Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
CurlyCoat schreef:Wauw, een reactie van mijn ex-schoonmoeder..
Of ik nog even €600 kan overmaken omdat ze nu een deel van mijn ex zijn rekeningen moet betalen omdat hij niet veel verdiend.
"Zie het als tegemoetkoming voor het 8 maanden hier wonen."
No way dat ik dat ga doen dus.

Cayenne schreef:Ik heb eerder het idee dat zoonlief een sielugh verhaal tegen haar heeft opgehangen en ze geen idee heeft hoe het werkelijk zit. Misschien weet je ex schoonmoeder dus ook helemaal niets af van het gedrag van je ex en dat hij er financieel zo'n potje van maakt. In dat geval is ze dus niet kierewiet, maar gewoon niet alwetende
die heeft lef!Ayasha schreef:CurlyCoat schreef:Wauw, een reactie van mijn ex-schoonmoeder..
Of ik nog even €600 kan overmaken omdat ze nu een deel van mijn ex zijn rekeningen moet betalen omdat hij niet veel verdiend.
"Zie het als tegemoetkoming voor het 8 maanden hier wonen."
No way dat ik dat ga doen dus.
Say what?!!
Betaald zij jou dan ook even je spaargeld terug dat hij er door geraasd heeft?
Bah ... Die heeft lef...![]()
Maar niet in positieve zin!
Voor het geld wat meneer er doorheen gebrast heeft!
CurlyCoat schreef:Ik heb gisteren even mijn bankierenapp erbij gepakt en uitgerekend hoeveel ik aan hem kwijt ben.
Ik kom rond de €5000 uit, en dat is dan alleen van die 8 maanden dat ik daar heb bijgewoond.
Ik wil niet weten wat ik in totaal kwijt ben...
Ik ga nu proberen een duidelijke maar nette mail te sturen.
Granoek schreef:Even off topic maar het brandt me al zo lang in mijn hoofd, wilt iemand me heel alsjeblieft die uitdrukkingen banketstaaf en poedersuiker uitleggen? Google geeft me vooral veel recepten
Ergens in je instellingen bij je profiel kan je die uitzetten.