[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:30

Nielojram schreef:
Wat ik altijd bijzonder luguber vind, zijn de afbeeldingen op google, als je de term crocodile drug invoert..
Dat mensen zó ver gaan voor een trip... echt.....

Dat had ik niet moeten googlen _O-
Nu vind mijn vader me vreemd, want ik vond dit erg interessant :')
wat een bizar iets joh! :oo Ik had er nog nooit van gehoord. ''Krokodil, The Drug that Eats You Alive ''...ik snap waarom ze dit titel geven!

sanso

Re: Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:00

Of die drug ‘flakka’ waardoor je in een soort zombie veranderd.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:01

Nielojram schreef:
Wat ik altijd bijzonder luguber vind, zijn de afbeeldingen op google, als je de term crocodile drug invoert..

Is dat echt? :oo

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:03

Tigress schreef:
Nielojram schreef:

Dat had ik niet moeten googlen _O-
Nu vind mijn vader me vreemd, want ik vond dit erg interessant :')
wat een bizar iets joh! :oo Ik had er nog nooit van gehoord. ''Krokodil, The Drug that Eats You Alive ''...ik snap waarom ze dit titel geven!

Oh heerlijk dit.
Hier kan ik echt eindeloos naar kijken. Liefst zou ik mn gehandschoende vinger er ook nog in willen steken/ aan willen raken. :')

Tijdens mijn opleiding en in mn werk (helaas nu veel minder) bleef ik wonden megainteressant vinden.

Heb tijdens mijn eindstage een bovenbeenamputie gezien op het OK.
GE-WEL-DIG.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:07

Wow...
Dat is geen best goedje wat die lui inspuiten. Bizar... Bot ligt gewoon bloot bah.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:08

Ja, dit is echt.
Blijkbaar kan je met paracetamol en iets van ammoniak ( ofzo) een hele leuke trip beleven...
En in de USSR, kom je niet zo makkelijk aan ' melk, de witte motor' of ' happy greenery' dus ze hebben dit bedacht..

@Onalli, ooit een autopsie bijgewoond, zat op de pliessie-school, en was onderdeel van de opleiding, en yups.. ik vond het ook super-interessant. Een hart vast gehouden, hersenen.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:09

sanso schreef:
Of die drug ‘flakka’ waardoor je in een soort zombie veranderd.

Nou dat is ook bizar spul...
Snap niet dat je überhaupt begint aan die troep...

Hoop echt dat mijn kids drugs overslaan en anders hooguit een keer blowen ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:19

Ik denk dat ik het opzoeken maar oversla tot na het avondeten :P

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:25

Nielojram schreef:
@Onalli, ooit een autopsie bijgewoond, zat op de pliessie-school, en was onderdeel van de opleiding, en yups.. ik vond het ook super-interessant. Een hart vast gehouden, hersenen.

Gaaf.

Ik werk bij mensen die terminaal zijn en vorig jaar of ws iets langer geleden overleed een cliënt in de hospice.
Helaas was hij in de uren ervoor gevallen dus de arts die kwam schouwen vond het overlijden verdacht.
Hij wilde in eerste instantie het aanmerken als een verdacht overlijden ipv natuurlijk.
Na overleg met een collega is het toch afgedaan als een natuurlijke dood.

Maar puur uit interesse had ik het wel interessant gevonden (wat gebeurd er dan, hoe gaat het in zn werk) als hij dus wel had doorgezet.

Mijn moeder is ook zo'n typje. Ze kreeg een keer de opmerking of ze misschien opzij kon gaan want ze stond in het licht dus de arts zag niks _O-
Was bij een kleine ingreep bij mn broer.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:25

Ik vond dit heel erg bizar om zo in het echt te zien. Normaal zie je het geanimeerd bij air crash investigation maar in het echt komt het bij mij nog veel harder aan.
https://youtu.be/Qm8XWdax_lg

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:27

Varekaj schreef:
Ik denk dat ik het opzoeken maar oversla tot na het avondeten :P

Ga je ribbetjes eten? Of een kippenboutje kluiven? :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:30

Shaggy09 schreef:
Ik vond dit heel erg bizar om zo in het echt te zien. Normaal zie je het geanimeerd bij air crash investigation maar in het echt komt het bij mij nog veel harder aan.

Lijkt bijna wel nep zoals het uit elkaar valt.
Alleen de zin: De piloot verloor de macht over het stuur, komt een beetje vreemd over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:30

Rosbief :Y)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:33

Ik vind die drugs afbeeldingen ook zo nep lijken...groen enzo...

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:37

Onali schreef:
Shaggy09 schreef:

Lijkt bijna wel nep zoals het uit elkaar valt.
Alleen de zin: De piloot verloor de macht over het stuur, komt een beetje vreemd over.

Helaas gebeurd het wel op deze manier als je met zo'n snelheid neerknalt.

Ja het klinkt idd een beetje raar maar er zal wel het e.e.a gebeurd zijn met het vliegtuig waardoor hij de macht verloor.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:40

https://www.youtube.com/watch?v=WDRxK6cevqw
De explosie van de Challenger. In de video zie je ook de ouders van Christa regelmatig in beeld. Zij zien de ontploffing, weten dat hun dochter dood is en blijven zo ogenschijnlijk kalm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:41

Die drug ziet er idd niet zo vriendelijk uit nee. Maar een infecterende OK-wonde is niet noodzakelijk mooier. Idem met diabeteswondes onder een voet of doorligwonden. Ooit eentje gezien die op een speldeprikje leek maar niet wou genezen. Bleek later vanaf onderrug tot aan de ruggengraat door te lopen en onderhuids veel breder te zijn met een stuk of 5 gangen.

Wondzorg blijft fascinerend. Al is het maar om te zien waar een lichaam soms toe in staat is om te herstellen.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 20:59

Varekaj schreef:
Die drug ziet er idd niet zo vriendelijk uit nee. Maar een infecterende OK-wonde is niet noodzakelijk mooier. Idem met diabeteswondes onder een voet of doorligwonden. Ooit eentje gezien die op een speldeprikje leek maar niet wou genezen. Bleek later vanaf onderrug tot aan de ruggengraat door te lopen en onderhuids veel breder te zijn met een stuk of 5 gangen.

Wondzorg blijft fascinerend. Al is het maar om te zien waar een lichaam soms toe in staat is om te herstellen.

Dat zal zeker...
Mijn buurvrouw kreeg een wondje aan der voet geloof van glas. Ze had suikerziekte. Wondje genas maar niet is echt maanden open geweest. Geïnfecteerd etc. Onderbeen afgezet dat genas ook niet uiteindelijk na dik 1,5 jaar drama is ze overleden

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 21:02

Google ook eens op gezicht correctie. Vaak mislukte zelfmoordpogingen met totaal misvormd gezicht waarbij gebruik gemaakt wordt van een donor om een gezicht reconstructie te laten plaatsvinden.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 21:24

Zo die crocodile drug vreet gewoon de huid weg tot het bot en verder.

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 21:28

Lynn_Nikita schreef:
Google ook eens op gezicht correctie. Vaak mislukte zelfmoordpogingen met totaal misvormd gezicht waarbij gebruik gemaakt wordt van een donor om een gezicht reconstructie te laten plaatsvinden.

Een keer op YouTube wat over gezien.
Super mooi meisje wat zelfmoord probeerde te plegen. Schiet zichzelf in der gezicht maar het mislukt en ze overleeft. Nu heeft ze een donor gezicht... Maar zo'n donor gezicht vind ik er maar eng uit zien.

Zo jammer dat het meisje zelfmoord heeft proberen te plegen. Geloof dat ze geestelijk nu wel weer aardig gezond is.

Katie heet ze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 21:57

Komen 'fascinerende' dingen voorbij...
Op die drug durf ik niet te googelen. Het vreet dus de huid weg? Dan heb je toch een giga probleem, of is het een zelfmoord middel oid?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 21:59

Het ski trein ramp van Kaprun vind ik ook creepy. Heb het al niet op tunnels dus ik zou het echt een helse dood vinden.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:08

En van 9/11 vind ik dit ook een bizarre foto trouwens...

Spoiler:
Afbeelding

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:13

Myrthe3 schreef:
Komen 'fascinerende' dingen voorbij...
Op die drug durf ik niet te googelen. Het vreet dus de huid weg? Dan heb je toch een giga probleem, of is het een zelfmoord middel oid?

Het is een drugs die ze zelf maken.
Als je het niet in de ader spuit dan krijg je een ontsteking en als je die niet laat behandelen dan vreet die ontsteking steeds verder door tot je bot gewoon bloot ligt.

Meeste mensen overlijden binnen 1 a 2 jaar na hun eerste shot...