Heel blij maar ergens ook heel eng
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sowieso zijn veel gerechten vaak makkelijker om voor 2p te koken.
WinSel schreef:Ach Esther wat een schatjes.
Marcella wauw jouw katten zijn echt knap!
Ik begin dit weekend met de zoektocht naar een of twee leuke katten haha
AmoorM super dat je er nu woont. Ben je al wat gewend?
Fijn dat het op schiet Melissa!
Marcella laminaat leggen pff ik ben zo blij dat de vorige huurder t laminaat heeft laten liggen haha
Mooie kleur laminaat!
Fijn zeg van T-Mobile, bevalt het goed?
Ik ben van plan het ook te nemen. Heb ook mobiel van T-Mobile
Eerst volgende aansluit mogelijkheid is helaas pas 29 januari haha...
Banyu misschien een handig iemand in je omgeving die een ombouw kan maken?
Ik krijg morgen om 10u de sleutel.![]()
En dan direct beginnen met verven. Heb gelukkig een paar dagen vrij kunnen nemen.
Froukje schreef:Wat is jullie verbruik qua gas en elektra? En dan gaat het me vooral om de 1persoons huishoudens.

Froukje schreef:Die tijdsindeling gaat hier ook nog wel een dingetje worden, al eet ik nu ik nog thuis woon ook vaak pas na 8 uur dus ik denk dat ik dat nog maar even zo door moet zetten.
De indeling zou hier worden, werken, langs ouderlijkhuis voor de paarden en dan door naar mijn eigen huis en dan maar hopen dat ik nog zin heb om te koken en een beetje schoon te maken enzo![]()
Koken voor 1 persoon vind ik eigenlijk niet eens zo lastig, tegenwoordig zijn er zoveel dingen te krijgen in 1 persoonverpakkingen en anders gaat het in de koelkast voor de volgende dag.
Als alles goed gaat heb ik over dik 3 weken een eigen huisje
De schutting en tuinhuis laten ze staan en het laminaat ligt er net in dus blijft ook liggen. Heel lief!

WinSel schreef:Super Froukje gefeliciteerd!!
Goed bezig Marcella!
Vandaag de sleutel van m'n huisje gekregen en al veel gedaan.
[ [url=m/6SDaHH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a6z4ZD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Woonkamer is geverfd
[ [url=m/oqBavg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Slaapkamer 1 muur
Morgen de rest verven en verder schoonmaken.
Liefst wel met een lade om wat troep in op te bergen. 
maar deze bevallen goed
extra voordeel is een klein extra bakje in de bovenste la waardoor je daarin je kleine/belangrijke dingetjes kwijt kan. Ze hebben m iig in wit en grijs en ik denk ook zwart
(edit; zie nu dat ze hem schijnbaar in 2 kleuren wit hebben.. wij hebben iig de wit gebeitste. Grijs is hetzelfde, net alsof het een soort greywash is).

en Leen Bakker ook, weet alleen zo even de namen niet Blacky94 schreef:Gefeliciteerd Froukje! En heel fijn van dat laminaat zeg!
WinSel, toffe kleuren zeg! Maar ik hou sowieso wel van dat petrol blue
Wij hebben sinds kort de Hemnes van Ikea ( https://www.ikea.com/be/nl/p/hemnes-lad ... -50374271/ )
Die is vrij hoog. Ik heb ook een hoog bed en icm een nieuw, dikker, matras en een nieuwe topper ging hij nog wat meer de hoogte inmaar deze bevallen goed
extra voordeel is een klein extra bakje in de bovenste la waardoor je daarin je kleine/belangrijke dingetjes kwijt kan. Ze hebben m iig in wit en grijs en ik denk ook zwart
(edit; zie nu dat ze hem schijnbaar in 2 kleuren wit hebben.. wij hebben iig de wit gebeitste. Grijs is hetzelfde, net alsof het een soort greywash is).
Ik kan evt wel ff een foto opzoeken en meten hoe hoog ons bed is als je dat wil
Hier is, ruim een jaar na verhuizen, eindelijk de woonkamer/keuken klaar
Na het in elkaar zetten van de kast vorig weekend ook eindelijk de klok op kunnen hangen en de eettafellamp. Die laatste moesten we zelf doortrekken maar dat ging beter dan verwacht
[ [url=m/dbl7D7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/brTpDr.jpg]Afbeelding[/url] ]