Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
uggy schreef:Ik heb afgelopen week een eerste mail geschreven naar iemand.
Ik merk dat ik dat nog wel een beetje lastig vind, dat mailen. Ik zou het liever per post doen..
Maar hoe pak ik dat aan? Kan er 1 postzegel op de envelop naar Amerika?
Hoe werkt zoiets? Is er hier iemand anders die echt brieven schrijft?
anjali schreef:uggy schreef:Ik heb afgelopen week een eerste mail geschreven naar iemand.
Ik merk dat ik dat nog wel een beetje lastig vind, dat mailen. Ik zou het liever per post doen..
Er zijn postzegels voor het buitenland. Tot 20 gram doe je er daar 1 van op,van 20 tot 50 gram meen ik 2.Als het nog zwaarder is,nog meer.
anjali schreef:uggy schreef:Ik heb afgelopen week een eerste mail geschreven naar iemand.
Er zijn postzegels voor het buitenland. Tot 20 gram doe je er daar 1 van op,van 20 tot 50 gram meen ik 2.Als het nog zwaarder is,nog meer.
uggy schreef:Ik kan niet geloven dat dat goed gaat![]()
Gewoon adres er op en dan komt het goed?
Ik ben te jong voor de brieven generatie geloof ik.
Maaike schreef:Wel even opletten dat je wereld postzegels koopt dan, niet voor "gewoon" het buitenland. Van de wereldzegels idd tot 20 gram 1 zegel, 21 tm 50 gram worden 2 zegels en vanaf 51 gram 3 zegels. Al moet je daar best wel je best voor doen hoorik kon t meestal redden met 2 postzegels.
gerlindie schreef:Maaike schreef:Wel even opletten dat je wereld postzegels koopt dan, niet voor "gewoon" het buitenland. Van de wereldzegels idd tot 20 gram 1 zegel, 21 tm 50 gram worden 2 zegels en vanaf 51 gram 3 zegels. Al moet je daar best wel je best voor doen hoorik kon t meestal redden met 2 postzegels.
Alle tarieven voor het buitenland zijn qua postzegels hetzelfde, er is dus geen verschil meer tussen wereld postzegels en Europa postzegels
MarcoBorsato schreef:Waarom heb je dat niet opgezocht voordat je hem schreef? Appen zou ik zelf ook niet doen maar iemand schrijven zonder z'n misdaad opzoeken ook niet.
Melissa0304 schreef:Ik schrijf al 2 jaar brieven, hij heeft 1 keer een brief terug gekregen van zichzelf omdat hij nederland was vergeten eronder te zetten, maar als je exact het adres schrijft komt alles goed. Zijn adres erop en die van jezelf linksbovenin