Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melia

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:13

Leuke kleertjes Superliesje!
Gefeliciteerd Keet!
Zit erover te denken om ook eens wat te kopen van Petit Bateau, maar volgens mij valt het aardig smal of niet?

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:25

Michelle77 schreef:
Zo... Op verjaardag bij mn nichtje even langs Pinc Sale geweest. Soort outlet, maar vond er weinig aan. De dingen die ik leuk vond waren van Vingino en nog te duur en van noppies.

Wel leuk shirtje meegenomen.

Daarna bij een winkeltje jumpsuitje gescoord :D

[ [url=m/6bddH5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuke kleertjes!
Ik ben ook weg van jumpsuits, zitten zo fijn!
Heb een hele fijne van Noppies nu met lange pijpen en lekker dun. Dus als er veel zon is en we gaan op wedstrijd krijgt ze deze standaard aan zodat haar benen goed beschermd zijn.

Keet gefeliciteerd!

Superliesje leuk ook!

Hier DL net ook een jasje aangetrokken, officieel 12 maanden, dus hier in Frankrijk maat 74 ongeveer, ze verzoop er nog net niet in :')

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:29

Snap alleen niet dat er geen drukknoopjes bij de benen zitten... Toch mega onpraktisch?
Mn schoonmoeder gaat die er nu inzetten voor me. :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 22:52

Klopt. Ben zwanger van onze tweede. Gup wordt maandag twee en 2.0 verwachten we begin januari :)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 23:06

@ Michelle ik ben n stille meelezer van je topic over jullie eerste kindje en volgens mij zijn wij dichtbij elkaar uitgerekend!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 23:14

Wat leuk keet en alvast gefeliciteerd.

Gezellig SuperLiesje :) ik ben rond half november uitgerekend.

Moet echt even beetje uit gaan zoeken wat ik nou precies heb aan kleertjes en spulletjes.

Heb zoveel liggen, kleertjes van mn neefje en nichtje, maar geen idee wat allemaal ook alweer.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 00:06

Michelle77 schreef:
Snap alleen niet dat er geen drukknoopjes bij de benen zitten... Toch mega onpraktisch?
Mn schoonmoeder gaat die er nu inzetten voor me. :D

In de Noppies zitten wel drukknoopjes, is inderdaad wel makkelijker.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 01:27

Keet schreef:
Klopt. Ben zwanger van onze tweede. Gup wordt maandag twee en 2.0 verwachten we begin januari :)

*\%/*

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 07:39

Maar ik wacht nog een paar weekjes met shoppen tot we weten wat het wordt :D
Vind unisex shoppen niet leuk :+

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 08:59

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Nieuw pakje van duns

Afbeelding

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 09:38

Gefeliciteerd Keet.

Dat pakje kleurt mooi bij de draagdoek

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 13:38

Keet schreef:
Ik mag ook weer babyspullen shoppen <3 totaal ander jaargetij dus moet er een hoop bij kopen denk ik :D

oh man je kan weer helemaal los gaaan! proficiat ;)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 13:40

Keet gefeliciteerd!!

Hier "helaas" beetje zelfde jaargetijde, dus "hoop" op n meisje want dan kan ik los haha

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 14:03

Als het een meisje is dan kan ik helemaal los. Bij een jongen zullen we een aantal dingen wel kunnen hergebruiken.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 16:31

Gefeliciteerd Keet! Wanneer ben je uitgerekend?

Ik heb net nog wat leuk spul van Tiny Cottons en BillyBandit in de sale gescoord. Hij is al bijna weer uit z'n t-shirt gegroeid.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 17:52

In januari :) van + 39 naar -39?
Lekker koud misschien wel

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:06

Ze hebben vast hele mooie dikke kleding voor de baby ;)
Of van die heerlijke teddy-dekentjes en van die gevoerde mutsjes! Ik zie het zo voor me!
Hier een baby die vorig jaar augustus is geboren, dus wij hadden pas later dikke kleding nodig ;)

Ik word wel erg hebberig hoor! Ik kan me nog inhouden, maar stiekem al aan het kijken naar mooie winterkleding. Het enige probleem is dar ik niet weet hoe hard meneer gaat groeien. Hij draagt nu maat 80...
Iemand verder nog tips over schoenen? Hoe weet ik welke maat ik moet hebben? Wat zijn fijne schoentjes? Zoonlief tijgert rond, doet pogingen tot kruipen en staan is ook al heel interessant. Ik zoek dus een soepel schoentje met stroeve zool en niet te warm ivm de zomer.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:13

Laat je voorlichten in een goede kinderschoenen winkel. Bunnies en shoesme hebben bijvoorbeeld hele flexibele zooltjes
Schoentjes zijn pas nodig als ze veel buiten gaan lopen. Verder lekker op blote voeten, erg goed voor de ontwikkeling van zijn voeten

Dus als hij nog niet eens kruipt zou ik nog niet eens aan schoentjes denken. Hooguit lederen slofjes.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:19

Dieselpaard schreef:
Ze hebben vast hele mooie dikke kleding voor de baby ;)
Of van die heerlijke teddy-dekentjes en van die gevoerde mutsjes! Ik zie het zo voor me!
Hier een baby die vorig jaar augustus is geboren, dus wij hadden pas later dikke kleding nodig ;)

Ik word wel erg hebberig hoor! Ik kan me nog inhouden, maar stiekem al aan het kijken naar mooie winterkleding. Het enige probleem is dar ik niet weet hoe hard meneer gaat groeien. Hij draagt nu maat 80...
Iemand verder nog tips over schoenen? Hoe weet ik welke maat ik moet hebben? Wat zijn fijne schoentjes? Zoonlief tijgert rond, doet pogingen tot kruipen en staan is ook al heel interessant. Ik zoek dus een soepel schoentje met stroeve zool en niet te warm ivm de zomer.

Pas schoentjes kopen als hij echt loopt. Eerst lekker binnen op blote voeten leren lopen en dan buiten met schoentjes. Tegen die tijd ben je misschien ook al wel weer een paar maten verder.
Eerste schoentjes zijn echt belangrijk, dus naar een goede schoenenwinkel voor goede schoentjes met flexibele zool.

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:45

Keet schreef:
Laat je voorlichten in een goede kinderschoenen winkel. Bunnies en shoesme hebben bijvoorbeeld hele flexibele zooltjes
Schoentjes zijn pas nodig als ze veel buiten gaan lopen. Verder lekker op blote voeten, erg goed voor de ontwikkeling van zijn voeten

Dus als hij nog niet eens kruipt zou ik nog niet eens aan schoentjes denken. Hooguit lederen slofjes.

Gosh...nog al een reden om te verhuizen -O- Wij komen hier niet verder dan de van Haren, Scapino en Bristol... Die vallen in mijn ogen niet in een goede kinderschoenenwinkel.
Ik snap het hoor, dat schoentjes nodig zijn als ze veel buiten gaan lopen... MAAR ZE ZIJN ZO LEUK!!!!! Je hebt zoveel leuke schoentjes!! (Hier is dat koopmonster dat spreekt...zal 'm gauw in z'n hok stoppen :evaw: )
Hij ontwikkelt zich de laatste tijd zo ontzettend snel, maar is tegelijkertijd ook echt wel lui. Hij kan bijvoorbeeld prima zitten, maar wil gewoon niet zelf tot zit komen. Hij begint gewoon te miepen en drammen tot iemand hem rechtop zet. Hij kan zich al goed optrekken en op z'n knietjes zitten. Dat vindt ie dan weer wel leuk.
Ik zit dus nu een beetje in dubio: koop ik alvast schoentjes zodat hij die aankan als hij toch besluit te gaan lopen? Of wacht ik het af tot hij echt z'n eerste stapjes zet?
Binnen heeft hij uiteraard geen schoenen aan, het gaat dus gewoon om de tijd dat hij in de kinderwagen of draagzak zit (of buiten speelt op de opvang).

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:51

Als hij niet zelf tot zit kan komen gaat hij voorlopig ook nog niet lopen. Dat heeft nl een reden; of nog niet stabiel in het bekken, of nog weinig stabiel in de romp, of nog te weinig kracht in de armen.
Waarschijnlijk nog niet stabiel genoeg in te bekken aangezien hij zich wel optrekt tot kniezit.

Maar voor die dingen die jij noemt heb ik wel gewoon schoenen hoor. Maar die zijn niet om op te lopen maar gewoon als we met de fiets of wagen weggaan zodat ie geen koude voeten krijgt.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:53

Niet ergens in de buurt een ziengs of schuurman oid?

Van bristol en scapino heb je trouwens ook merken die volledig van leder zijn en met soepele zool.
Al vind ik bunnies, shoesme, keq wel van betere kwaliteit.

Hier pas de eerste schoentjes gekocht toen ze echt mee ging wandelen buiten. Daarvoor gewoon slofjes buiten om de voeten warm te houden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-17 21:59

Hier laatst schoentjes gekocht voor nu op vakantie. Zitten veel buiten en ze loopt wat rond aan de hand. Dan is t wel fijn om schoentjes te hebben.

Heb ze van Shoesme met flexibele zool. Zijn echt ideaal.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 21:59

Alleen vertrouw ik de kennis van personeel van de bristol en scapino niet voor juist advies :)
Ik ga voor schoenen een paar dorpen verderop. Is best een investering maar wil wel goede schoenen. Voeten zijn belangrijk.
Kopen als hij 6 weken aan het stappen is is prima op tijd

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 22:12

Ik kon shoesme alleen nline vinden, maar ik neem aan dat al we naar een van de verkooppunten gaan van hun, dat ze ook gedegen advies kunnen geven? Niet dat ik nu al ga hoor, maar voor over een jaar of zo :P