Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Super stoer dat je al zo snel zulke dingen aan het regelen bent.
Nagini schreef:Ik vind het nog steeds heel lastig. Vind dat ik mn ouders alsnog te kort doe.
We zien wel hoe het loopt. Voel me nog flink ziek ervan.
Vandaag even contact terug opnemem met de agencies.
Mbt konijnen: kan ze waarschijnlijk wel overhalen zodra ik een plekje voor mezelf heb.
Voel me langzaamaan een stukje rustiger.
Shiloh schreef:Nagini schreef:Ik vind het nog steeds heel lastig. Vind dat ik mn ouders alsnog te kort doe.
We zien wel hoe het loopt. Voel me nog flink ziek ervan.
Vandaag even contact terug opnemem met de agencies.
Mbt konijnen: kan ze waarschijnlijk wel overhalen zodra ik een plekje voor mezelf heb.
Ik snap dat je het heel lastig vind mbt je ouders. Maar je doet ze niet tekort. Ik ben het er ook mee eens dat zij jou tekort doen. Je bent volwassen en de steun van je ouders is belangrijk, maar jij moet jouw leven leiden en jouw eigen keuzes maken. Uit het topic destijds kan ik me herinneren dat je ouders er ook helemaal niet achter stonden dat je uberhaubt naar Australië zou gaan.
Ouders die hun kind echt steunen staan achter de beslissingen die dat kind maakt en niet alleen achter de beslissingen die zij willen dat hun kind maakt. En als het kind dan gigantisch op hun plaat gaat, dan sta je voor ze klaar zonder met een vinger te wijzen van "zie je wel"...
sterkte.
Diablo schreef:Shiloh schreef:
Ik snap dat je het heel lastig vind mbt je ouders. Maar je doet ze niet tekort. Ik ben het er ook mee eens dat zij jou tekort doen. Je bent volwassen en de steun van je ouders is belangrijk, maar jij moet jouw leven leiden en jouw eigen keuzes maken. Uit het topic destijds kan ik me herinneren dat je ouders er ook helemaal niet achter stonden dat je uberhaubt naar Australië zou gaan.
Ouders die hun kind echt steunen staan achter de beslissingen die dat kind maakt en niet alleen achter de beslissingen die zij willen dat hun kind maakt. En als het kind dan gigantisch op hun plaat gaat, dan sta je voor ze klaar zonder met een vinger te wijzen van "zie je wel"...
sterkte.
Heb je zelf kinderen in die leeftijd? Ik kan het me heel goed voorstellen van haar ouders. In een ideale wereld sta je altijd achter de beslissingen van je kind en sta je altijd klaar. Maar hey, het zijn maar gewoon mensen die zien hoeveel hun kind wordt pijn gedaan. En dan ben je ook ouder en wil je je kind beschermen, koste wat kost.