Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 21:36

Janinevv schreef:
Trouwens wij hebben een hele leuke nieuwe collega op t werk :D


Ooehh, altijd leuk om naar te kijken. Is t n directe collega van je?

Janinevv

Berichten: 13246
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 21:39

Haha ja wij zijn allemaal directe collega's :o

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 22:03

Collega's vind ik altijd zo'n gevoelig dingetje. :P Ja als je in een supermarkt werkt vind ik het kunnen maar met een professionele baan ehhhh lastig. :')

Olympia

Berichten: 55612
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 22:06

Nooit meer met een collega... Wat een ellende was dat.. Het ging uit en daarna had meneer bedacht na anderhalve maand dat hij mij terug wilde.. Hij had er even met een collega over gepraat en vervolgens was ik jarig en gaf hij mij in een vol kantoor een kado met een brief om vervolgens zelf keihard weg te lopen en mij achter te laten met allemaal nieuwsgierige mensen.. Dat werd niet zo gewaardeerd :=

Hier nog steeds aan het daten met dezelfde, al hoewel na 4 maanden.. Hoe erg ben je dan nog aan het daten :=

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 22:18

Vandaar indd de vraag of jullie directe collega's zijn. Ik zou t wel aandurven met n collega, maar geen directe. Dit omdat ik heel erg veel collega's heb, waarvan ik de meesten echt niet ken of bijna nooit tegenkom. Dat is toch net ff wat anders.

En bij een proffessioneel bedrijf als directe collega's is niet heel handig
Leuk olympia!

Janinevv

Berichten: 13246
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 22:20

Haha nou hij is hoger in functie en ik ben van plan om hier weg te gaan. Het is zeg maar een tuinderij. En nee dat wil ik niet mijn hele leven gaan doen. Dus ik hoop over een tijd dat ik daar weg ben. Het is geen baan waar ik voor geleerd heb.

Olympia

Berichten: 55612
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 22:20

Ik werkte toen in een supermarkt trouwens, maar had daar wel een assistent leidinggevende functie.. Helemaal leuk werd het later toen hij ineens kassa moest gaan draaien bij mij, omdat hij zn eigen werk niet kon uitvoeren... Toen dacht ik NOOIT meer met een collega.. Dit was toen der tijd wel mijn bijbaantje..


En ja, ik ben ook nog steeds helemaal happy, ondanks we soms echt moeten plannen vanwege onze werkroosters en even last minute afspreken is voor ons heel moeilijk, dus spontaan bijv samen uit eten gaan zit er niet echt in.. Maar ja, dit heeft ook wel wat. Als we nu afspreken zijn we vaak wel heel de dag samen en dus gelijk heel lang..

Yv_
Berichten: 19127
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 22:41

Ik vind het helemaal geweldig via het werk, ontmoet 80% zo. Maarrrr idd alleen balieklantjes en absoluut geen vaste collega’s :n.

Maargoed, ik ben nogal een kletskont (moet ook wel bij mijn werk) en het type mens wat er komt ook. Om even niet teveel prijs te geven zeg maar :’).

Janinevv

Berichten: 13246
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 22:45

Haha mensen rustig het was maar gekkigheid hoor :D

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 06:21

Zelfs met indirecte collega's zou ik niets doen. Ik werk in de ICT dus ik ken iedereen en spreek met iedereen. En roddels gaan hier snel het bedrijf door. _O- Ik heb ook een leuke collega op het werk en moet wel elke dag tegen me zeggen dat ik er niks mee moet doen dus nu houden we het een beetje op subtiel flirten en dat is het. :') Werkt ook niet mee dat hij al een vriendin heeft. :o

Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een jongen die aan al mijn eisen voldoet. Op papier is hij perfect! :D Enig minpuntje is dat hij 'maar' 140km uit de buurt woont. :')

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 12:13

Neverland schreef:
Zelfs met indirecte collega's zou ik niets doen. Ik werk in de ICT dus ik ken iedereen en spreek met iedereen. En roddels gaan hier snel het bedrijf door. _O- Ik heb ook een leuke collega op het werk en moet wel elke dag tegen me zeggen dat ik er niks mee moet doen dus nu houden we het een beetje op subtiel flirten en dat is het. :') Werkt ook niet mee dat hij al een vriendin heeft. :o

Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een jongen die aan al mijn eisen voldoet. Op papier is hij perfect! :D Enig minpuntje is dat hij 'maar' 140km uit de buurt woont. :')


Hahah snap ik dan. Dit bedrijf is zp groot dat t wel kan, alleen moet t dan voor mij wel echt serieus zijn.

140km is niet zo ver :p ik spreek zaterdag af met iemand uit t zuiden, woon zelf in t noorden

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 12:18

Jeetje, die jongen die ik heb afgewezen na 2 'dates' maakt er zo'n gigantisch drama van, alsof we al jaren getrouwd waren en ik ineens ben vertrokken of zo. Wat een gedoe... Ik ben een uur bezig geweest met rustig uitleggen dat hij gewoon niet bij me past maar dat antwoord accepteerde hij niet.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 13:02

Wiskey1 schreef:
Neverland schreef:
Zelfs met indirecte collega's zou ik niets doen. Ik werk in de ICT dus ik ken iedereen en spreek met iedereen. En roddels gaan hier snel het bedrijf door. _O- Ik heb ook een leuke collega op het werk en moet wel elke dag tegen me zeggen dat ik er niks mee moet doen dus nu houden we het een beetje op subtiel flirten en dat is het. :') Werkt ook niet mee dat hij al een vriendin heeft. :o

Ik heb binnenkort waarschijnlijk een date met een jongen die aan al mijn eisen voldoet. Op papier is hij perfect! :D Enig minpuntje is dat hij 'maar' 140km uit de buurt woont. :')


Hahah snap ik dan. Dit bedrijf is zp groot dat t wel kan, alleen moet t dan voor mij wel echt serieus zijn.

140km is niet zo ver :p ik spreek zaterdag af met iemand uit t zuiden, woon zelf in t noorden


Haha dan moet je toch super lang reizen? 140km is zo'n twee uur met de auto. Op zich vergeleken met mijn vorige relatie is 140km niks (daar was het meer dan 800km :+) Maar ik wou eigenlijk iemand in een schaal van 10km tegenkomen. _O-

EmptyWords

Berichten: 10580
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 13:16

StableDoor schreef:
Jeetje, die jongen die ik heb afgewezen na 2 'dates' maakt er zo'n gigantisch drama van, alsof we al jaren getrouwd waren en ik ineens ben vertrokken of zo. Wat een gedoe... Ik ben een uur bezig geweest met rustig uitleggen dat hij gewoon niet bij me past maar dat antwoord accepteerde hij niet.

Blokkeren en klaar. Je hebt m op alle mogelijke manieren verteld dat t niet wat wordt.

StableDoor

Berichten: 1683
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 13:21

Ja het is alleen een beetje jammer dat ik hem nog heel vaak ga moeten zien...

EmptyWords

Berichten: 10580
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 13:41

Dat is minder ja...

EmptyWords

Berichten: 10580
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 13:42

Ik heb 3 weken geleden een date gehad via tinder. Op de app klikte t al onwijs. In t echt misschien nog wel meer. Afgelopen weekend voorgesteld aan mn ouders, aankomend weekend ga ik zijn ouders ontmoeten...

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 13:52

Wauw gaat snel EW!

Ik heb zaterdag een eetdate met iemand van Tinder. Ben nog niet helemaal overtuigd of we bij elkaar passen, maar wil hem wel een kans geven want hij komt over als een lieve jongen.

Afstand probeer ik tegenwoordig zo dichtbij mogelijk te houden, als het even kan iig in dezelfde provincie haha.

EmptyWords

Berichten: 10580
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 13:54

Ja... gaat iets sneller dan ik bedacht heb en van plan was. Maar t is gewoon n hele leuke.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 14:17

Dan moet je hem houden!!

Ik dacht dat ik ook een leuke had.. toch niet. Denkt mijn hoofd alleen nog iets anders over, dus denk dat ik daarom ook nog niet echt enthousiast kan zijn over mijn date van zaterdag.

Yv_
Berichten: 19127
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 14:49

Jij gaat wel in sneltreinvaart met daten, Yvanka!

Wow, heel snel inderdaad Empty! Maar als het goed voelt, achja, waarom niet :D.

Afstand.. Sja... Nederland ben je met twee uurtjes doorheen, dus vind alles wel oke. Al date ik niet via dat onlinegebeuren, dus zit eigenlijk altijd wel binnen een straal van een uurtje en dat is wat mij betreft helemaal prima.

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 15:18

Haha ja oeps, deze kwam ook voornamelijk van hem uit :j

Eulogy
Berichten: 5760
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 15:23

Wat leuk EW! :D

Ik wilde eigenlijk alleen nog maar in dezelfde stad daten dit keer, maar de enige die ik tot nu toe echt leuk vindt (m'n huidige date) studeert in Cardiff (minder dan een uurtje hier vandaan dus nog wel goed te doen). Eind van de maand gaat ie alleen weer een paar weken bij z'n moeder wonen en dat is al een stukje verderop en daarna gaat ie voor 10 maanden naar Hong Kong, dus eh... Tja :')

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 18:05

Neverland schreef:
Haha dan moet je toch super lang reizen? 140km is zo'n twee uur met de auto. Op zich vergeleken met mijn vorige relatie is 140km niks (daar was het meer dan 800km :+) Maar ik wou eigenlijk iemand in een schaal van 10km tegenkomen. _O-


We spreken wel af in apeldoorn, maar das ook iets van 140km. 140km naar mn vorige werkplek, reed ik dus elke week 2-4x haha. Dat was anderhalf uur over de snelweg, maar is wel afhankelijk van waar je langs moet.

Ik weet ook niet of er überhaupt meer in zit, ik zie t nu gewoon als wat drinken met een vriend zeg maar, omdat ik niet weet wat hij van mij vind, ondanks dat ik m wel interessant vind zeg maar

Ik ken hem ook niet via internet, dat is wel lastig aan collega's uit het hele land, en ook gelijk de reden dat we nu niet meer op dezelfde locatie werken
Laatst bijgewerkt door Wiskey1 op 06-06-18 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Bambi1995

Berichten: 3149
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-18 18:08

Ik snap niet waar jullie die dates allemaal zo snel vandaan vissen. Bij mij is het super stil op het moment.