Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:57

Berdien schreef:
Ailill schreef:
Da's op zich best banketstaaf Robijn, zeker als het wat jou betreft echt serieus is/begint te worden. Kan het zijn dat hij het toch een beetje benauwd begint te krijgen? Je zei zelf dat afgelopen weekend ook even anders verliep, misschien heeft hij dat (nu) ook?

Meer algemeen en ook zeer zeker zonder oordeel: Maar gaan sommige van jullie niet heel erg snel? Een paar keer afspreken en dan al vrienden v.d. ander ontmoeten? Binnen een erg korte tijd al voorstellen aan ouders? Vanaf date 1 al regelmatig bij elkaar slapen?

Ik kan me indenken dat dit bij sommige mensen verkeerd kan vallen. Ik had dat afgelopen zomer met een meid, stond opeens binnen 2 weken met haar ouders op de stoep.

Eens :j Ik had na enkele maanden daten zelfs nog geen rondje vrienden/ouders gedaan :)) Aan de andere kant, als het goed zit/voelt.. waarom zou je dan wachten. Een maand is ook relatief. Zie je elkaar 1-2x in de week dan ken je elkaar net een klein beetje, maar als je elke week zo'n beetje elke dag bij elkaar bent.. Dan ben je met een maand al verder dan anderen met een half jaar.
Ik heb het dan ook nog niet mee gemaakt dat je elkaar vanaf het begin vrijwel dagelijks ziet, lijkt me vooral benauwend en dan gaat alles echt in sneltreinvaart, of dat nu handig is.

Maar zoals ik al zei heb het zelf nog nooit meegemaakt, op afgelopen zomer na en dat liep niet echt handig.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 14:59

Jildau schreef:
Als je helemaal gek op elkaar bent en het zit goed dan ga je toch niet zeggen: vanaf 3 juni mag je mijn ouders ontmoeten want dan zijn we 6 maanden samen.

Als het goed voelt zit het goed, als het te snel voelt gaat het te snel.
Ik hang er ook geen datum/periode aan vast. Maar echt binnen een paar weken al, ik bedoel waar praten we dan over? Ik ben daar toch wat meer terughoudend in (geworden). Komt wellicht ook omdat ik op mijn beide exen na, niemand ooit heb voorgesteld binnen de familie, dat voelde op de een of andere manier niet juist.

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:01

Ik heb inderdaad alleen mijn uiteindelijke relaties meegenomen naar huis.
Dit voel(de) ook gewoon zo goed zeg maar.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:05

Mijn ouders weten echt niet wat ik wel of niet gedate heb. Af en toe als het ter sprake komt dan vertel ik iets maar anders echt niet.
Mijn huidige vriend zat op date 3 bij mij thuis (met mijn ouders erbij). Dat verliep allemaal zo natuurlijk.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:37

Scheelt dat mijn ouders op een uur rijden wonen. Daar ga ik niet zomaar 'even' heen :)) laat staan met een date!

Elke dag bij elkaar is ook niet aan mij besteed. Ik heb flink wat ruimte en tijd voor mezelf nodig :D

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 15:55

Ik kende de families van mijn exen al voor ik de relatie aanging := Niet dat ik ze daarop heb uitgezocht hoor :Y) Bij de laatste werd ik zelfs uitgenodigd om mee te gaan varen want het was mooi weer. Op onze tweede date... Superlief maar wilde mijn toenmalige vriend toch eerst beter 1 op 1 leren kennen :P

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 16:12

Het hangt denk ik ook een beetje van je leeftijd en thuissituatie af. Toen ik nog bij mijn ouders woonde stelde ik mn toenmalige vriendjes vrij snel voor omdat dat ook gewoon praktischer is als je eens samen een filmpje wil kijken of opgehaald wordt.
Nu ik gewoon mn eigen huisje heb stel ik niet zo snel iemand meer voor aan familie, pas al het serieus en officieel is ofzo.
Vrienden ontmoeten hoeft van mij ook niet direct maar hangt van de situatie af. Hier kom je al gauw bekenden tegen als je een terrasje pakt of met uitgaan dan heb ik er niet zo'n probleem mee om te vertellen dat ik diegene date en even voor te stellen.
Laatste date keer of 8 afgesproken en die had nog niemand ontmoet en alleen paar vriendinnen wisten ervan.
Afspreken 1 of 2 keer per week vind ik wel prima. Zie je elkaar wel geregeld maar ook nog lekker tijd voor mezelf, paarden, vriendinnen en familie.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:01

Mijn ex heeft mijn ouders ontmoet toen het officieel was en ik zijn ouders en broer na 3 weken daten ofzo, maar dat was omdat we beide inderdaad nog thuis woonden dus dat was makkelijker.

Zo was het weken stil, en nu heb ik 4 die praten :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 17:55

ik heb bij mijn ex zijn ouders leren kennen de 2e keer dat ik hem zag :+

1e date was in een restaurant/kroegje, erg gezellig
en de 2e keer kwam ik bij hem thuis.
Maar ik vond toen wel dat ik me moest voorstellen , hij had zo iets van nee, je staat op de gang, toch prima
maar dat kan ik dan weer niet :P

Ze hadden alleen 2 vrienden over de vloer, dus dat ik me had voorgesteld wist ik nog steeds niet wie zijn ouder waren
daar kwam ik pas later achter toen ik er weer eens thuis was en alleen zijn ouders er waren _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 18:18

'Ik zoek een serieuste relatie , ben jij die gene?'

-O-

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 18:22

"Ik ben zoek en gij zult het nooit vinden"

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 18:24

_O-

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 18:29

Ik heb een keer bij een tweede date al bij zijn familie aan de keukentafel gezeten. Ik vond dat niet echt fijn. Hij had er zelf geen problemen mee geloof ik. Ik zou zelf niet zo snel iemand mee nemen naar mijn familie. Dan moet het wel echt heel serieus zijn anders doe ik het niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 18:34

Berdien schreef:

-O-

_O- _O-

Mijn huidige partner heb ik wel gauw meegenomen, maar dat voelde goed. Dates en scharrels hield ik altijd voor mezelf. Ik was er ook nooit happig op om vrienden/familie te ontmoeten, lekker ongemakkelijk altijd.

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 18:36

Bambi1995 schreef:
Ik heb een keer bij een tweede date al bij zijn familie aan de keukentafel gezeten. Ik vond dat niet echt fijn. Hij had er zelf geen problemen mee geloof ik. Ik zou zelf niet zo snel iemand mee nemen naar mijn familie. Dan moet het wel echt heel serieus zijn anders doe ik het niet.

ik heb niet aan tafel gezeten,
ik heb me voorgesteld en daarna zijn we samen de hond gaan uitlaten.
Dus ik heb ze verder ook niet meer gezien daarna.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 18:57

Berdien schreef:

-O-

_O-

Beter dan een match van mij vorige week: 'jij ben een goede lichaam voor massages...' :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:18

Haha wauw, iemand moet wel een beetje ABN praten hoor.. :')

Ik heb vrijdag een date! Ben heel benieuwd, jammer dat ie morgen niet kan, want vrijdag duurt nog zo lang :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:26

AN, ABN wordt niet meer gebruikt omdat de B werd gezien als denigrerend :=

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:34

Leuk yvanca! Woont ie in de buurt?

Ik wil ook weer es een date, maar wel een leuke :')

Maar nu zit ik lekker met snothoofd, wijn en teveel eten op de bank :')

Ik krijg een nieuwe overbuurvrouw en ze is zo leuk :):)
Haar ouders hebben brasserie hier tegenover en zij gaat erboven wonen dus we hebben al plannen gemaakt om een touw te spannen zodat we via een bakje dingen kunnen doorsturen. Oh en Duitsers bekogelen en nat spuiten kan dan van 2 kanten tegelijk :):)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:35

IK KOM LANGS

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:37

Ik heb mijn huidige vriend wel meegenomen naar mijn ouders thuis voordat we een relatie kregen.. Best een grappig verhaal. Hebben elkaar vorig jaar met carnaval leren kennen, en toen vonden we het een goed idee om naar mijn huis te gaan om hem aan mijn ouders voor te stellen (iets teveel gedronken? :') ) Zaten we dan, als spookjes (zo'n Ikeaplaid met een gat erin geknipt + 2 ogen erop geborduurd) en onze jogging broeken aan. Stonken ontzettend naar drank en zaten van kop tot teen onder de modder.. :')
Paar weken later hadden we onze eerste date. Toen heeft hij mij bij huis opgehaald en maar even "opnieuw" kennis gemaakt met mijn ouders :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:37

Oh heel herkenbaar Wendy :') Momenteel geen zin/tijd in echt een relatie, maar gewoon... eens een leuke date, dat zou toch best wel heel oke zijn.

Maar ja, zit ik hier met m'n glas wijn, absolute weekendlook := en een slechte film :') Ah well. Het is wat het is. Zoveel leuks komt er nou ook weer niet voorbij op Tinder.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:38

lieveli schreef:
IK KOM LANGS

Jaaaaaa!! :):) :):) :):)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:43

Berdien schreef:
Oh heel herkenbaar Wendy :') Momenteel geen zin/tijd in echt een relatie, maar gewoon... eens een leuke date, dat zou toch best wel heel oke zijn.

Maar ja, zit ik hier met m'n glas wijn, absolute weekendlook := en een slechte film :') Ah well. Het is wat het is. Zoveel leuks komt er nou ook weer niet voorbij op Tinder.

Ik heb op zich wel tijd en zin in een relatie als ik wat leuks tegenkom maar vooralsnog niks wat interessant genoeg is om ook daadwerkelijk energie in te steken ofzo.

Heb een gigantische ovenschotel gemaakt en al 2 keer opgeschept, je kan me zo rollen _O- Twijfel nu of ik met wijn zal verkassen naar bad :') op zich ook wel heerlijk om lelijk te kunnen zijn in eigen huis en niemand die het ziet :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-18 19:44

Heb eindelijk eentje op whatsapp toegelaten. Niet verwacht maar het is oprecht een lieve jongen