Geen exen hier, wel scharrels.. heb een week pauze van tinder, wordt er een beetje moedeloos van

Ik heb echt niks met dickpics, in een boxer oké maar verder hoeft het niet van mij.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silver_Fox schreef:Ik vraag me af hoe de vrouwen er op Tinder uit zien voor mannen, want ik zie voornamelijk heel veel rare floepersen elke keer als ik iemand like is het meteen een match, laat Tinder je dan voornamelijk matches zien? Volgens mij zijn er teveel jongens die iedereen liken
Winged schreef:Silver_Fox schreef:Ik vraag me af hoe de vrouwen er op Tinder uit zien voor mannen, want ik zie voornamelijk heel veel rare floepersen elke keer als ik iemand like is het meteen een match, laat Tinder je dan voornamelijk matches zien? Volgens mij zijn er teveel jongens die iedereen liken
Dit ooken de meeste mooie kerels zijn allemaal weg
xTiffani schreef:Jeetje wat een drama zelf wel op tinder gaan maar huilen als jij dat doet.
Telt seks met ex-scharrel ook?![]()
Kwam hem zomaar tegen met carnaval
Resistance schreef:Sex met ex moet ik nu ook niet meer aan denken. Achteraf gezien heb ik hem fysiek ook nooit echt aantrekkelijk gevonden, en dat terwijl we een jaar iets hebben gehad. Echt op innerlijk gevallen toen (maar op dat gebied pasten we achteraf gezien ook niet bij elkaar).
Nog iemand een leuke date gehad hier? Ik ben een tijdje afwezig geweest hier, moet weer even de draad oppakken.
Minimus schreef:Nope, geen ex-sexer hier. Kan ook niet, gozer is verhuist naar MaleisiëEn van de andere heb ik nu zoiets van, goh, hoe kon je daar wat in zien
Inmiddels al 3 jaar happy single zonder onsjes of vonsjesIk was wel een tijdje close met een van mijn beste vrienden maar daar ben ik vanaf gestapt. Leek me geen goed plan