Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:15

Bcc
Bridge water candle Company :P

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-15 12:25

Ik vind ze wel lekker maar ze zijn vrij sterk.
Ze staan ook beschreven in mijn openingspost :j

Open Road vind ik erg lekker van ze, de kaneelluchten minder. Sweet Magnolia en Carnival Ride vind ik ook heel fijne geuren.

Sonja, ik kan me voorstellen dat je de verpakking wat veel vindt. Je hebt ook melts die zonder verpakking geleverd worden. http://pearlmania.bb-webwinkels.nl/40,0 ... ncers.html
Ik heb gehoord dat deze ook erg lekker zijn.

Anoniem

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:27

Hier staat soft blankeds op. Geurt niet echt maar maakt het huis wel fris!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:27

Lisitano schreef:
Ik vind ze wel lekker maar ze zijn vrij sterk.
Ze staan ook beschreven in mijn openingspost :j

Open Road vind ik erg lekker van ze, de kaneelluchten minder. Sweet Magnolia en Carnival Ride vind ik ook heel fijne geuren.

Sonja, ik kan me voorstellen dat je de verpakking wat veel vindt. Je hebt ook melts die zonder verpakking geleverd worden. http://pearlmania.bb-webwinkels.nl/40,0 ... ncers.html
Ik heb gehoord dat deze ook erg lekker zijn.

Ik was hun helemaal vergeten. Ik heb ze droog geroken en idd ze lijken me heerlijk.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:28

Ik zit te twijfelen of ik ff gezond ga doen op mijn vrije dag en naar Scheveningen ga fietsen, daar zit een winkeltje die WoodWick Candles verkoopt en gezien Kringle nauwelijks verkrijgbaar is, is mn keuze gevallen op een kaars van WoodWick. Uiteraard wel de HearthWick <3.

Maar nu het probleem: is volgens mij 3 kwartier fietsen en ik ben nogal lui aangelegd :=.

Echt he.. En vorig jaar zei ik nog dat ik noooooooooooooooooooooooit zoveel geld aan een kaars uit zou geven. Jullie zijn té slecht voor mij _O- _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-15 12:30

Yv_ schreef:
Ik zit te twijfelen of ik ff gezond ga doen op mijn vrije dag en naar Scheveningen ga fietsen, daar zit een winkeltje die WoodWick Candles verkoopt en gezien Kringle nauwelijks verkrijgbaar is, is mn keuze gevallen op een kaars van WoodWick. Uiteraard wel de HearthWick <3.

Maar nu het probleem: is volgens mij 3 kwartier fietsen en ik ben nogal lui aangelegd :=.

Echt he.. En vorig jaar zei ik nog dat ik noooooooooooooooooooooooit zoveel geld aan een kaars uit zou geven. Jullie zijn té slecht voor mij _O- _O-

Ach houd je mond. Door jou heb ik weer Kringle besteld ^)

Als je de fiets pakt bespaar je weer benzine- of treinkosten, dus dan is die kaars gelijk een stuk goedkoper. En de zon schijnt. Dus.
*\o/* }:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:33

_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Ik zit echt keihard en hardop te lachen _O- _O- _O-

Heb je watercolors besteld <3 ? Ik heb hele goede smaak :)) :P want Crunchy Leaves vind je ook erg lekker :P :D

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:37

Zo besteld bij waxmeltsenzo :D

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-15 12:49

Yv_ schreef:
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Ik zit echt keihard en hardop te lachen _O- _O- _O-

Heb je watercolors besteld <3 ? Ik heb hele goede smaak :)) :P want Crunchy Leaves vind je ook erg lekker :P :D

Ja. En misschien ook Spellbound.
En misschien Marshmallow van GC.
Ik mag dat wel echt goed gaan verstoppen, vriendje maakt me echt af. Echt belachelijk, nu bestel ik echt niks meer 8)7

Deze kan ik niet bestellen, maar ze zijn wel echt heel erg leuk. Kijk nou <3
http://waxilicious-waxmelts.com/

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 12:54

_O- _O- _O- ! Laat je weten hoe Spellbound is? Vriendinnetje stuurde gister op de app dat die dus zo lekker is. Zij stuurt naar mij een stukje Cozy Home van GC op, omdat ik die van Village zo tegen vond vallen. Ben benieuwd of die van GC beter is.

Mijn PureSoap is net binnen, maar vind ze een beetje tegen vallen. 3 geurtjes zijn waanzinnig lekker, van de rest weet ik het nog niet zo goed. Maar eerst maar eens op de brander gooien voordat ik een definitieve mening heb. Maar eerst... Fietsen :P !

Wat een leuke vormpjes <3 !

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:03

Oke Lisitano ik geef je een "link-deel verbod"! Mijn wishlist wordt steeds langer en dan kan ik er niet meer tegen en bestel ik al delen van wat ik wil vragen voor kerst/sinterklaas enzo :+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-15 13:17

Yv_ schreef:
_O- _O- _O- ! Laat je weten hoe Spellbound is? Vriendinnetje stuurde gister op de app dat die dus zo lekker is. Zij stuurt naar mij een stukje Cozy Home van GC op, omdat ik die van Village zo tegen vond vallen. Ben benieuwd of die van GC beter is.

Mijn PureSoap is net binnen, maar vind ze een beetje tegen vallen. 3 geurtjes zijn waanzinnig lekker, van de rest weet ik het nog niet zo goed. Maar eerst maar eens op de brander gooien voordat ik een definitieve mening heb. Maar eerst... Fietsen :P !

Wat een leuke vormpjes <3 !

:')
Cozy Home van GS is echt heel lekker, bijna chocoladeachtig, maar dan maar echt heel licht. Precies goed zoet en licht houtig. Echt een fijne. Die van Village Candle ken ik niet. Village Candle kan wat muffer zijn.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 13:27

Lisitano schreef:
Yv_ schreef:

Ach houd je mond. Door jou heb ik weer Kringle besteld ^)

Als je de fiets pakt bespaar je weer benzine- of treinkosten, dus dan is die kaars gelijk een stuk goedkoper. En de zon schijnt. Dus.
*\o/* }:)

Pvvr nou wil ik ook fietsen :j Beetje ver hè naar scheveningen haha

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 14:16

Ik heb nu Sea Spa op staan van Puresoap, ruikt prima :)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 14:33

O voor de mensen die pink sugar lekker vinden. De flowerball zal ook in de smaak vallen denk ik.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 14:37

Ik ben echt razend benieuwd naar de geuren die ik heb besteld.. Je noemde toestrax wintergarden, dus volgens mij heb ik die er ook in gemikt!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 14:52

Die is fris en lekker vind ik zelf.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 15:02

O en even over het plastic, dat kan gewoon bij het plastic en dan wordt het gerecicled.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 15:07

Daar gaan we achter komen

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-15 15:28

Ik zit vast op werk ;(
Vanavond het huis alleen dus ik verheug me nu al op een flinke canicross loop met m'n Hus en daarna op de bank te ploffen met mijn bakken en lekker te branden *\o/*

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 15:33

Uh oh
Afbeelding

Ik ging eigenlijk voor de HeartWick maar vond de geuren wat sterk, dus maar ff 2 kleintjes om te proberen. Zijn irl wel een heel stuk groter dan ik dacht!

Sea Spa van PureSoap had ik er ook tussen maar vond 'm zo in het potje niet heel erg lekker.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 15:44

Dat heb je echt super snel gedaan dat fietsen.
Ik ging vroeger wel van mijn werk op de boulevard richting monster fietsen wow wat een pokke end ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 15:47

Lisitano schreef:
Ik zit vast op werk ;(
Vanavond het huis alleen dus ik verheug me nu al op een flinke canicross loop met m'n Hus en daarna op de bank te ploffen met mijn bakken en lekker te branden *\o/*

Bofkont ik moet zo naar een verjaardag, eerst even de boel aan kant maken hier, bloemetje halen en mogelijk nog even douchen en dan racen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 16:02

Nou.. Ik ben stiekem met de auto gegaan :=. Het moment dat il besloot om te gaan fietsen stuurde mn mams een berichtje of ik zin had om mee te gaan lopen met de honden. Vertelde dus over mn plannen en toen wilde ze mee. Gezien ik haar fiets een paar jaar geleden tot mijn fiets heb gemaakt := moesten we met de auto :+

Oh woon je hier in de buurt?

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-15 16:05

Yv_ schreef:
Sea Spa van PureSoap had ik er ook tussen maar vond 'm zo in het potje niet heel erg lekker.

Er zit best wel een verschil af en toe tussen branden en hoe ze in het potje ruiken vind ik :j sowieso ruiken ze soms heel anders als je het dekseltje eraf haalt.