Relatieproblemen... Graag advies.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:04

Avalanche81 schreef:
Eh, ja, wel met Relaxed idd. Is idd anders.

Maar niet zo anders als de situatie van TS. Dat was mijn punt. Ik vind helemaal niet dat TS haar vriend aan het lijntje houdt. 't Is meer dat zij weg wil, en hij dat probeert tegen te houden.

Nee. Dat ben ik ook zeker met je eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 00:50

sflj schreef:
Op dat moment denk je dus alleen aan jezelf en hou je daarmee je partner -onwetend- aan het lijntje.
Niet helemaal eerlijk, als je het mij vraagt.

In die periode is er echt wel gepraat, maar je hoopt ergens nog dat er iets verandert.. Dus alleen aan mezelf denken? Juist niet, ik gaf hem kansen en tijd ;)

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 01:45

Relaxed schreef:
sflj schreef:
Op dat moment denk je dus alleen aan jezelf en hou je daarmee je partner -onwetend- aan het lijntje.
Niet helemaal eerlijk, als je het mij vraagt.

In die periode is er echt wel gepraat, maar je hoopt ergens nog dat er iets verandert.. Dus alleen aan mezelf denken? Juist niet, ik gaf hem kansen en tijd ;)

Dan heb je je best gedaan :) goed hoor. Niks mis mee :)

Anoniem

Re: Relatieproblemen... Graag advies.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:55

Afgelopen dagen enorm veel gepraat maar toch echt de knoop doorgehakt. Vandaag verhuis ik naar mn ouders.

Hij hoopt dat het een tijdelijk iets is. Dat ik hem ga missen en terug zal komen. Ik heb hem dat al een paar keer voorzichtig en minder voorzichtig gezegd dat het niet gaat gebeuren.

Afgelopen weekend ging de manipulatie cirkel weer rond dus toen heb ik echt heel helder kunnen beslissen dat afstand per direct beter is. Hij denkt dat nu gelukkig ook.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:56

Anoniem schreef:
Afgelopen dagen enorm veel gepraat maar toch echt de knoop doorgehakt. Vandaag verhuis ik naar mn ouders.

Hij hoopt dat het een tijdelijk iets is. Dat ik hem ga missen en terug zal komen. Ik heb hem dat al een paar keer voorzichtig en minder voorzichtig gezegd dat het niet gaat gebeuren.

Afgelopen weekend ging de manipulatie cirkel weer rond dus toen heb ik echt heel helder kunnen beslissen dat afstand per direct beter is. Hij denkt dat nu gelukkig ook.

Ik ben oprecht blij om dit te lezen! Heel goed gedaan TS *\o/*

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 11:59

Goed dat er knopen zijn doorgehakt.. “fijn” dat je zelf nu echt erachter staat.. iedereen kan nog zo hard roepen hier maar als jij niet 10000% erachter staat, gaat het niet gebeuren..

Veel sterkte met alles regelen en hopelijk blijft het contact zoals die nu is en kunnen jullie alles netjes afronden
Laatst bijgewerkt door joyce_eddy op 17-12-18 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:00

Goedzo TS!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:00

Succes TS! Fijn dat je het manipulatieve doorziet en voor je zelf kiest.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:12

Fijn dat je naar je ouders gaat hopelijk geeft het jullie allebei rust.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:44

Meelezer hier is trots op je *\o/*

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:46

Zo TS. Goed gedaan. Zal we een pittige dag worden.

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:53

Ik denk een goede beslissing TS

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:00

Anoniem schreef:

+:)+ :(:) :(:)

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:19

You go girl!

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt! Heel veel sterkte, want makkelijk zal het voor jou niet zijn.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:25

Wat super goed!! Heel veel sterkte de komende tijd, want makkelijk zal het vast niet zijn, maar over een tijdje zul je er onwijs blij mee zijn.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:48

Anoniem schreef:

Well done girl!!!! Awesome.

Heel heel goed en stoer van je. Ik ben heel trots op je

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:50

Goed gedaan meis +:)+ Je gaat hier hele leuke herinneringen voor terug krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:54

Voelt zeker niet makkelijk, maar ik merk dat ik er nu wel klaar voor ben. Ik ben niet meer bang, ik geloof de dingen die hij zegt niet meer.

En my god wat heb ik veel troep. Heb al flink wat dozen vol en nog heb ik het gevoel van "waar begin ik".

Mijn ouders kijken een beetje op tegen alle dieren die ik meeneem. Dat vind ik wel vervelend.. Wil ze natuurlijk niet belemmeren of tot last zijn maar het kan even niet anders.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:55

Je vind wel een oplossing voor de dieren , komt vast allemaal goed.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 15:04

Wat moedig TS! Succes met de verwerking van alles en het wennen aan een 'nieuw leven'. Je komt er vast sterker uit.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 15:12

Anoniem schreef:
Ik ben niet meer bang, ik geloof de dingen die hij zegt niet meer.

Dat is het belangrijkste.

Lol @ veel troep. Daar heb ik echt helemaal geen last van O:)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 15:29

Anoniem schreef:
Voelt zeker niet makkelijk, maar ik merk dat ik er nu wel klaar voor ben. Ik ben niet meer bang, ik geloof de dingen die hij zegt niet meer.

En my god wat heb ik veel troep. Heb al flink wat dozen vol en nog heb ik het gevoel van "waar begin ik". .

Wellicht kun je even een box huren voor je spullen?!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:17

Wat ben ik blij om dit te lezen zeg, ik denk we horen nooit meer wat en je blijft gewoon ongelukkig bij deze man, dit komt nooit goed.
Gelukkig had ik ongelijk! :)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:23

Anoniem schreef:

En my god wat heb ik veel troep. Heb al flink wat dozen vol en nog heb ik het gevoel van "waar begin ik".

Mijn ouders kijken een beetje op tegen alle dieren die ik meeneem. Dat vind ik wel vervelend.. Wil ze natuurlijk niet belemmeren of tot last zijn maar het kan even niet anders.

Achteraf gezien zul je merken dat je levende have het belangrijkste is,en niet je spullen die je wel of niet nog mee kunt verhuizen. Want samen met je dieren ga je een nieuw leven in!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:04

Daar gaat ze ...

Heel goed!