Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wiebke schreef:Dat jasje is te gaaf zeg! Snap dat je meteen verliefd was
De 35 euro outfit, mooi! Het rood knalt echt heerlijk zo. Ben benieuwd hoe het er met schoenen en de blazer uitziet
Jumpsuit.. Wat ben je langof komt het door de strepen? Je benen lijken echt mega lang, sexy hoor!
Tanya schreef:wiebke schreef:Dat jasje is te gaaf zeg! Snap dat je meteen verliefd was
De 35 euro outfit, mooi! Het rood knalt echt heerlijk zo. Ben benieuwd hoe het er met schoenen en de blazer uitziet
Jumpsuit.. Wat ben je langof komt het door de strepen? Je benen lijken echt mega lang, sexy hoor!
Haha ik ben 1,63m![]()
Maar dankjullie voor alle complimenten!
magda_90 schreef:Mag ik als stille meelezer hier wat tips vragen? Ik zoek namelijk een midi jurk: ik ben 1.68, lomp gebouwd, maatje 42. Veel jurken zijn te kort voor mij of juist veel te lang (maxi jurk is bij mij een sleep). Maar waar ik ook kijk, ik zie veel hele drukke printjes, patronen ed en ik zoek juist iets subtiels.
Hebben jullie naast Zalando, Wehkamp, Zara, Mango, Street One, H&M en C&A nog tips?
Er staan enorm veel soorten op maar ik zoek juist iets wat mijn lompe lichaam niet nadelig benadrukt en dat doet deze zomermode wel.Een los model zoals een shirtjurk doet het vaak wel goed, A-lijnen juist niet want dan lijk ik zwanger.
Safiera schreef:_kimm: staat je goed! Draag je/heb je veel jurkjes? Ik zou er echt niet op komen om op een 'thuisdag' een jurk aan te trekken... maar is eigenlijk wél een heel goed plan
maessie: ziet er top uit! Die broek vind ik erg mooi, en het shirt is ook wel mijn stijl