Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Snorlex schreef:singa schreef:Goh, ik vind zijn reactie juist heel eerlijk... Het is aan hem om uit te maken of hij datgene wat hij met jou heeft op het spel wil zetten door met haar af te spreken. (Als dat het geval is tenmiste.)
Maar wil je dat afwachten? Zeker na een dergelijke reactie? Ik zou zelf de knoop doorhakken.
Edit: tenzij je openstaat voor een open relatie natuurlijk...
singa schreef:De knoop doorhakken voor iets wat zou kunnen gebeuren? Dat zou ik niet doen, nee. Hij geeft ook aan dat hij TS niet kwijt wil. Als TS hem duidelijk maakt dat een open relatie niet haar ding is, kan hij evengoed gewoon braaf zijn en niet met die andere vrouw afspreken.
Hij is er eerlijk over, dat vind ik zoveel belangrijker dan dat hij zich lichamelijk aangetrokken voelt tot iemand anders. Hij is ook maar een mens. Zolang hij er verder niks mee doet zou er voor mij geen (groot) probleem zijn.
Kimbers schreef:Wat een e*kel. Eerlijk had ik hem pas gevonden als hij van tevoren had aangegeven zo in de relatie te staan. Vind zijn gedachtegang erg egoïstisch en van mij had hij een knal op zijn snufferd gehad.
Snorlex schreef:Aangezien hij aangeeft "ik weet niet wat er gebeurt als ik met haar afspreek, take it or leave it"...
Dat is iets anders dan "ik wil je niet kwijt, ik zal niet met haar afspreken"...
In het eerste geval, wegwezen (althans dat zou ik doen, hij stikt er maar in).
Het tweede geval wordt een ander verhaal.
Een ander aantrekkelijk vinden is an sich geen probleem, wat je er mee doet eventueel wel.

Kimbers schreef:Precies dit. Wanneer je van te voren weet hoe iemand in een relatie staat dan kun je bij jezelf nagaan of je je hier oké bij voelt of niet.Wat een e*kel. Eerlijk had ik hem pas gevonden als hij van tevoren had aangegeven zo in de relatie te staan. Vind zijn gedachtegang erg egoïstisch en van mij had hij een knal op zijn snufferd gehad.

Topkerel, die vriend.

Palmera schreef:Hij heeft toch niets gedaan? Hij heeft zijn kant verteld van hoe hij in de relatie staat.