Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Ik gebruik al wasbare make-up doekjes voor mijn gezicht, maar nog wel wegwerp wattenschijfjes voor als ik nagellak wil verwijderen. Ik heb het idee dat de nagellak herbruikbare doekjes snel verzadigd en je ze dan alsnog kan weggooien na een handjevol keer gebruiken.
Hoe doen jullie dit?
(niet dat ik vaak make-up op heb, maar die enkele keer dát ik het heb wil ik het wel netjes kunnen verwijderen)
Air schreef:Kijk, dat maakt het al aantrekkelijker.MarcoBorsato schreef:Maar hun vulling kan gewoon in de groene bak. Is geen plastic. Hun shampoo raad ik niet aan (want vol troep) maar die solid showergels zijn briljant en zuinig in gebruik.
Hoe lang doe je daar ongeveer mee?
liiza schreef:Ik vind Lush ook heel fijn. Het is prijzig, maar wel diervriendelijk gemaakt, vol met goede producten en milieuvriendelijk. De plastic verpakkingen die ze hebben kun je sparen. Als je vijf lege verpakkingen naar de winkel brengt krijg je een masker gratis en kunnen zij de verpakkingen weer recyclen.
LadyMadonna schreef:Ik heb vandaag tezamen met 100 vrijwilligers een stuk van de Biesbosch opgeruimd (vanavond 22.30 hart van nl op SBS6). Wat me verbaasde: óveral wattenstaafjes, écht overal! [ [url=m/s9cQ85.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder veel petflesjes, gloeilampen, shampooflessen, en snoep papiertjes.
Ik was er al redelijk mee bezig, maar ga me er nu nóg meer in verdiepen...
[ [url=m/P9ST6W.jpg]Afbeelding[/url] ]