Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 12:57

Marcella :(:) ach meiske. Jij ook al. ;( heel veel sterkte.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 13:02

Hier ergernis net bij de vuilstort. Wat een draak van een systeem is het geworden hier, mijn papierkliko was twee keer niet geleegd en die moest ik dus nu overvol wegbrengen. Samen met wat ander spul. Wat blijkt hij is dus niet geleegd omdat het geen geautoriseerde kliko meer is. 8)7 al 8 jaar is hij in gebruik en al 8 jaar wordt hij zonder enig probleem geleegd. Maar met de nieuwe regels mag het niet meer. :roll: de volstrekt goede groenkleurige container moet dus verschrot worden en moet er een terug komen met ene blauwe deksel. In het kader van de zinloosheid, verspillen en milieuonvriendelijkheid.

En mijn 3 kilo wegende houtplaat mocht ik niet te voet weggooien. Maar mijn bus pakken starten omrijden laten wegen, weer starten, naar de bak rijden, plaat weggooien, bus weer wegen en dan niks hoeven betalen want lichter dan 5 kilo. Erg slecht voor het milieu dus. Man van papierkliko vond het zo n onzin dat hij die plaat heeft gepakt en weggegooid, hij mocht het wel. Tsja logica :roll: maar ja he :list: :list: :list: :list: :list:

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 15:02

De waardering soms van mensen als je ze helpt. Ik zal nog eens vaker moeite doen en dan stank voor dank krijgen. :+

Karuna, heb je daar verder geen bericht van gehad? Is wel apart dat ze hem dan maar niet meer legen :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 15:11

Nope ook geen briefje op de kliko of zo. :') nee gewoon overslaan die handel. :+ :n 8)7

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 15:17

Wauw dat vind ik wel heel bijzonder. Ik zou op zijn minst bericht van de gemeente verwachten met “uw container is verouderd, dit zijn de consequenties en dit is wat u kunt doen”

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 15:27

karuna schreef:
Nope ook geen briefje op de kliko of zo. :') nee gewoon overslaan die handel. :+ :n 8)7

Onze kliko is een keer IN de vuilniswagen gevallen, werd ook niet gemeld. Het is dat de buurman het ons kwam vertellen want die zag het gebeuren :') Mochten we mooi een nieuwe kliko regelen

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 15:47

Ook lekker ja. Ach de mannen van de werf zijn ook niet blij met de situatie ik was nummer veel al die dag en toen ik er stond kwam nog een meneer met een niet geleegde kliko. Die laatste stond verkeerd wat we overigens ook niet wisten dat er nu aanbiedplaatsen zijn. :+

Vreemde is nog dat onze werf voor meer gemeentes nu vuil kan verzamelen. Maar wij betalen de hoofdprijs, een km verderop begint gemeente twee en die mogen gratis tot 400 kilo wegbrengen en gemeente drie 1 km de andere kant op heeft de helft van onze kosten. Zo ontzettend logisch :roll:

Systeem is overhoop gegaan 1 januari en sinds die tijd is de wildstort flink toegenomen.

Stomme vind ik vooral dat de klikos echt nog goed zijn maar een groene ipv een bkauwe deksel hebben en geen sticker papier. Die erop plakken is ook niet voldoende. Milieuvervuiling zinloos. Goed spul vernietigen en een slappe in een andere kleur terugkrijgen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 15:59

Castilja schreef:
Oei Marcella, heel veel sterkte.. Was het plotseling of zat je er al een tijd tegenaan te hikken?

Onverwacht aan koliek, maar geen gewone koliek mogelijk beknelling dunne darm. Maar hij ging in 3 uur tijd heel hard achteruit.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 16:18

Dat ik nog geen 5 min bij werk weg was, een van de robots in storing sprong en ik dus weer terug kon...

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 16:55

Aan mn vriend die net de laatste koffie heeft opgemaakt en ook mijn reep tony heeft opgegeten. En dan ook nog tegen mij zeggen: Dan ga je toch nieuwe halen? _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 16:57

Dat zelfs wanneer je niet in een NS trein zit (thalys), de k*t NS nog roet in het eten weet te gooien waardoor ik nog niet zeker weet of ik m'n eurostar zo haal. _-:(

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 17:10

Boompje1985 schreef:
Aan mn vriend die net de laatste koffie heeft opgemaakt en ook mijn reep tony heeft opgegeten. En dan ook nog tegen mij zeggen: Dan ga je toch nieuwe halen? _-:(

Wie iets opmaakt moet voor nieuwe zorgen! :Y)

Ik erger me aan marktplaats, de idioten die je er tegenkomt en het feit dat een potentiële koper je al een beoordeling kan geven voordat je überhaupt akkoord bent. Enkele weken geleden zat iemand via de berichten steeds idioot laag te bieden en die heb ik afgewimpeld omdat ik een serieuze koper had. Nu zie ik ineens dat ik een 1-ster beoordeling van die eerste persoon heb gekregen. Helaas heb ik de berichtenlijn al verwijderd en kan ik het dus ook niet terug doen. |o

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 17:44

Sterkte Marcella!

Aan die enorme tokkies op een vakantiepark en dan nog helemaal die receptioniste. _-:(
Past er prima bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 18:07

paasei tyfus. Eurostar gemist omdat de intercity zo nodig voor de thalys moest gaan stil staan. Wat een pleurisbedrijf zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 20:16

Dat een normaal gezellig potje badminton doen niet eens mogelijk is. Nieuwe shuttles voor de speed rackets uitproberen en dat gaat hard en alle kanten op. Dan word dus blijkbaar verwacht dat ik als een of andere sprint kampioen overal achteraan ren en elke keer sla. Lukt dat niet word er luid gezucht. Vervolgens ben ik er klaar mee en stop ik ermee krijg ik een boos hoofd en commentaar dat ik niet met kritiek om kan gaan. Nee bullshit maar altijd mij de schuld geven terwijl je zelf ook amper een stap zet en jij slaat hem mijn kant op wanneer ik hem niet kan raken kan je dus ook zelf nagaan dat het misschien bij jou ligt.. Hele sfeer blijkbaar gelijk verpest zucht

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:11

Weer het gezeur over de verjaardag van mijn nichtje.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:13

Dat er hier vuurwerk afgestoken word. >;)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:17

Aan nog steeds de pijn in mijn arm. Ene dag is het erger dan de andere dag :( Donderdag pas uitslag van de botscan, weer vrije uren opnemen, en kan nog steeds niet paardrijden :(

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:58

Dat ik vannacht niet in de kroeg kan werken omdat ik morgen bij mijn andere werk moet werken :P

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:07

Momenteel aan alles en iedereen met mijn vriend met stip op nr 1 _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:14

Dat ik het zo warm heb en met de deur open en raam open in korte broek en t shirt zit pff

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:35

Brr heb het juist koud :brr:
Ga zo maar mijn bed opzoeken

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:39

Aan mijn bovenburen die keihard hun muziek op hebben staan. Verdorie.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:44

MarJon schreef:
Dat ik nog niet het geld van de belastingdienst heb. De dagtekening was 9 mei. Uitbetalen binnen een week na de dagtekening was de afspraak. JA?! :')

Dat is wel raar inderdaad, je rekeningnummer is wel bekend al bij ze? Bij mij was de dagtekening 4 mei en ik had het de 9e er op staan.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 00:09

mensen die ‘lieverd’ zeggen in een discussie.

‘dat is nou eenmaal zo lieverd’

‘ja dat hoort zo hoor lieverd’