Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 12:19

Ik meld me ook! Een tijdje meegelezen maar zal toch eens een berichtje plaatsen. Ik kan echt genieten van jullie verhalen :')

Geen exen hier, wel scharrels.. heb een week pauze van tinder, wordt er een beetje moedeloos van :') volgens mij heb ik een catfish gevonden, Next!

Ik heb echt niks met dickpics, in een boxer oké maar verder hoeft het niet van mij.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 12:20

Sorry guess maar "make up your mind"... je zegt verliefd te zijn op je vlam, en nu is het pats boem puur vriendschappelijk maar hij stuurt wel berichtjes dat hij met zich zelf bezig is? Dan is het niet puur vriendschappelijk en kan je ook wel verwachten wat er gaat gebeuren als jullie gaan stappen en alcohol in spel komt..

Prima als je alleen voor sex gaat.. ook met je ex.. maar wees wel eerlijk naar jezelf en je bent er zelf bij dat het gebeurd..

Maar misschien vat ik je berichtjes verkeerd op :=

Silver_Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 12:36

Ik vraag me af hoe de vrouwen er op Tinder uit zien voor mannen, want ik zie voornamelijk heel veel rare floepers :evaw: en elke keer als ik iemand like is het meteen een match, laat Tinder je dan voornamelijk matches zien? Volgens mij zijn er teveel jongens die iedereen liken

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 12:55

Silver_Fox schreef:
Ik vraag me af hoe de vrouwen er op Tinder uit zien voor mannen, want ik zie voornamelijk heel veel rare floepers :evaw: en elke keer als ik iemand like is het meteen een match, laat Tinder je dan voornamelijk matches zien? Volgens mij zijn er teveel jongens die iedereen liken

Dit ook :j en de meeste mooie kerels zijn allemaal weg :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 12:56

Winged schreef:
Silver_Fox schreef:

Dit ook :j en de meeste mooie kerels zijn allemaal weg :+

Zo is het toch ook met de dames }:)

Niet dat ik daar iets van zie :P

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 12:57

Het enige wat mn ex nog van mij heeft gekregen toen ik er achter kwam dat ie me bedroog is koppijn :') Dat ie daarna ineens zelfmoord wilde plegen en trouwen heb ik maar genegeerd, twee weken later stond ie al met zn kop op tinder, om vervolgens heel hard te huilen dat ik op tinder zat _O- Dus voor mij geen sex met ex hahahahaha was gelijk genezen.

Over mensen aanspreken, ik zei altijd gewoon hoi en dan zag ik het wel.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:10

Jeetje wat een drama zelf wel op tinder gaan maar huilen als jij dat doet.

Telt seks met ex-scharrel ook? :Y)

Kwam hem zomaar tegen met carnaval :=

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:12

Kwam hem zomaar tegen.. _O- Als t maar leuk was toch :Y)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:13

xTiffani schreef:
Jeetje wat een drama zelf wel op tinder gaan maar huilen als jij dat doet.

Telt seks met ex-scharrel ook? :Y)

Kwam hem zomaar tegen met carnaval :=

Lijkt me dat dat wel telt :+
Dus nu ont-exte ex-scharrel of blijft hij ex :P

Dat carnaval ook
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 21-02-17 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:13

Sex met ex moet ik nu ook niet meer aan denken. Achteraf gezien heb ik hem fysiek ook nooit echt aantrekkelijk gevonden, en dat terwijl we een jaar iets hebben gehad. Echt op innerlijk gevallen toen (maar op dat gebied pasten we achteraf gezien ook niet bij elkaar). :')

Nog iemand een leuke date gehad hier? Ik ben een tijdje afwezig geweest hier, moet weer even de draad oppakken. :+

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:14

Resistance schreef:
Sex met ex moet ik nu ook niet meer aan denken. Achteraf gezien heb ik hem fysiek ook nooit echt aantrekkelijk gevonden, en dat terwijl we een jaar iets hebben gehad. Echt op innerlijk gevallen toen (maar op dat gebied pasten we achteraf gezien ook niet bij elkaar). :')

Nog iemand een leuke date gehad hier? Ik ben een tijdje afwezig geweest hier, moet weer even de draad oppakken. :+

Is het nu helemaal over met jou en die jongen ?

edit ( even een aanvulling over het seks met je ex )
Ik heb het na jaren met de jongen die voor mij de eerste was nog eens gedaan.
Eerst heeft hij mij nog jaren "lastig" gevallen ( lang verhaal ).

Toen jaar niets gehoord en hem tegen gekomen in de kroeg.
Mijn eerste keer was ik sowieso te jong, maar buiten dat was hij toen in mijn ogen heel ervaren en wist hij wat hij deed. Ik was het onervaren meisje en was nogal onzeker natuurlijk daarmee.

Ik wilde weten of het nou echt zo was toen of dat het mijn rare herinnering was. :j

Het was 10 keer niets. Zo zeker en stoer als dat hij in mijn gedachten was, zo onzeker werd hij nu van mij. ~~}> payback haha. Heeft hij ook gezegd toen trouwens, hij was nogal verbaasd. _O-

Hij begon toen over zijn verliefdheid voor mij en zijn gevoelens en ik heb hem toen ook gezegd dat dat het niet ging worden.
Laatst bijgewerkt door Thenexttry op 21-02-17 13:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Geryon

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:17

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:17

Hoe is 't met jouw scharrel Resistance?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:20

Goed hoor! :) Gewoon rustig aan, wanneer we elkaar zien is het heel leuk. We appen elke dag, gewoon gezellig. Verder geen druk ofzo erachter. Ik sta er heel nuchter in nu. :j Vanavond gaan we zwemmen.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:25

DanielleB schreef:
Kwam hem zomaar tegen.. _O- Als t maar leuk was toch :Y)

:o

Het was zeker leuk, hij is aantrekkelijk en lief maar heeft een groot ego.. ik zou wel eens willen daten maar weet niet hoe hij erin staat.

Flessuh: haha nouja ik zie hem niet zoveel, momenteel een ontexte-ex scharrel :')

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:45

Ik vind een man leuk met een ego groot genoeg voor 2

Vreselijk, maar ik kan t niet laten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:46

Oh wat ben ik blij dat ik dat niet meer heb. Zelfverzekerd is leuk maar te groot ego nee bedankt.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:49

ReadTheRulez schreef:
Ik vind een man leuk met een ego groot genoeg voor 2

Vreselijk, maar ik kan t niet laten :')

Haha echt? Misschien moet ik ook gewoon eens gaan daten met hem zien hoe groot zijn ego werkelijk is :') . Hij trekt wel veel meisjes aan..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 13:55

Daar hou ik ook wel een beetje van := behalve ego in de vorm van foto's maken van zichzelf enz. :')

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:01

Gelukkig doet hij dat niet :')

Ik heb 1 keer een date gehad via tinder, hebben het erg gezellig gehad maar hij ging die week erna weer terug naar nieuw zeeland := ergens wel rustgevend dat als de date niks werd ik hem toch niet meer tegenkwam. Ik ben echt een schijterd wat dat betreft haha.

Nog meer schijterds met daten? :Y)

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:03

Sex met je ex, jaaaa dat ken ik wel.
Mn eerste vriendje, toen der tijd 2.5 jaar mee samen geweest. Hoop drama maar ondertussen zijn we al jaren goeie vrienden. Met af en toe benefits <<) als we beide vrijgezel zijn uiteraard.

Iets met elkaar niet helemaal los kunnen laten maar een relatie, hell no. Misschien als we oud en grijs zijn :')
Maar het is wel prima zo :D
Het voelt wel vertrouwd hoor wat iemand al zei, een VONS <<)

Minimus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:17

Nope, geen ex-sexer hier. Kan ook niet, gozer is verhuist naar Maleisië :') En van de andere heb ik nu zoiets van, goh, hoe kon je daar wat in zien :')

Inmiddels al 3 jaar happy single zonder onsjes of vonsjes :P Ik was wel een tijdje close met een van mijn beste vrienden maar daar ben ik vanaf gestapt. Leek me geen goed plan :)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:20

Minimus schreef:
Nope, geen ex-sexer hier. Kan ook niet, gozer is verhuist naar Maleisië :') En van de andere heb ik nu zoiets van, goh, hoe kon je daar wat in zien :')

Inmiddels al 3 jaar happy single zonder onsjes of vonsjes :P Ik was wel een tijdje close met een van mijn beste vrienden maar daar ben ik vanaf gestapt. Leek me geen goed plan :)

Als je van hem af moest stappen :=

Dat is wel een flinke verhuizing ja. Maakt enkel het weekend langs gaan ook wat lastig

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:26

Schiet me nu ineens te binnen. Als je vriend het nog met zijn ex doet of wil doen, is dit jullie boodschap voor hen:

Harde nostalgie dit, trouwens. Dit luisterden wij toen we elf waren. Op de klassenavond of gewoon op vrijdagmiddag. :D

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 14:28

Oke ik heb even geen woorden voor dat filmpje :') _/-\o_