Bridge water candle Company

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisitano schreef:Ik vind ze wel lekker maar ze zijn vrij sterk.
Ze staan ook beschreven in mijn openingspost
Open Road vind ik erg lekker van ze, de kaneelluchten minder. Sweet Magnolia en Carnival Ride vind ik ook heel fijne geuren.
Sonja, ik kan me voorstellen dat je de verpakking wat veel vindt. Je hebt ook melts die zonder verpakking geleverd worden. http://pearlmania.bb-webwinkels.nl/40,0 ... ncers.html
Ik heb gehoord dat deze ook erg lekker zijn.
Yv_ schreef:Ik zit te twijfelen of ik ff gezond ga doen op mijn vrije dag en naar Scheveningen ga fietsen, daar zit een winkeltje die WoodWick Candles verkoopt en gezien Kringle nauwelijks verkrijgbaar is, is mn keuze gevallen op een kaars van WoodWick. Uiteraard wel de HearthWick.
Maar nu het probleem: is volgens mij 3 kwartier fietsen en ik ben nogal lui aangelegd.
Echt he.. En vorig jaar zei ik nog dat ik noooooooooooooooooooooooit zoveel geld aan een kaars uit zou geven. Jullie zijn té slecht voor mij![]()
Yv_ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit echt keihard en hardop te lachen![]()
![]()
Heb je watercolors besteld? Ik heb hele goede smaak
![]()
want Crunchy Leaves vind je ook erg lekker
![]()
Yv_ schreef:![]()
![]()
! Laat je weten hoe Spellbound is? Vriendinnetje stuurde gister op de app dat die dus zo lekker is. Zij stuurt naar mij een stukje Cozy Home van GC op, omdat ik die van Village zo tegen vond vallen. Ben benieuwd of die van GC beter is.
Mijn PureSoap is net binnen, maar vind ze een beetje tegen vallen. 3 geurtjes zijn waanzinnig lekker, van de rest weet ik het nog niet zo goed. Maar eerst maar eens op de brander gooien voordat ik een definitieve mening heb. Maar eerst... Fietsen!
Wat een leuke vormpjes!
Lisitano schreef:Yv_ schreef:Ik zit te twijfelen of ik ff gezond ga doen op mijn vrije dag en naar Scheveningen ga fietsen, daar zit een winkeltje die WoodWick Candles verkoopt en gezien Kringle nauwelijks verkrijgbaar is, is mn keuze gevallen op een kaars van WoodWick. Uiteraard wel de HearthWick.
Maar nu het probleem: is volgens mij 3 kwartier fietsen en ik ben nogal lui aangelegd.
Echt he.. En vorig jaar zei ik nog dat ik noooooooooooooooooooooooit zoveel geld aan een kaars uit zou geven. Jullie zijn té slecht voor mij![]()
Ach houd je mond. Door jou heb ik weer Kringle besteld![]()
Als je de fiets pakt bespaar je weer benzine- of treinkosten, dus dan is die kaars gelijk een stuk goedkoper. En de zon schijnt. Dus.
![]()
Lisitano schreef:Ik zit vast op werk
Vanavond het huis alleen dus ik verheug me nu al op een flinke canicross loop met m'n Hus en daarna op de bank te ploffen met mijn bakken en lekker te branden