Secret Santa Surprise 2019

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Re: Secret Santa Surprise 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 21:39

-O-
Ik had net een pb gestuurd voor aanmelding. Al vol...
Doe elk jaar mee. -O-
Helaas

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 21:57

Misschien handig om in de startpost of titel te zetten dat het vol is? Ik denk dat ynskek anders overspoeld blijft worden met PB's :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 22:03

Ja, is snel gegaan dit jaar.

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 22:27

Oja, zat ff te brainstormen en kwam achter een best belangrijke flop.

Vriendlief en ik hebben astma. Dus wij kunnen niet tegen geurkaarsen e.d.

Geurloze kaarsen zijn wel welkom :j

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 09:35

Giolli schreef:
Kennen jullie babyplantje online <3 dat vind ik zo leuk

Nee dat kende ik nog niet :oo <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 10:16

Heb op 3 na mijn anthuriums vermoord, deed zo zeer ze dood te zien gaan -O- . Had er namelijk 13 , mijn pepperomia waarschijnlijk rotte wortels maar heb nog 3 stekjes van die plant maar die doen het niet lekker .

En mijn lidcactus gaat dood , dus nee ben geen goede planten moeder meer -O-

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 11:00

Hoe is het gegaan?

Ja het is echt snel gegaan met de aanmeldingen.
Nu natuurlijk ook een stop bij 100.
Dat zijn dan de nadelen.
Wel echt balen voor de mensen die al jaren meedoen.

Hoelang is de reservelijst nu?

Vorig jaar voor het eerst mee gedaan.
Vooral alle hints vond ik leuk.
En zoeken wie je santa is.
En als je pakket wordt bezorgd en kijken wat erin zit.

shirleyp schreef:
Roosch schreef:
Slapen! Wat een briljante hobby :))

Jaaah! Echt heerlijk! Kan intens genieten van een goede nachtrust :') Helaas aankomende nacht niet, ga voor het goede doel estafettewandelen, ik mag tussen 2-4u lopen :O Lekker slapen alvast zo dus!

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 11:24

Ohh die plantjes! Ik kende die website helemaal nog niet. Plantjes zijn echt welkom. Ik hou mega van planten en het deed dus ook echt heel veel zeer toen er laatst eentje dood was gegaan.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 12:31

Jeetje mina, wat gaan jullie hard.. Even rustig aan allemaal hoor! >;)

Balen voor diegene die te laat zijn om zich aan te melden :(:)

Die babyplantjes site is leuk ja, kende ik ook nog niet. Ik bedacht me dat ik eerdere jaren tuinieren als top had benoemd, maar ik heb nu geen tuin meer dus dingen voor in de tuin heb ik niet zo veel meer aan.. Ik heb wel nog een klein betegeld overdekt stukje buiten, dus wellicht kan m'n santa daar nog wel iets mee.

Grote mokken heb ik niet zoveel mee. Gewone mokken heb ik ook niet per se nodig, maar als m'n santa er eentje tegenkomt die ik écht moet hebben dan is een extra mok natuurlijk altijd welkom :D

Tweedehands dingen zijn voor mij trouwens ook geen probleem.

Oh en ik ben ook lid van team maat 37soms 38 *\o/*

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 12:40

Yup! Hier ook maat 37! :+

Bij mij mogen er ook wel wat meer plantjes in huis trouwens.

Bakdingen vind ik ook altijd wel leuk.

En een mooie ingelijste foto van mij en Joy (#penny) :D

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:26

Plantjes zijn hier ook welkom, alleen wel degene die makkelijk in leven te houden zijn....

Ik heb maat 39 en mokken zijn altijd welkom :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:39

Ik zal me speciaal voor mijn toekomstige Secret Santa ook nog even voorstellen.

Femke, 32 jaar, zit momenteel in mijn 4de jaar van mijn HBO opleiding Toegepaste Fotografie en beeldcommunicatie.

In mijn vrije tijd houd ik mij naast fotografie bezig met leuke dingen doen met vrienden, lezen, koken/bakken, spelletjes (bord en kaart-games) en naar de sauna gaan.

Door mijn studie en passie voor fotografie heb ik een liefde voor fotoboeken (van fotografen, dus niet boeken waarin je leert hoe je moet fotograferen), vintage camera's, ik heb een vitrinekast vol maar is altijd nog plek voor meer.
Afbeelding
Overigens fotografeer ik zelf ook nog analoog, dus rolletjes (kleinbeeld, het standaard formaat) en rolfilm (medium formaat) zijn altijd meer dan welkom (zelfs als ze over de datum zijn).

Daarnaast ben ik dus gek op bakken en koken, kookboeken heb ik genoeg, maar leuke recepten zijn altijd welkom, zeker ook als het je eigen favoriete recepten zijn (dessert en taarten zijn favoriet).

Ik ben een redhead/ginger en vind allerlei merchandise rondom the redheaddays en andere dingen over gingers erg leuk (heb sinds kort een bumpersticker op mijn auto.. ghehe).
Wat betreft mijn auto, ik heb een paarse cabrio en leuke attributen of versiersels voor in de auto zijn ook altijd welkom.
Afbeelding

Verder ben ik dol op planten en bloemen en fruitboompjes en andere dingen die je zelf kunt kweken/oppotten.
Daarnaast ben ik gek op kaarsen (met of zonder geur).
Oh en ik ben ook gek op chocolade en snoep. Ik ben alleen niet zo gek van noten, ook niet in de chocolade.
Ik drink elke ochtend een liter thee (standaard is dat munt, maar vind van die verse thee, die je zelf moet scheppen in een zakje ook erg lekker op z'n tijd).
Ik heb een hond, maar die is zo oud en versleten dat ze qua lekkers niets meer kan verdragen en spelen doet ze ook niet meer.

Ondanks dat we op een paardenforum zitten heb ik al enkele jaren geen paarden meer en doe ook vrijwel niets meer met paarden.

Ik vind het prima om 2de hands spullen te krijgen, ik heb er geen problemen mee als er glitters of andere vulling in mijn pakket beland, ik hou er van als mensen creatief zijn, dus iets zelfgemaakt is ook altijd welkom.

Ik draag overigens geen make-up en naast mijn ringen ook geen sieraden.

Ik vind het nu al leuk dat je de moeite neemt om een mooi en leuk pakket voor mij samen te stellen.
Het is altijd weer een feestje om hier aan mee te mogen doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:40

Ik wil Fem.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:50

MarcoBorsato schreef:
Ik wil Fem.

Ik ook!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:52

Ik probeer om het allemaal een beetje bij te houden hier maar mèèènnn.. wat gaan jullie snel :')

Ik zal me nog even iets uitgebreider voorstellen :)

Debbie, 29 jaar, wonend in het noorden. Vorig jaar heb ik voor het eerst meegedaan en dat was super geslaagd :) Ik had een super leuk lootje getrokken, vond het heerlijk om alles uit te pluizen en een zo mooi mogelijk pakket samen te stellen voor mijn lootje. Des te leuker dat ik zelf ook nog eens een top pakket ontving *\o/*

Ik ben gek op chocolade (vooral puur, met noten, mint, etc. Karamel zeezout vind ik dan weer de belachelijkste uitvinding van deze eeuw :') ) Hou ook van kaarsen, de kleur roze, zelf gemaakte creatieve dingen, tijdschriften (Vivia, Vriendin, etc.)

En iets lekkers voor mijn grote vriendin is ook super leuk :)

Afbeelding

En ook voor mijn grote vriend is alles welkom :)

Afbeelding

Ik heb niet heel veel flops, maar ik lust geen koffie, thee, drop of gezonde dingen :o

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:02

Wat ik mij afvraag, een heleboel mensen hebben hier dieren en wat lekkers is dan erg leuk inderdaad. En sommigen zetten er netjes bij dat de kat kieskeurig is bijvoorbeeld. Maar er zullen vast ook dieren bij zitten die een allergie od hebben. Daarom vind ik dat een beetje lastig inschatten. Er zullen er genoeg bij zitten die gewoon alles kunnen eten, maar juist de dieren die dat niet kunnen of willen, kan dat er dan bij gezet worden? Ikzelf heb daar best moeite mee om dat in te kunnen schatten wat dan wel of niet in zo'n dieet past.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:03

MarcoBorsato schreef:
Ik wil Fem.

Tanya schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ik wil Fem.

Ik ook!

<3 <3
Voelt zich een keer niet alsof ze als laatste wordt gekozen bij gymles... :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:03

Ja hey en wat als ik nou Fem wil?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:04

JPitty schreef:
Wat ik mij afvraag, een heleboel mensen hebben hier dieren en wat lekkers is dan erg leuk inderdaad. En sommigen zetten er netjes bij dat de kat kieskeurig is bijvoorbeeld. Maar er zullen vast ook dieren bij zitten die een allergie od hebben. Daarom vind ik dat een beetje lastig inschatten. Er zullen er genoeg bij zitten die gewoon alles kunnen eten, maar juist de dieren die dat niet kunnen of willen, kan dat er dan bij gezet worden? Ikzelf heb daar best moeite mee om dat in te kunnen schatten wat dan wel of niet in zo'n dieet past.

Ik snap je.
Daarom heb ik bijvoorbeeld hier, maar ook (als ongeveer enige opmerking) bij mijn gegevens, aangegeven dat ik wel een hond heb, maar dat die dus zo oud en versleten is, dat ze lekkers niet meer kan verdragen en ook niet meer speelt.
Zou zonde zijn als iemand zo z'n best doet voor een cadeautje voor mijn hond en die er niets mee kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:05

Ik zou Ynske omkopen dames :j

Wie weet krijg je Fem dan

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:07

Roosch schreef:
Ja hey en wat als ik nou Fem wil?

:):)

Roossss! Lang geleden girl... Leuk je hier tegen te komen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:09

Ik heb Fem gedibst dus jammer mensen.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:09

JPitty schreef:

Mijn dieren vreten alles en mogen alles :') Als iemand een dier heeft die dingen niet lust of niet mag dan ga ik er vanuit dat diegene dat erbij zet.. anders kun je daar als SS natuurlijk geen rekening mee houden.. :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:14

Een van mijn katten is lastig met snoepjes, de ander niet. Wat ze beide lusten: Catisfactions en Whiskas.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:14

Hallo allemaal :wave:

Ik zal mn best doen weer even goed mee te komen doen hier. Beetje druk geweest qua werk de afgelopen dagen. Vandaag een vrije dag, morgen weer aan het werk. Volgend weekend naar Horse Event, nog meer SSS'ers die naar HE gaan?

Dieren vind ik inderdaad ook een lastige, ik heb zelf een hamster. Werk qua inrichting vooral met hout, zn voor ben ik best specifiek in maar hij lust bijna alles wel geloof ik.

Als het goed is komen er hier volgende maand 2 chinchilla's die zijn een heel stuk lastiger qua eten en qua inrichting en speelgoed enzo. Zijn best kwetsbare dieren. Dusss mocht ik daar nog wat voor weten of tips voor hebben zal ik dat later in het topic nog even aangeven voor mijn SS. Maar zolang ik daar geen tips voor geef weet ik niet of het handig is om daar iets mee te doen. Tenzij je er al kennis van hebt of je er echt goed in inleest!

Van de week het hok halen, en dan volgende week of die week er op eens even contact opnemen met wat fokkers om te kijken wat ze hebben zitten.