa ik meen het helaas.
Jij woont echt aan de verkeerde kant van de wijk :')
Maar het is echt belachelijk hoe veel er nu nog geknald word zelfs hier.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 23:24

Mensen die zo belachelijk slecht typen dat ik soms dingen echt tig keer moet lezen om het te begrijpen >;)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 23:47

Aan een domme fout die ik gemaakt heb tijdens het bestellen van een container |o
Wel de juiste straat maar het het huis nummer van onze oude woning... |o
Morgen maar even bellen in de hoop dat ze het nog kunnen doorgeven

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 23:51

RoosDeG schreef:
Aan een domme fout die ik gemaakt heb tijdens het bestellen van een container |o
Wel de juiste straat maar het het huis nummer van onze oude woning... |o
Morgen maar even bellen in de hoop dat ze het nog kunnen doorgeven

Herkenbaar. _O- Een paar weken geleden een pizza besteld en het huisnummer doorgegeven van het huis van mijn moeder dat ik namens haar in de verkoop heb staan. Gelukkig met een telefoontje van de bezorger opgelost....die stond zich 50 meter verderop te verbazen dat iemand zijn huisnummer vergeten was. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-20 23:56

paasei Arriva dat de treinen ‘s avonds opeens maar 1x per uur rijden op zon en feestdagen. Ben knettermoe, wil naar huis en stond voor niks op het station. Wil ook niet bij mijn ouders slapen want dan ben ik morgen vroeg wakker door alle herrie. :n

Echt chagrijniger kan je me niet krijgen. Onverwachtse dingen als ik al heel erg moe ben. :=

Lig nu pas half 1 in bed...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 00:12

Dat ik net m'n eerste grijze haar gevonden heb tijdens het föhnen |(. M'n vriend nog heel lief; neee schat volgens mij is die gewoon blond hoor! Maar ik heb al jaren geen blond haar meer... Dus hij was echt grijs ;(.

En dat de föhn het daarna begaf.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 00:14

Loeky01 schreef:
Dat ik net m'n eerste grijze haar gevonden heb tijdens het föhnen |(. M'n vriend nog heel lief; neee schat volgens mij is die gewoon blond hoor! Maar ik heb al jaren geen blond haar meer... Dus hij was echt grijs ;(.

De schok van het grijze haar was te groot voor de fohn? :D “F*ck this I’m out!” _O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 00:15

Cowboy55 schreef:
Loeky01 schreef:

De schok van het grijze haar was te groot voor de fohn? :D “F*ck this I’m out!” _O-

Ja denk het inderdaad _O- _O-

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 07:23

Dat het universum blijkbaar vindt dat vandaag niet de dag is om eendekooien schoon te spuiten. Zette onze hogedruk reiniger aan, komt het water uit de verkeerde kant van het handsvat. Geen probleem, loop even naar de buurvrouw om die van haar te lenen. Wat denk je; zet dat ding aan, 5 seconden draaien en…. niks. Helemaal dood.
Ga maar weer op de veranda zitten geloof ik ^)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 08:54

Aan de buurvrouw die vanaf 06.45 uur de zolder aan het verbouwen is -:(- . Echt mens denkt volgens mij dat ze alleen op de wereld woont!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:00

Collegas die banketstaaf doen op papier {:)-:( {:)-:(
Door een schrijffoutje (niet erg) van een ander had ik een ap van de baas over hoe of wat.
Had de collega er heel stom iets bijgezet dus het stoom komt uit mijn oren {:)-:(
Ik heb vakantie dus laat me net rust {:)-:( -:(- {:)-:( {:)-:(

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:02

Aan mijn gebrek aan ritme de afgelopen twee weken. Vandaag weer naar kantoor maar ben compleet het besef van tijd/dag/datum kwijt. :=

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:38

1 sec. op mn nieuwe baan en mn leidinggevende is er vandaag al niet. Ik zit hier echt van "Oke... en nu..."

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 09:43

Dat ik vanochtend met ijskoud water mocht douchen omdat de circulatiepomp (of hoe dat ding ook mag heten) in onze flat momenteel kapot is

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:02

Dat ik weer moet gaan studeren :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:28

Geen zin om van de bank af te komen... wilde eigenlijk mijn haar wassen vanmorgen maar ben daar echt te lui voor. _O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:41

LukieBradley schreef:
Collegas die banketstaaf doen op papier {:)-:( {:)-:(
Door een schrijffoutje (niet erg) van een ander had ik een ap van de baas over hoe of wat.
Had de collega er heel stom iets bijgezet dus het stoom komt uit mijn oren {:)-:(
Ik heb vakantie dus laat me net rust {:)-:( -:(- {:)-:( {:)-:(

Ik weet niet of het een bijbaan is of je gewone baan. Maar vakantie is vakantie. Tenzij de pleuris 20x uitbreekt hoeven ze jou niet te bereiken. Zullen zij namelijk ook niet waarderen als je dat zou doen en nu zit jij met een poedersuiker gevoel. Je baas hoeft jou niet te appen als het kan wachten tot na je vakantie. En dat mag je best zeggen

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 11:46

De nieuwjaarswensen en dan vooral die 3 zoenen met collega's die je eigenlijk nooit spreekt. Gedoe wat van mij allemaal niet zo hoeft.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-20 12:10

Dat ik nu al bijna in slaap flikker :')