Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lizzyy schreef:Wil me ook niet laten kennen tegenover hun en ik ga ze gewoon een gigantische drankrekening bezorgen
Vala schreef:Ik vind het ook not done wat dit bruidspaar doet. Als ts nu nog maar 3 maanden samen was met haar vriend maar ze zijn al 2,5 jaar samen. Buiten hoe ts zich voelt hierdoor, ik vind trouwens dat zij het heel goed opneemt met een dosis humor, vind ik het een heel fout signaal van het bruidspaar jegens hun zogenaamde beste vriend. Dit zijn dus in mijn ogen geen goede vrienden. Ik hoop dat ts haar vriend zich dit ook beseft. Je beste vriend zet je niet zo voor het blok. Dat is geen vriendschap. En die goede vriend laat nu al fors over zich heen lopen door zijn as vrouw want ik kan me niet voorstellen dat hij zich hier prettig bij voelt.
petraaken schreef:Oktober pas. Goh, ik denk dat ik dan toevallig die dag zou ziek worden.
Nou mooie vriend zeg die niet even verder kijkt dan zijn neus lang is. Ik vind het allemaal maar net te toevallig dat jij geschrapt moest worden. Schrap dan het hele stel maar niet de een wel en de ander niet. Voor s'avonds was geen probleem om jou aan een andere tafel aan de andere kant van de zaal te plaatsen. Ook zeer gezellig zeg voor je vriend.
Lizzyy schreef:Ik ben er nu verder klaar mee en ga me er voorlopig niet meer over opwinden. De bruiloft is begin oktober dus dan mag ik er weer over na gaan denken van mezelf. Ik denk wel dat ik in de avond heen ga, meer omdat ik ook mijn vriend niet voor het blok wil zetten. Wil me ook niet laten kennen tegenover hun en ik ga ze gewoon een gigantische drankrekening bezorgen
DeMolenhoek schreef:Dus, ze hadden de schikking gemaakt maar waren hunzelf (2 personen) vergeten. Dan schrappen ze dus jou (1 persoon) en het probleem is opgelost? Volgens mij hebben ze dan nog altijd plaats te kort
Vumana89 schreef:Het is hun dag. En ik snap dat het banketstaaf is, maar get over it. Als jij trouwt bepaal je ook helemaal zelf wie je uitnodigd. Ik denk dat je het jezelf teveel aantrekt; 'want verder is iedereen de hele dag uitgenodigd'... eh ja en? Jij hoeft geen vrije dag te nemen, vroeg op te staan en verplicht naar een plechtigheid te kijken die ikzelf erg saai vind. Jij hoeft alleen maar als feestvarken te komen, helemaal prima toch! Het scheelt mij in ieder geval veel tijd en irritatie. Ik ben sowieso niet van de bruiloften etc.
MarjanB schreef:Oh die dachten er over nagedacht te hebben hoe ze je het dan maar moesten vertellen.. sukkels! Waarom jij, uitgerekend de vriendin van zijn beste vriend?en dan ook niet naar vrijgezellenfeestje, daar was zeker ook te weinig plek?
Vind je in elk geval echt super reageren!
Zou er ook voor zorgen dat ze flink wat kwijt zijn aan drank hahaha en zou in plaats van voor 2 personen geld een kaartje in de enveloppe doen dat er helaas geen plek meer voor geld was in de enveloppe.
MarjanB schreef:Oh die dachten er over nagedacht te hebben hoe ze je het dan maar moesten vertellen.. sukkels! Waarom jij, uitgerekend de vriendin van zijn beste vriend?en dan ook niet naar vrijgezellenfeestje, daar was zeker ook te weinig plek?
Vind je in elk geval echt super reageren!
Zou er ook voor zorgen dat ze flink wat kwijt zijn aan drank hahaha en zou in plaats van voor 2 personen geld een kaartje in de enveloppe doen dat er helaas geen plek meer voor geld was in de enveloppe.