Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovehaffie schreef:Lous schreef:Je kunt er nog met gemak bij, plaats voor 175. Daar zitten we volgens mij nog lang niet.
Helaas sta ik ook reserve... Even gekopieerd uit de beginpost helaas:
- Inschrijven kan tot 14 oktober met een maximum van 100 deelnemers, hierna kom je op de reservelijst.
M_D_H schreef:Citaat:SSS Beheer Mededeling
Wij als organisatie begrijpen dat het zuur is als je niet kan mee doen aan Secret Santa Suprise, zeker als je alle voorgaande jaren wel mee hebt kunnen doen.
Wij hebben vandaag gezocht naar oplossingen en hebben daarbij Lolacabana bereid gevonden om ons bij te staan in het organiseren.
Hierdoor is het ons gelukt om nog 75 extra plaatsen te creëren.
De inschrijfprocedure blijft hetzelfde, dat wil zeggen adressen plus tips en flops lijsten mogen naar Rebecca gestuurd worden
Wij hopen hiermee aan ieders wensen te voldoen, mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, mijn pb box staat open
GUSTIxBILL schreef:Mag ik zeggen dat ik het onrespectvol vind om te melden dat je iets uit een pakket van vorig jaar in de vuilbak gegooid hebt ?
Melden dat je het niet lust is toch voldoende ?
lovehaffie schreef:Lous schreef:Je kunt er nog met gemak bij, plaats voor 175. Daar zitten we volgens mij nog lang niet.
Helaas sta ik ook reserve... Even gekopieerd uit de beginpost helaas:
- Inschrijven kan tot 14 oktober met een maximum van 100 deelnemers, hierna kom je op de reservelijst.
GUSTIxBILL schreef:Mag ik zeggen dat ik het onrespectvol vind om te melden dat je iets uit een pakket van vorig jaar in de vuilbak gegooid hebt ?
Melden dat je het niet lust is toch voldoende ?
Hopelijk heb ik ook geen bokker met een boodschappenlijstje zoals sommige hier...
Zolang er bij mij maar niks van coco's inzit zoals in mijn floplijstje staat. Word hier haast ziek van