Berdien schreef:Ik heb het dan ook nog niet mee gemaakt dat je elkaar vanaf het begin vrijwel dagelijks ziet, lijkt me vooral benauwend en dan gaat alles echt in sneltreinvaart, of dat nu handig is.Ailill schreef:Da's op zich best banketstaaf Robijn, zeker als het wat jou betreft echt serieus is/begint te worden. Kan het zijn dat hij het toch een beetje benauwd begint te krijgen? Je zei zelf dat afgelopen weekend ook even anders verliep, misschien heeft hij dat (nu) ook?
Meer algemeen en ook zeer zeker zonder oordeel: Maar gaan sommige van jullie niet heel erg snel? Een paar keer afspreken en dan al vrienden v.d. ander ontmoeten? Binnen een erg korte tijd al voorstellen aan ouders? Vanaf date 1 al regelmatig bij elkaar slapen?
Ik kan me indenken dat dit bij sommige mensen verkeerd kan vallen. Ik had dat afgelopen zomer met een meid, stond opeens binnen 2 weken met haar ouders op de stoep.
EensIk had na enkele maanden daten zelfs nog geen rondje vrienden/ouders gedaan
Aan de andere kant, als het goed zit/voelt.. waarom zou je dan wachten. Een maand is ook relatief. Zie je elkaar 1-2x in de week dan ken je elkaar net een klein beetje, maar als je elke week zo'n beetje elke dag bij elkaar bent.. Dan ben je met een maand al verder dan anderen met een half jaar.
Maar zoals ik al zei heb het zelf nog nooit meegemaakt, op afgelopen zomer na en dat liep niet echt handig.