Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Michelle77 schreef:Zo... Op verjaardag bij mn nichtje even langs Pinc Sale geweest. Soort outlet, maar vond er weinig aan. De dingen die ik leuk vond waren van Vingino en nog te duur en van noppies.
Wel leuk shirtje meegenomen.
Daarna bij een winkeltje jumpsuitje gescoord
[ [url=m/6bddH5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dieselpaard schreef:Ze hebben vast hele mooie dikke kleding voor de baby
Of van die heerlijke teddy-dekentjes en van die gevoerde mutsjes! Ik zie het zo voor me!
Hier een baby die vorig jaar augustus is geboren, dus wij hadden pas later dikke kleding nodig
Ik word wel erg hebberig hoor! Ik kan me nog inhouden, maar stiekem al aan het kijken naar mooie winterkleding. Het enige probleem is dar ik niet weet hoe hard meneer gaat groeien. Hij draagt nu maat 80...
Iemand verder nog tips over schoenen? Hoe weet ik welke maat ik moet hebben? Wat zijn fijne schoentjes? Zoonlief tijgert rond, doet pogingen tot kruipen en staan is ook al heel interessant. Ik zoek dus een soepel schoentje met stroeve zool en niet te warm ivm de zomer.
Keet schreef:Laat je voorlichten in een goede kinderschoenen winkel. Bunnies en shoesme hebben bijvoorbeeld hele flexibele zooltjes
Schoentjes zijn pas nodig als ze veel buiten gaan lopen. Verder lekker op blote voeten, erg goed voor de ontwikkeling van zijn voeten
Dus als hij nog niet eens kruipt zou ik nog niet eens aan schoentjes denken. Hooguit lederen slofjes.