Zo, wij zitten inmiddels weer in de trein terug naar huis. Geen eerste of tweede geworden in de act compo maar wel met zn allen de macarena gedanst en na afloop nog een mooi compliment van 1 van de judges gehad. Helaas niet aan de karaoke toegekomen, maar ondanks dat wel een fantastische (drukke en hete(!!!!)) dag gehad
lolotjeh
Geplaatst: 27-08-16 19:03
Twilight schreef:
Ahh jmmr je niet gezien denk ik lolotjeh. Was ook redelijk snel weer in normale kleding. Veel te warm. Blegh
als ik in cosplay ga zorg ik er voor dat ik me aan het weer aanpas. en in dit geval going yakuza woman style.
Ik zit nu met een dilemma. Ga ik voor pretty lolita omdat een jongen komt waar ik sinds kort iets mee heb, ga ik voor casual Murasakibara (pruik, nieuwe vest, jeans, sportschoenen) of voor de officiële Teiko cosplay van Murasakibara... Struggles!
Wat grappig, dit topic. Mijn vriend vindt anime leuk maar cosplayt zelf niet. Vrienden van ons doen het wel regelmatig en zijn ook vaak te vinden op conventies. Ook organiseren we jaarlijks de CCM, oftewel:Camping Cosplay Meet. Zijn er toevallig ook bokkers die hier al zijn geweest? Ook afgelopen weekend waren ze weer op Abunai en hadden ze een escape room gemaakt, bleek een groot succes te zijn.
hahaha ik heb er naast mij nog 2 zien lopen geloof ik. met een heb ik nog een foto. hij had wel een ladybug dus we hadden een (nep) gevecht om de ladybug
Ik moet zaterdag om 10:30 de trein hebben en moet om 10:00 de B&B sleutel voor m'n vriend ophalen hier in de buurt. Uiteraard zal ik dan mijn gothic Lolita outfit al aan hebben. Ik heb nu al medelijden met het oude vrouwtje dat de B&B runt