Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Justme_Lisaa schreef:
Misschien moet je het even in context zien, 10 jaar geleden is niet te vergelijken als nu. En daarnaast je leest dat degene in de ziektewet loopt, dus je kan dat ook niet vergelijken. Maar fijn dat je het zo makkelijk kan volhouden, je bent geweldig.
Ik heb geen begrip voor je totale gebrek aan inlevingsvermogen. Bah.
Edit; en ik erger me dan ook aan het gebrek van je op de situatie van PostNL. Het ik alle,aal zo erg dat je geen pakketje hebt, maar je mist de belangrijkste deel dat mensen het gompes lopen voor mensen die pakketten bestellen. Helemaal in de maand december. Doe eens wat aan je houding![]()
10 jaar geleden was het een pak drukker dan vandaag de dag. Toen werden er nog behoorlijk veel kerstkaarten bezorgd.
Had ik óók iets van 3-4x zoveel post als normaal.
Ik vind het zo vlak voor kerst dus echt niet kunnen dat post een dag langer blijft liggen.
Zit zelf al bijna 1,5 week op een brievenbus pakje te wachten wat op 15 december al gescand is door Postnl en gisteren eindelijk zou komen, en natuurlijk wéér niet. Ik ben goed pissig dáárop. 10 dagen wachten terwijl ze verplicht binnen 24 uur horen te leveren. Ik snap dat het druk is, maar 10 dagen.....
Ik mag trouwens niet bij de PostNL werken van het UWV... iets met minimaal 20% van het minimum loon verdienen anders is het niet toegestaan.... En tegenwoordig kom je daar niet meer aan omdat het te rustig is.
Voorlopig nog niets van het UWV gehoord al vanaf oktober...die zijn óók traag.... tegenwoordig.
Melisssx schreef:mvdende jij kan toch zelf ook niet werken? Dan zou je toch beter moeten weten.. Ik vind het echt bizar, iedereen moet wel begrip voor jou hebben maar jij hebt dat niet voor anderen?Ga zelf maar die post bezorgen dan.
mvdende schreef:Melisssx schreef:mvdende jij kan toch zelf ook niet werken? Dan zou je toch beter moeten weten.. Ik vind het echt bizar, iedereen moet wel begrip voor jou hebben maar jij hebt dat niet voor anderen?Ga zelf maar die post bezorgen dan.
Ik heb zelf post rondgebracht dus ik weet hoe irritant het kan zijn.
Maar mijn post MOEST af! Daar was het niet mogelijk om even te bellen van "het lukt niet meer" terwijl ik dat meerdere keren heb gehad. Dat was gewoon schouders eronder en kapot gaan....
Verder ben ik nu onder begeleiding van het UWV.... wacht af wanneer ik bij hun weer een gesprek heb.
Flying_Angel schreef:Hier zou vandaag een brievenbuspakketje geleverd worden. Heb vandaag überhaupt geen postbode gezien in de straat. Mag toch hopen dat hij/zij inmiddels wel thuis is en morgen verder werkt!
capopjekop schreef:Echt mvdende ga je schamen. Iedereen werkt zich uit de naad. En jij weet het allemaal beter en loopt alleen maar te zeiken terwijl je zelf niet werkt. Dat is lekker makkelijk. Of heeft postnl inmiddels jouw sollicitatie al mogen ontvangen?
Ja je beweert 10 jaar geleden post rond gebracht te hebben en dat was heel zwaar. Nou dan zou je toch verwachten dat je een minuscuul klein beetje begrip zou kunnen opbrengen voor de bezorgers.
mvdende schreef:capopjekop schreef:Echt mvdende ga je schamen. Iedereen werkt zich uit de naad. En jij weet het allemaal beter en loopt alleen maar te zeiken terwijl je zelf niet werkt. Dat is lekker makkelijk. Of heeft postnl inmiddels jouw sollicitatie al mogen ontvangen?
Ja je beweert 10 jaar geleden post rond gebracht te hebben en dat was heel zwaar. Nou dan zou je toch verwachten dat je een minuscuul klein beetje begrip zou kunnen opbrengen voor de bezorgers.
De groene mod opmerking gemist? Ik tem