Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 12:55

Vind die SM er onwijs lief uitzien! Maar aangezien ze op een brander gaan, maakt t ook weinig uit :=

Julia, Kijk je wel uit met 1 scent chip op een brander?

Afbeelding

Zo zag de mijne er uit na afloop :=

Yonker

Re: Waxmelts & kaarsen Liefhebbers Deel 2!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 12:58

Sm is zo mooi <3 super leuk die foto's!!

Julia je moet in principe van elke kaars de lonten knippen om je kaars goed te laten branden zeg maar.... Anders krijg je hoge vlammen en een zwart glas :+

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:00

Vervelend idd vechtende katten.

Ooooh dat paashaasje <3. Echt.. Zo jammer dat ze zo zoet zijn!

Ik heb een 3w van Sweather Weather, nu 3x gebrand en niks aan het handje hoor? Brandt net zo mooi en gelijkmatig op als mn Marshmallow Fireside die op is |(

Ik heb Cool Spring Breeze opstaan van Goose. Die is heeeel sterk aanwezig. Beetje geurtje alsof je aan een meertje zit ofzo.. Weet t nog niet :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:03

Ik heb 2 grote Sweater Weather kaarsen en 2 mason jars opgebrand.
Heb nu weer eentje die al voor een kwart op is en nog een nieuwe.

Nog nooit problemen gehad met branden.
Geen hoge vlammen, maar mooi nette vlammetjes, poolt elke keer super snel en geurafgifte is perfect.

Weet niet waar je die review gelezen hebt, maar denk dat dat gewoon aan die specifieke kaars lag.
Niet aan de geur an sich ;)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:05

Yonker: Ja dat snap ik :D, alleen dat meisje van die review vertelde dat er direct van die dikke 'mushrooms' op kwamen en dat de lont vrij slecht was. Ik heb wel vaker zulke grote kaarsen gehad waarvan je de lont moet knippen. Snap dat het overkwam alsof ik dat niet wist, excuses. :)

Ik heb er twee op de brander Skessa :)

De review die ik oa had bekeken was deze: https://www.youtube.com/watch?v=F1Gu8BpwGQQ

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:22

Afbeelding

Afbeelding

En hier ook binnen! Ze zien er echt super leuk uit. Ik lijk wel een meisje meisje... ;)

Als ik ze apart ruik vind ik ze wel lekker, alleen zit er ergens iets bij met chocola en dat vind ik erg overheersen.

Maarre, staat er nou op een briefje bij dat je ze nog 2 tot 4 weken moet laten rusten?
Laatst bijgewerkt door Skyex op 10-03-16 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:23

Ik meld me hier ook weer even na een flinke griep. 10 dagen geen brander aan gehad, dan ben ik echt ziek, haha! Ik heb net wat aangezet, maar ruik nog niet veel :(
Hopelijk komt mijn reuk-vermogen snel terug, ik wil de nieuwe GC en Kringles onderhand wel eens testen!

Het gaat wel heel hard hier, een nieuw topic inmiddels en fijne bestellingen. Ik heb niet alles teruggelezen... SM ziet er heerlijk uit, bijna zonde om te laten smelten :P
Laatst bijgewerkt door Pirouette66 op 10-03-16 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:23

Staat erbij idd maar heb ik niet gedaan... :Y) heb niet t idee dat ze daarom minder ruiken op d'r brander.

Skyex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:27

Hopelijk kan je snel weer ruiken pirouette!

Dan ga ik het ook gewoon doen Yonker.

Ik denk zelfs dat de geur die me niet aan staat van de melt komt die ik het liefste wilde. Die zou naar kokos moeten ruiken maar dat ruik ik helemaal niet.

Ik denk dat ik ga beginnen met een stukje van de Candy Egg.

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:28

Ik kocht vroeger melts bij the Bathing Garden, en die werden ook sterker als je ze een tijd liet liggen. Er zaten soms melts bij die heel licht waren, en na een aantal weken (of zelfs maanden) werden ze steeds sterker en deden ze het ook langer. Ik zou dat dus wel doen!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:30

Misschien is die op de brander wel lekker Skyex? Tot nu toe vond ik die ik heb allemaal op de brander lekkerder!!

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:32

Ik zou ze ook echt nog even laten liggen. Ze worden echt een stuk sterker dan kwa geur.
Even geduld nog:P

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:39

Fijn dat je weer wat bent opgeknapt pirouette! Hopelijk is ook je reuk snel weer terug!

Lekker Skyex!!

Ik laat ze nog wel even liggen, vind het stiekem ook wel een beetje zonde om ze te branden haha maarja het zijn nou eenmaal melts :D

Vind het alleen lastig bepalen hoeveel je er van op de brander legt?

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:40

LadyMadonna schreef:
Voor hoeveel kopen jullie nou per maand? Voordat m'n nieuwe hobby gelijk uit de klauw loopt ;)

_O- _O-

tot het op is |(

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:41

*\o/* mijn Sweet Mamselle gaat vandaag of morgen ook op de bus.
Na de foto's hier ben ik nog meer nieuwsgierig.

Dan nog een bestelling van Cozy, ILC en PS.
Iets wat misdragen qua bestellingen, had last van leeg-nest syndroom :')

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:42

Ik heb van mijn eerste SM in de eerste week een melt gebrand, die in het cadeau zakje zat, ik vond die qua sterkte enorm tegen vallen |( en had intussen al een beetje spijt van mijn bestelling en de custom die ik er meteen achter aan deed.
Afgelopen week nog 1 gebrand (na zo'n 4 weken 'rusten' ongeveer) en wowwwww sterkkk!! Dus ik zelf heb wel het idee dat ze sterker worden, ik merk het ook als ik aan de zakjes snuffel, nu veel meer uitgesproken geuren dan 4 weken terug, dus ja, ik laat ze toch maar ff liggen, ik heb gelezen van Silke op FB dat het niet perse hoeft, als de melt zo al lekker/sterk geurt dat je het gerust kan branden, maar als ze nog zwak zijn dat het beter is om te wachten.

@Kirja, welke melts staan er op jouw 3e foto?

En Skyex <3 <3 ziet er heerlijk uit!!

Hopelijk ben e snel helemaal opgeknapt Pirouette66 :(:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-16 13:44

lin_ schreef:
sweetmamselle met code is altijd dhl. Ik krijg hem hopelijk ook 1 dezer dagen binnen.
Ik blijf trouwens toch echt tevreden over de melts van goose Creek.
Vandaag voor dag 3 aan en nog steeds geur en behoorlijk ook.
Heb hem ook best lange tijd aan staan dus zit denk ik al op de 12 uur ofzo. Straks wel tijd voor een ander geurtje.

Yv. Dat meisje van die kapotte kaarsen is echt heel lief. Zij verkoopt ook waxmelts :P

Heb je die van gc dan op de gewone of electrische?

Hier vanavond ook een andere op, of morgen pas.

Krijg je bij de 1000poot overigens een bevestiging + code als het pakketje weggegaan is?
Kreeg nl mail van dat ze nog niet op de rekening had gekeken of het bijgeschreven was, maar wel dat het verzonden is?

_sylvia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:44

Lisitano schreef:
LadyMadonna schreef:
Voor hoeveel kopen jullie nou per maand? Voordat m'n nieuwe hobby gelijk uit de klauw loopt ;)

_O- _O-

tot het op is |(

Jouw geld op of de winkel uitverkocht :P _O- (grapje!!).

Fijn Liesje! Dan zal het er snel zijn *\o/*

@Kirja ik doe ongeveer 10 gram per keer, niet op de gram nauwkeurig hoor _O- maar veel melts wegen 20/25 gram en dan dus de helft. Nieuwe dingen weeg ik dus eerst ff als het gewicht er niet op staat.

En mijn 10 gram SM Cotton Candy staat hier nu al 3 dagen te geuren als een gek.
Laatst bijgewerkt door _sylvia_ op 10-03-16 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:50

Sylvia, Links coffee & sweets en rechts Pink frosted coco cake.

Stamper, Ik heb de bevestiging meestal pas als het pakketje er al is. Ook wel eens een week later pas!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 13:51

Lisitano schreef:
LadyMadonna schreef:

_O- _O-

tot het op is |(

_O-

Wat een verschil in branders! Heb er nu twee, 1 gekocht (helemaal steen) en 1 gekregen (metalen frame met een schaaltje).
Die laatste heb ik in de salon staan, maar hij krijgt het nauwelijks voor elkaar om alles te smelten... Terwijl de stenen echt zó gesmolten is en echt veel meer geur geeft :j

Ik heb christmas tree erin liggen :') vind m wel lekker

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 14:05

Ik blijf het bijzonder vinden. Hoe kan iets wat al van zichzelf een bepaalde geursterkte heeft nou sterker gaan ruiken naarmate het langer ligt? Zou het niet gewoon zo lijken omdat het graag geloofd wordt?

Haha Stef, nog of al in kerstmood? Hier geen kerstboomgeurtjes meer, moet er echt niet aan denken nu met het stralende zonnetje haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 14:13

Ik vind m dus helemaal niet kerstig ruiken, lekker fris juist ;)

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 14:16

Yv_ schreef:
Ik blijf het bijzonder vinden. Hoe kan iets wat al van zichzelf een bepaalde geursterkte heeft nou sterker gaan ruiken naarmate het langer ligt? Zou het niet gewoon zo lijken omdat het graag geloofd wordt?

Haha Stef, nog of al in kerstmood? Hier geen kerstboomgeurtjes meer, moet er echt niet aan denken nu met het stralende zonnetje haha!

Nee, hier was het echt zo! Ik had een aantal melts bijna weggegooid, omdat ze zo zwak waren. Weggelegd en een paar maanden later, waren het echt geurbommetjes <3
Ik weet ook niet hoe het werkt... net als zelfgemaakte soep, die is de volgende dag ook lekkerder als alles meer ingetrokken is :P

Cerastes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 15:16

Oh wat ziet SM er lekker uit! (:+ )

Ik heb ff wat kaarsjes gehaald bij de Action.
Kon ze niet laten liggen aangezien ze droog wel redelijk goed roken :o

Afbeelding
Afbeelding

En voor mn rookhok:
Afbeelding

Momenteel staat Goose te branden...nog steeds Clementine en mango <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 15:21

Oh die kaarsen zijn echt ruk: http://kaarskop.com/geurkaarsen-shoppen-bij-action/

Ik ben grieperig ;( En heb nog wel een paar drukke dagen voor de boeg. Ik heb ook niks kunnen branden sinds maandag.

Skessa, PS Vanilla Bean Marshmallow ruikt anders dan de BBW :j BBW is nog veel meer marshmallow.