Post NL frustratie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:49

Ik ben ook alweer 10 jaar zaterdagbezorger. Vind het niet echt verschillen alleen nu is het huis aan huis vervangen door pakketjes (en je begint een stuk later) Maar ik snap je man echt wel hij moet zichzelf echt niet voorbijlopen. Hoor hier ook een aantal dat die het de ochtend erna wegbrengen omdat ze om 9 uur nog niet klaar zijn. Zo druk is het gewoon

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:50

Wat fijn dat dat kan, Marije. Echt, die post kan wel een dag extra wachten. De gezondheid is het aller belangrijkste, als jouw man weer helemaal uitvalt hebben ze ook al een probleem, want dan moet er ook een vervanger, anders komt er helemaal geen post ipv gedeelte.

Wel prettig dat die vrouw naar buiten kwam ook. Toch nog wat menselijkheid!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:51

mvdende schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Misschien moet je het even in context zien, 10 jaar geleden is niet te vergelijken als nu. En daarnaast je leest dat degene in de ziektewet loopt, dus je kan dat ook niet vergelijken. Maar fijn dat je het zo makkelijk kan volhouden, je bent geweldig.
Ik heb geen begrip voor je totale gebrek aan inlevingsvermogen. Bah.

Edit; en ik erger me dan ook aan het gebrek van je op de situatie van PostNL. Het ik alle,aal zo erg dat je geen pakketje hebt, maar je mist de belangrijkste deel dat mensen het gompes lopen voor mensen die pakketten bestellen. Helemaal in de maand december. Doe eens wat aan je houding :n :evaw:

10 jaar geleden was het een pak drukker dan vandaag de dag. Toen werden er nog behoorlijk veel kerstkaarten bezorgd.

Had ik óók iets van 3-4x zoveel post als normaal.

Ik vind het zo vlak voor kerst dus echt niet kunnen dat post een dag langer blijft liggen.

Zit zelf al bijna 1,5 week op een brievenbus pakje te wachten wat op 15 december al gescand is door Postnl en gisteren eindelijk zou komen, en natuurlijk wéér niet. Ik ben goed pissig dáárop. 10 dagen wachten terwijl ze verplicht binnen 24 uur horen te leveren. Ik snap dat het druk is, maar 10 dagen.....

Ik mag trouwens niet bij de PostNL werken van het UWV... iets met minimaal 20% van het minimum loon verdienen anders is het niet toegestaan.... En tegenwoordig kom je daar niet meer aan omdat het te rustig is.

Voorlopig nog niets van het UWV gehoord al vanaf oktober...die zijn óók traag.... tegenwoordig.

Ga je lekker :')
De wereld draait niet alleen om jou en je pakketje die 10 hele dagen te laat is :+

Van wie horen ze trouwens verplicht binnen 24uur te leveren?

Mijn pakketje is trouwens nu twee dagen te laat, maar dat is voor het eerst. Of het komt omdat ik er nu meer op let door dit topic. Normaal heb ik niet echt een idee wanneer m’n pakketjes horen te komen eigenlijk. Maar was het meestal wel snel.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:59

Ik zit hier echt met verbazing te lezen. Sommige reacties hier geven mij ineens een heel ander beeld van hoe de gemiddelde mens denkt en ik snap ineens de belachelijke vragen die mensen soms kunnen stellen.

Allemachtig :+

Enne, 10 jaar geleden drukker dan nu? Corona, Kerst + alle winkels dicht, I highly doubt it. Briefpost wellicht, maar de pakketpost reken je dan echt niet mee.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:01

Gezellig topic geworden :+

Update:
- Zaterdag pakketje met dpd (uit België schijnbaar) bestelt. Vandaag al ontvangen!
- zondag pakketje met PostNL bestelt. Gister al ontvangen!
- Alleen pakket uit Duitsland via Dhl zit geen beweging in helaas. Terwijl ik daar het meest naar uitkijk :D

Edit: op moment dat ik dit bericht typte, is de status 1 stapje verder *\o/*
Laatst bijgewerkt door Dispar_Vulgo op 23-12-20 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:03

Ik kreeg vroeger nooit brievenbus pakketjes, haha. De reclame liep bij ons vooral via andere bedrijven, maar 1 bij post nl in het weekend. Ook niet alle post kwam via post nl

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 20:53

Marije_jiplover.
wat fijn voor je man dat hij weer werkt en dat zijn leidinggevende rekening houdt met zijn herstel.

mvdende echt ik snap jou kijk op het leven echt niet :n voor al na die opmerking over de man van Marine niet daar wordt ik echt chagrijnig van, overal waar ik je tegen kom is het ikke ikke ikke. misschien moet je eens van je luie reet komen( al is het maar bijwijze van enveloppe dicht likken) en gaan werken zodat je iets van de werkende wereld leert ipv iedereen de schuld te geven behalve je zelf en dan zul je zien dat het in het bedrijfsleven niet altijd zo gaat zoals bedrijven willen dat het gaat.
zo respectloos :r

Lisitano

Re: Post NL frustratie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:11

Dit is niet echt, toch? Dit is toch een trol mag ik hopen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:12

Mvdende, jij geeft aan dat je destijds 3 a 4x zoveel post als normaal had.

JustmeLisa geeft aan dat voor de ronde die haar man liep normaal 50 minuten staat. 4 x zoveel post zou zijn: 4x50 minuten. Dat is een ronde van 3:20 uur. Haar man was al bijna 4 uur onderweg en had nog post over. Dus dat is een pak meer dan normaal, en vooral voor iemand in de ziektewet. Dus spring bij als postbode of hou je mening voor jezelf als die mening iemand kan schaden ;)

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:23

mvdende jij kan toch zelf ook niet werken? Dan zou je toch beter moeten weten.. Ik vind het echt bizar, iedereen moet wel begrip voor jou hebben maar jij hebt dat niet voor anderen? :n Ga zelf maar die post bezorgen dan.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:30

Melisssx schreef:
mvdende jij kan toch zelf ook niet werken? Dan zou je toch beter moeten weten.. Ik vind het echt bizar, iedereen moet wel begrip voor jou hebben maar jij hebt dat niet voor anderen? :n Ga zelf maar die post bezorgen dan.

Ik heb zelf post rondgebracht dus ik weet hoe irritant het kan zijn.

Maar mijn post MOEST af! Daar was het niet mogelijk om even te bellen van "het lukt niet meer" terwijl ik dat meerdere keren heb gehad. Dat was gewoon schouders eronder en kapot gaan....

Verder ben ik nu onder begeleiding van het UWV.... wacht af wanneer ik bij hun weer een gesprek heb.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:30

Mvdende, haar man is aan het revalideren van Corona. Die man loopt letterlijk zn benen uit zijn lijf en is gewoon echt op. Dat die kerstkaart van die wijk een dag later komt maakt niks uit, Marine wil gewoon haar man heelhuids thuis hebben.

En 10 jaar terug was er geen Corona, bestelden we niet massaal online op ene miljoen webshops. Het enige is dat we meer kerstkaarten schreven dan nu, maar dat zorgt niet dat PostNL (toen tnt) op zn gat ligt.

En je pakketje is te laat. Heel poedersuiker, maar die van San is kwijt, en ik denk dat 90% van de Nederlanders op pakketjes wacht. Het is een pandemie, Nederland ligt op zn gat dus we roeien met de riemen die we hebben, ook de bezorgers van PostNL.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:32

Ik vind dit zo erg dat hier iemand zijn man zo wordt afgezeken terwijl hij zijn uiterste best doet in zijn revalidatie maar stuk gaat omdat er zo afrgrijselijk veel post is. En dan nog zeiken ook dat je post niet bezorgd wordt terwijl je thuis je poot op zit te houden....sorry dat ik het zo zeg maar komt het echt niet bij je op dat er nog maar een paar beroepsgroepen zijn nu die alles in gang proberen te houden????

Jij bent ongetwijfeld van hetzelfde slag volk wat te asociaal voor woorden doet in een winkel, zag gisteren ook weer zo iemand in een filmpje voorbij komen. Geen rekening houdend met personeel wat op hun tandvlees loopt, net als het personeel in ziekenhuizen.

Mijn zus hoort al vanaf maart dit jaar dat drogisterijen belangrijk zijn en open moeten blijven, kan geen vrij nemen, kan niet ziek zijn ,staat stijf van de pijnstillers maar werkt gewoon door. Om door mensen zoals deze hier, tegenaan gezeken te worden. Bah!

Ik wil niet eens meer iets online bestellen omdat ik het nergens voor nodig vind op dit moment maar ja ik kreeg twee pakketten van iemand anders bezorgd, superlief natuurlijk en heb de postnl man een dikke reep chocola voor onderweg meegegeven, riep nog hou vol he en hij moest lachen maar echt, ik heb met ze te doen!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:35

Moderatoropmerking:
Bij deze het verzoek om de bovenstaande discussie te staken. De gemoederen lopen begrijpelijkerwijs op, maar persoonlijke discussies zijn onnodig en bovendien niet constructief.

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:38

mvdende schreef:
Melisssx schreef:

Ik heb zelf post rondgebracht dus ik weet hoe irritant het kan zijn.

Maar mijn post MOEST af! Daar was het niet mogelijk om even te bellen van "het lukt niet meer" terwijl ik dat meerdere keren heb gehad. Dat was gewoon schouders eronder en kapot gaan....

Verder ben ik nu onder begeleiding van het UWV.... wacht af wanneer ik bij hun weer een gesprek heb.

Sorry dat ik het zeg maar wat interesseert het ons hoe het bij jou vroeger ging? Deze beste man heeft Corona gehad en is blijkbaar helemaal op na 4 uur werken. Jammer van de post die blijft liggen voor morgen maar gezondheid staat altijd op nummer 1! Dan wachten die mensen maar een dagje op hun post. Zoals al boven mij gezegd is draait het bij jou echt alleen maar om jezelf en dan moet ik zeggen dat er meerdere topics zijn zoals het puppy topic waar ik mij al vaker heb geërgerd aan jouw kijk op het leven (nooit benoemd), en dan voornamelijk jouw leven want die van een ander doet er niet echt toe volgensmij.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:48

Hier zou vandaag een brievenbuspakketje geleverd worden. Heb vandaag überhaupt geen postbode gezien in de straat. Mag toch hopen dat hij/zij inmiddels wel thuis is en morgen verder werkt!

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:52

Ik kreeg net een mailtje dat mijn pakketje gesorteerd is. Duurde een paar dagen langer dan normaal. Ik ben benieuwd wanneer het komt!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:05

ik heb de Postnl app en daar kun je alles in zien. Zo zag ik ook dat er al een dag of 3 een brievenbuspakketje onderweg was. Zo druk hebben ze het nu....het is gewoon niet te doen.

vevina

Flying_Angel schreef:
Hier zou vandaag een brievenbuspakketje geleverd worden. Heb vandaag überhaupt geen postbode gezien in de straat. Mag toch hopen dat hij/zij inmiddels wel thuis is en morgen verder werkt!

Wij hebben het juist andersom :+ bij ons komt de postbode inmiddels al een week meerdere keren per dag langs. Krijgen we sochtends post van PostNL en vervolgens krijgen wij in de middag nogmaals post van PostNL. Ik hoop maar dat de postbodes na de kerst weer wat meer rust krijgen :j

Justme_Lisaa

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:48

Echt mvdende ga je schamen. Iedereen werkt zich uit de naad. En jij weet het allemaal beter en loopt alleen maar te zeiken terwijl je zelf niet werkt. Dat is lekker makkelijk. Of heeft postnl inmiddels jouw sollicitatie al mogen ontvangen?

Ja je beweert 10 jaar geleden post rond gebracht te hebben en dat was heel zwaar. Nou dan zou je toch verwachten dat je een minuscuul klein beetje begrip zou kunnen opbrengen voor de bezorgers.

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:55

capopjekop schreef:
Echt mvdende ga je schamen. Iedereen werkt zich uit de naad. En jij weet het allemaal beter en loopt alleen maar te zeiken terwijl je zelf niet werkt. Dat is lekker makkelijk. Of heeft postnl inmiddels jouw sollicitatie al mogen ontvangen?

Ja je beweert 10 jaar geleden post rond gebracht te hebben en dat was heel zwaar. Nou dan zou je toch verwachten dat je een minuscuul klein beetje begrip zou kunnen opbrengen voor de bezorgers.

De groene mod opmerking gemist? Ik tem

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 22:57

Prima gelezen maar mijn ergernis is bijzonder hoog momenteel. Dus vooral lekker temmen ipv een keer wat aan je houding doen.

En ja ik heb vandaag ook met ontzettend veel post zeiknat door de regen lopen ploeteren. En dan lees ik jouw berichten in dit topic en dat schiet compleet verkeerd

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:09

mvdende schreef:
capopjekop schreef:

De groene mod opmerking gemist? Ik tem

Als jij dat enorme bord voor je gezicht eens weg haalt krijg je ook niet zulke reacties op jouw posts.

Truedreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 23:19