Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 14:57

shilady schreef:
Ik heb een theorie boek en cd rom voor auto erop staan
Kreeg gister laat een bericht van iemand die interesse heeft en heb gestuurt dat het prima was wat ze wou bieden...
Ik mijn gegevens gestuurt. Nu ineens niks meer gehoord.. Ze wou 25 euro incl verzendkosten maar heb net even een bericht gestuurt dat ik ook de 4 euro verzendkosten wil.. Het is een gloednieuw boek en Cd rom en wil er gewoon zelf 25 euro aan over houden

Ik heb toevallig nog een geintresseerd iemand en heb aan die gene beloofd wat te laten horen als ik van nr 1 niks hoor

ikvind het trouwens ook niet netjes dat je eerst akkoord gaat en gegevens stuurt en de volgende dag erachteraan mailt dat je toch ook nog verzendkosten wilt...ik zou persoonlijk dan al afhaken puur vanwege het principe.

_mexx_lady_

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 17:38

Hier ook kramp en pijn aan mijn enkels met mijn leren laarzen. Met mijn Tretorn laarzen geen last van!
Bananen eten schijnt ook goed te helpen bij kramp

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 21:13

Heb sinds een paar dagen contact met iemand over een regenjasje voor onze hond die regen niet zo kan waarderen :'). Contact verliep steeds soepel, maar sinds ik gisteren ochtend het geld heb overgemaakt heb ik niks meer gehoord. Wat zouden jullie doen?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 21:25

Geduld hebben

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 02:39

Inderdaad geduld hebben. Geld kan vandaag binnen zijn gekomen. Vanwege koningsdag zou ik eea vrijdag op zijn vroegst verwachten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 10:26

Ik heb het bieden bij mijn advertentie's uitstaan, aangezien ik gewoon mijn vraagprijs ervoor wil hebben die heel redelijk is, krijg je alsnog mailtjes met 'Ik bied....' :roll:

janineskolla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 12:10

Hier een prima marktplaats ervaring. Ik had een gangenpaardzadel te koop staan. Maandag werd ik gebeld door een geintresseerde. En vandaag kwam die het zadel bekijken en heeft het voor de vraagprijs gekocht. Ik blij en de koper ook blij.

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 14:27

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 10:54, in het totaal 1 keer bewerkt

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 16:28

Lezen is erg lastig geloof ik :=
Had een advertentie dat ik iets zocht. Ondertussen al 5 reacties, en geen 1 met wat ik nou echt zoek :')

NotYourLine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 16:47

Hier een hele fijne ervaring. Weliswaar niet via marktplaats, maar via de Boktmarkt. Ik had al een tijdje een advertentie erop staan waarin ik aangaf op zoek te zijn naar een Fryso in bepaalde maten. Eerst een aantal reacties gehad van mensen of ik misschien foto's heb .. uhh nee? Ik ZOEK er één. :') Ook een aantal gehad die er dan één aanbieden met verkeerde maten, ja sorry, maar dan kan ik er nog niks mee hè. :D
Maar goed, zo'n 2 weken geleden een berichtje gehad van iemand die een Fryso had in de gewenste maten. Nummers uitgewisseld en het contact ging eigenlijk vlekkeloos. Hij ziet er nog heel goed uit en ze heeft eerlijk vermeld dat er wel een stikseltje los was. Ik kreeg er ook nog 3 dekjes bij, dus heeft mijn vader hem gister voor mij opgehaald. Blije ik. *\o/*

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 21:58

Oh jeetje, nu ben ik weer zo'n raar mens op marktplaats _O-

Was opzoek naar jodphurs, had een paar mensen een mailtje gestuurd met wat vragen, maar toch nog niks gezien dat ik nou echt wilde. Eindelijk iemand gevonden die wel leuke had, mijn maat, en binnen budget. Eerst heel wat vragen van mijn kant over die jodphurs, besloot er toch nog heel even over na te denken. Uiteindelijk besloten dat ik ze wilde en of ze ze kon verzenden. Maar ze heeft dus twee paar in haar advertentie staan, maar ik had in mijn hoofd constant gefocussed op dat ene paar wat ik wilde, niet allebei :') Vond het al zo apart dat ze vroeg of ik het dubbele van het bedrag wilde overmaken van wat ik in mijn hoofd had. Even terug zoeken, nee hoor, had nergens gezegd welk paar ik wilde :') (zelfde paar, maar allebei andere kleur). Net maar even een mailtje gestuurd welke ik wil, voel me best schuldig _O-

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 22:09

Lezen is moeilijk he voor velen!

Goed dat je een fijne ervaring rijker bent sarahilse!

Ach hierboven kan gebeuren :D

Ik had geboden ergens op, bod geaccepteerd, rekeningnummer gekregen ik mijn adres doorgegeven en gevraagd of ik haar/zijn? adres gegevens ook mocht hebben, just to be sure. Niks meer gehoord :\

Zo heb ik ook in iedere advertentie staan hoe ik kan verzenden en wat het dan kost. En gewoon nóg de vraag krijgen wat de verzendkosten zijn :')

Verder plaats ik ook op tweedehands.be. Alleen ik spreek geen frans, en krijg echt zoveel franse berichtjes, dat vind ik wel frustrerend :\

hielkebro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 22:15

Hier een goeie ervaring

Gister de menwagen opgehaald, Super contact gehad via marktplaats en de wagen zag er nog mooier uit dan op de foto's. Ik ben dik tevreden :o

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 22:56

Gloednieuw boek, mijn vaste prijs is €15,-, nieuw kost het €35,-. Krijg ik een mailtje (want bieden staat uit) dat ze het voor €5,- over willen nemen. Ja dat kan ik me voorstellen :+. Toch maar even terug gemaild dat dat geen optie is.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 23:39

Haha konden we in de supermarkt ook maar zeggen tis 50 euo maar ik geef je 5 ook goed toch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 23:56

Tyrcanol, staat je zoekertje op tweedehands automatisch vertaald naar het Frans aangevinkt? Dat kan wel al wat verklaren. Zoniet wil ik af en toe wel helpen met vertalen als het moet, al is mijn Frans ook niet perfect :)

Hier een heel fijne deal gehad via FB. Had week ofzo terug een eskadron big square smaragd full vzh + oortjes gevonden voor €95 Incl. Verzenden via kiala. Duurde wel even maar pakje is gisteren aangekomen. Vandaag opgehaald en alles is nagelnieuw, kaartjes nog aan (wel prijs eraf gehaald haha). Die dingen zijn altijd maar 1 seizoen in de collectie en daarna onvindbaar, dus er vliegen altijd een hoop verzamelaars op af die ze nadien tegen immense prijzen doorverkopen. Dan is wat ik betaald heb voor en ongebruikte set nog redelijk :=
Binnenkort een keer passen op paard lief :D

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 07:56

Nee heb ik niet aangevinkt staan. Meestal gooi ik het door de vertaal machine en gaat het wel, alleen de mailtjes terug gaan niet zo soepel. Met als gevolg dat je 9 van de 10 keer toch niks meer hoort.

Ja schijnbaar is het slim om een hoop big squares in te kopen om ze dan dubbel en dwars door te verkopen, man daar ben ik echt van geschrokken die vraagprijzen op internet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 08:11

Viel ook achterover in het begin, het is een zadeldek. Geen goudpot :') ik heb hem gekocht om ook echt te gaan gebruiken. Hoop alleen dat hij langer meegaat dan BR. Die heb ik nu 2 jaar, is een keer of 10 gewassen, best veel gebruikt en die begint overal te scheuren :(
Of ik kan 'm opzij houden als wedstrijdset voor eventing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 08:47

Hé dat is gek, mijn BR gaat super lang mee... Geen idee of je greenfield selection kent maar die hebben betaalbaar en degelijk materiaal :)

Hier krijg ik mijn watertank echt niet verkocht. En hij mag echt voor een schijntje weg...

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 08:51

Hier gaat de BR ook lang mee! Blijven mooier dan de eskadron vind ik :o

Lastig he als je dingen niet verkocht krijgt.
Hier was het even stil qua verkopen, maar net binnen 10 min 2 dekens verkocht voor de vraagprijs zonder gedoe, dat is echt een unicum.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 10:12

Ik zou zo'n giga tank kunnen gebruiken maar kan 'm niet vervoeren :( tenzij je dat ding in je eentje kan verzetten.

Mijn andere BR gaat ook langer mee maar die gebruik/was ik minder. Gelukkig is BR niet zo ontzettend duur en ga ik hem binnenkort gewoon nieuw halen. De huidige herstel ik dan wel en gebruik ik om te trainen, de nieuwe wordt dan ook wedstrijdkast.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 10:45

Ik heb weer mensen die ontzettend laag bieden.
Ik snap best dat ik niet de hoofdprijs of te vragen voor een cap.
Maar ik vraag 15,- met een nieuwprijs van 90 euro
En dan 5,50 bieden en er nog de originele hoes bij willen ook.
Niet gereageerd, gaan ze via een andere naam nogmaals proberen
Nu maar gereageerd dat ik mijn vraagprijs zeer redelijk vind.
Voor die 5,50 kan ik ze beter hier op stal in bruikleen stellen

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 11:36

Ik had gereageerd op gratis zand, er stond bij dat het met spoed weg moest en eventueel gebracht kon worden. Dus ik een berichtje gestuurd dat ik het graag wilde. Maar toen meldde hij dat hij het liefst had dat ik ook met een aanhanger kwam en dan samen volladen en naar mij brengen. Maar aangezien ik geen trekhaak op de auto heb wordt het wat lastig. Vandaar dat ik voorstelde dat ik ook wel bereid was om een bedrag te betalen om het hier te krijgen door hen. Hiermee was hij akkoord. Dit alles was op dinsdag en aangezien er bij stond dat het met spoed was, nam ik aan dat het die dag ofzo moest. Maar hij zei dat het vrijdagavond of zaterdag werd. Nouja, ook prima.
Krijg ik net een mail, dat hij het aan een ander heeft vergeven -O- Diegene kwam het allemaal ophalen.
Ik snap wel dat dat natuurlijk een stuk makkelijk voor hem is, maar hij was al akkoord met mij gegaan. Daarnaast hadden wij, nu bleek dat 'spoed' ook pas in het weekend bleek te zijn, het ook wel kunnen ophalen (samen met mijn ouders' auto).

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 12:16

Dat verdient geen schoonheidsprijs. :n

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-16 13:35

Net ook heb ik een set peesbeschermers en strijklappen op me staan begin bieden vanaf 5 euro (wil er het liefst 10 voor) krijg ik een mail van ja voor 2,50 kom ik het zo ophalen.
Dus ik vriendelijk terug gehaald van ja ik wil er graag 10 euro voor krijg ik kort terug van ja maar er stond bieden vanaf 5 hoor.
En dan nog 2,50 bieden en brutaal reageren oké ik krijg ook wel eens de nijging met die nieuwe updaten om te praten zoals bij WhatsApp maar komt niet heel netjes over vind ik zelf...