Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Popstra schreef:Mensen maak je eens niet druk om die warmte. Dat zure gedoe is niet goed voor jou en je omgeving! Het is heet ja en daar heeft iedereen last van maar met heel de zomer elke dag blijven zeiken en zaniken daar word het ook niet frisser van.
Ik zou je graag eens horen als je ziek bent, en dan niet een simpel griepje maar chronisch ziek. Waardoor je alleen maar veel zieker wordt door die enorme warmte. Is het zeiken als je al flauwvalt als je alleen naar het toilet loopt? Of als je gewoon even de trap op moet wandelen? Is het zeiken als je alleen maar kunt liggen in een afgesloten kamer met een verschrikkelijke hoofdpijn, een bloeddruk die langzaamaan gevaarlijk laag aan het worden is?
Ik vind je reactie behoorlijk ongepast. Er zijn helaas veel mensen die ziek zijn en waar die warmte zelfs gevaarlijk voor kan worden.
Diddykong schreef:Ja klopt, zolang de deuren open kunnen blijven heb ik temperaturen rond de 24-25 graden. Maar doe ik ze dicht en kom ik dan sochtends beneden (ten slotte is de hele nacht open en boven slapen ook niet perse een veilig idee) dan scheelt het zo 2 graden. Maar meestal ben ik om 7u al op, en dan kan t nog 2 uur mooi koelen en dan met wat mazzel blijft t dan overdag ook onder de 28 graden in huis...
Als ik dadelijk bevallen ben, ben ik hopelijk weer gewoon mn oude vertrouwde koukleum