Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:47

Confess is hoe je die auto eruit gekregen hebt dan! :D

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:48

Haha, weet niet of dat zo handig is om op internet te zetten... volgens mij is het niet strikt legaal [hoewel we geen schade hebben veroorzaakt, maar toch] :+

via pb geen probleem
Laatst bijgewerkt door vanspeijk op 25-08-15 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:53

Ik gebruik nog steeds het "ik ben/slaap bij een vriendin" smoesje. Jongen in kwestie komt al jaren bij ons thuis en ze weten wel dat we elkaar zien maar toch vertel ik het nooit recht voor de raap als ik naar hem toe ga. Om de awkward vragen en blikken bij thuiskomst te omzeilen. :') Ik ben 21 en mijn ouders zijn er verder wel oke mee maar ik kan die ongemakkelijke vragen bij thuiskomst gewoon niet handelen. :=

N.a.v. de heartland boeken reeks heb ik op mijn 14e samen met een vriendinnetje mijn toenmalige pony onderworpen aan een "join up"omdat het nogal een eigenwijs ding was en volgens die boeken was dit het ding om in een keer een geweldige band te krijgen. Na zo'n 20 minuten rennen en vliegen was de arme stakker zeiknat van het zweet en had het geen "tekens" laten zien die in het boek stonden. Toen vond ik het te gek worden en zijn we gestopt. Als ik er aan terugdenk vind ik het nog zielig voor de pony, hoewel die vast gedacht heeft dat dit wel heel uptempo longeren was........

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 00:01

Danique schreef:

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar <<)

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 00:03

DynamiteS schreef:
Danique schreef:

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar <<)

Zie bericht hierboven :Y)

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 00:32

vanspeijk schreef:
Haha, weet niet of dat zo handig is om op internet te zetten... volgens mij is het niet strikt legaal [hoewel we geen schade hebben veroorzaakt, maar toch] :+

via pb geen probleem

Nu ben ik toch wel heel benieuwd :o <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 00:36

DynamiteS schreef:
vanspeijk schreef:

via pb geen probleem

Ik ook :o

Confession ik vind iemand heel erg leuk. Maar ik weet zeker dat mijn moeders vriend hem niet mag -O- En na mijn vorige ex vind ik zijn mening toch wel belangrijk.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 07:38

Liesje1611 schreef:
Confession: ik ben echt strontjaloers op meiden met een grotere cupmaat. Ik heb zelf maar een kleine B, en ik kan er echt héél chaggarijnig van worden als ik een meisje zie met mooie, grote borsten die bij haar figuur passen. :')

Bij mij omgedraaid. Ik zou echt heel graag een cup A of B willen. Heb zelf E en vind het echt helemaal niks. Sportbh's werken niet, staat niet mooi in kleren etc :+

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 07:42

Liesje1611 schreef:
Toen ik voor het eerst ongesteld werd, was ik 13. Op het strand in Turkije. In mn wit/zachtgeel gestreepte bikini. _O-
K heb er dus direct een tampon in gelanceerd, want ik moest en zou zwemmen. :D
Confession: Nu gebruik ik eigenlijk nooit maandverband. Zelfs niet snachts, echt heel slecht eigenlijk.. ik vind het zo'n vies gevoel om het te voelen "lekken". :=

Confession: ik ben echt strontjaloers op meiden met een grotere cupmaat. Ik heb zelf maar een kleine B, en ik kan er echt héél chaggarijnig van worden als ik een meisje zie met mooie, grote borsten die bij haar figuur passen. :')
.

Ik heb een behoorlijke C en op mijn beurt ben ik wel eens jaloers op mensen met minder. Ik kan bijna geen blousen aan omdat die bij mijn borsten niet passen en als die wel passen, verzuip ik er verder helemaal in.
Verder trouwens heel blij met mijn borsten, zou ze ondanks dat kleine frustratiepuntje niet kleiner willen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:04

Ik heb A ben best jaloers op mensen die B/C hebben.. Groter hoeft van mij dan weer niet :+

DominiqueDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:14

winnie03 schreef:
Oh God het voelt zo goed om te lezen dat er meer pathologische zielen als ik zijn :')

Mijn vriend en ik woonden tot voor kort in een appartement met prachtige authentieke balken op ooghoogte. Zoals elke man zou doen stootte hij daar de eerste dag dat we daar woonden meteen al 13 keer z'n kop zo vreselijk hard dat hij keer op keer schreeuwend ter aarde stortte. Ik moest daar dan vervolgens zo vreselijk hard om lachen :\ De rest van het jaar, want het is een echte man zonder leercurve, is hij zijn hoofd blijven stoten en ik bleef er onverminderd hard om lachen. Nu ik dit schrijf moet ik er weer om lachen _O-

Hij is ook een keer vreselijk hard tegen een glazen ruit aangelopen in de Albert Heijn. God, toen rolde ik ook echt hysterisch door die winkel van het lachen.

Ik ben een slecht mens :\

Tranen over mijn wangen! _O-

Ik ben ook zo vreselijk! Toen ik op de hotelreceptie werkte, ook eea meegemaakt. De desk staat tegenover een glazen entreedeur... :=

Op een vroege ochtend liep er een meneer naar buiten, dacht dat de deur open stond en liep in volle vaart tegen de glazen deur op. Hij bleef een paar seconden als een soort kever tegen de deur opgeplakt en probeerde met zijn handen nog het vlakke glas 'vast te grijpen', voordat hij achteroverviel..weer als een kever op zijn rug spartelend.

Ik ben echt zoooo slecht, ik ben proestend naar achteren gerend en ook nu biggelen de tranen over mijn wangen! Met meneer is het wel goed gekomen overigens, toen ik dat door had, mocht ik even een kwartiertje ongegeneerd lachen van mezelf. :o

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:20

DynamiteS schreef:
vanspeijk schreef:

via pb geen probleem

Kom maar door met die pb haha :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:40

Dat als iemand zegt "dat gun je je ergste vijand nog niet" ik direct meerdere mensen in mijn hoofd heb die ik zoiets toch echt zou gunnen.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:41

Liesje1611 schreef:

ik ben strontjaloers op vrouwens met een normale cupmaat. Die zijn niet en soort van verplicht om dure bh's te kopen. :')
Grotere borsten zijn onhandig (niet op buik slapen, zwaar, soms warm en gaan eerder al hangen) en duur als je beetje goede ondersteuning wil.

Nog een andere confession:
Ik ben behoorlijk teleurgesteld dat toch wel een betere vriendin is gaan trouwen en mij niet heeft uitgenodigd maar een ander oud klasgenoot wel. Zeker na dat we juist veel hebben gesproken over details van de trouwerij.

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 09:27

ingedebruijn schreef:
Dat als iemand zegt "dat gun je je ergste vijand nog niet" ik direct meerdere mensen in mijn hoofd heb die ik zoiets toch echt zou gunnen.

_O- Dat!

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 09:36

ingedebruijn schreef:

Jep!!! O:)

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 09:58

ingedebruijn schreef:

Hahah ik ook!!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-15 10:01

ingedebruijn schreef:

Ohja... Die herken ik wel.

Zeker nadat ik ben beschuldigd van het kapot maken van een relatie. Heb de desbetreffende ex van deze persoon nooit 'live' gesproken en zéker niet over hun relatie. Had wel wat anders aan mijn hoofd :+ En ja, ik baal er nog steeds van dat de boel destijds zo is gaan lopen.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:24

Ik heb ook nog een confession: Ik heb er zo'n ontzettende hekel aan als mijn ouders (vooral mijn vader) gaan lopen zeuren over hoe duur alles is. Bijvoorbeeld over mijn nieuwe school. Nu zit 'ie ook weer te mopperen dat mijn fysio niet vergoed word. Dan denk ik echt wil je me nu echt een schuldgevoel aanpraten? Het liefst wil ik dan echt schreeuwen dat ze daar mee op moeten houden want ik kan er ook gewoon niks aan doen :+

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:27

UhNee schreef:
Ik heb ook nog een confession: Ik heb er zo'n ontzettende hekel aan als mijn ouders (vooral mijn vader) gaan lopen zeuren over hoe duur alles is. Bijvoorbeeld over mijn nieuwe school. Nu zit 'ie ook weer te mopperen dat mijn fysio niet vergoed word. Dan denk ik echt wil je me nu echt een schuldgevoel aanpraten? Het liefst wil ik dan echt schreeuwen dat ze daar mee op moeten houden want ik kan er ook gewoon niks aan doen :+

Same here...

Naja, mijn ouders zeuren er meer over dat alles zo duur is in vergelijking met vroeger. Ik wil dan altijd schreeuwen 'INFLATIE' en 'VROEGER WAS ALLES NIET BETER', maar ik denk niet dat het goedkomt als ik dat ook echt zeg :')

lies1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:38

Als ik iets ga doen met vrienden maken mijn ouders vaak de opmerking 'ja joh je hebt toch geld zat?'. Zooooo irritant... >;)

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:46

ingedebruijn schreef:

Oké, ik beken! _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:47

ingedebruijn schreef:

Eensch en schuldig :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:50

God ja, geld.. Daar kunnen we hier ook zo'n ruzie over hebben. Als ik een discussie heb met mn moeder, over wat dan ook, schreeuwt ze halverwege altijd ineens "DOE NIET ZO ONDANKBAAR, WANT WIJ BETALEN ALLES VOOR JE!" :')
Waardoor ik dan weer chaggarijnig wordt, want ik ben bijna 20 en ik betaal letterlijk álles zelf, van soms avondeten tot mn studie . Het enige wat ze voor me betalen is mn sport. Begrijp me niet verkeerd, is helemaal niet erg, maar dan moet je ook zeggen dat je alles voor me betaalt. _O-

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:00

Ohhhhh ik zou echt pislink worden en dramatisch gaan schreeuwen: JE HAD ME NIET OP DEZE AARDE HOEVEN ZETTEN HOOR!

Opzich niks mis mee, alles is nou eenmaal duur..... Maar ik kan er nou ook eenmaal niks aan doen. Mijn vader gaat dan zo lang door met mopperen tot hij een reactie krijgt... :+