Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:08

Iedereen is welkom hier ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:11

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 10:43

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:05

Welkom iedereen! :D

JamieFris, het jurkje heeft een heel voordelig model. Alleen vind ik bij deze jurk de rok zo raar geplooid. Had hem idd zelf ook niet gekocht. Het broekje wat je bedoelt heb ik ook, maar is al een tijdje uitverkocht op internet.

Leuke blouse Jespri!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:15

Heb deze week mn bestelling van H&M binnengekregen , 4 jurkjes en van Asos 1 jurkje en ze kunnen allemaal terug...

Had nieuwe jurkjes besteld omdat ik best een beetje voller ben geworden dus nieuwe zomerjurkjes wilde, is echt ALLES te groot. Stiekem toch wel weer goed voor mn zelfvertrouwen hahha maar echt alles was soepjurk. Helpt ook niet mee dat ik nog eens klein ben ook maar goed, helaaaas!

Had vorige week ook nog een jurkje besteld van Loavies. Die is wel heel leuk en die hou ik wel!

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:17

Wat vinden jullie van zo'n blazer?
Afbeelding

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:21

Leuk!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:21

xRoosss schreef:

JamieFris, het jurkje heeft een heel voordelig model. Alleen vind ik bij deze jurk de rok zo raar geplooid. Had hem idd zelf ook niet gekocht. Het broekje wat je bedoelt heb ik ook, maar is al een tijdje uitverkocht op internet.

Leuke blouse Jespri!

Dat is nou jammer! Dan toch maar weer terug naar de winkel

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:34

ssssuus schreef:
Heb deze week mn bestelling van H&M binnengekregen , 4 jurkjes en van Asos 1 jurkje en ze kunnen allemaal terug...

Had nieuwe jurkjes besteld omdat ik best een beetje voller ben geworden dus nieuwe zomerjurkjes wilde, is echt ALLES te groot. Stiekem toch wel weer goed voor mn zelfvertrouwen hahha maar echt alles was soepjurk. Helpt ook niet mee dat ik nog eens klein ben ook maar goed, helaaaas!

Had vorige week ook nog een jurkje besteld van Loavies. Die is wel heel leuk en die hou ik wel!

Jammer! Maar wel goed voor de zelfvertrouwen inderdaad. :D
Heb je een foto van het jurkje van Loavies?

Debbels ik kan echt geen geel hebben, maar het model vind ik erg leuk! Heb een soort gelijk model in het donkerblauw.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:36

Ik vind ze echt heel leuk, maar weet ook niet zeker of ik het wel kan hebben. Als ik er eentje tegen kom laat ik t weten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:45

LidyK97 schreef:
welkom :))

jurkje hierboven staat je mooi! zou ik alleen zelf nooit dragen

hoge laarzen vind ik echt heel gaaf :j

heb een nieuwe jas! https://www.zalando.nl/twintip-jas-blau ... i-k11.html

Oeh die jas vind ik heeeel leuk!

Zo'n gele blazer vind ik heel leuk bij dat model, maar zou mij nooit staan haha.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 11:50

Jespri schreef:
ssssuus schreef:

Jammer! Maar wel goed voor de zelfvertrouwen inderdaad. :D
Heb je een foto van het jurkje van Loavies?

Debbels ik kan echt geen geel hebben, maar het model vind ik erg leuk! Heb een soort gelijk model in het donkerblauw.

http://www.loavies.com/kleding/dames-ju ... dress.html

Dit is het jurkje, al vind ik hem in het echt heel anders! Zit veel meer geel in en ook de stof lijkt wel anders dan zo op het plaatje. Het is een hele stevige chique stof.

Maar hij zit erg mooi en slankt erg af. :D

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 12:01

Mooi model heeft dat jurkje ssssuus, hou daar wel van. :j

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 13:08

Super leuke blazer! :D weet alleen niet of ik de kleur kan hebben met m'n blonde haar en lichte huid, maar vind zoiets voor de zomer ontzettend leuk!

Leuk model jurkje suus! De print is alleen niet helemaal mijn ding. Jammer dat je andere jurkjes te groot waren.

Ik vind het jurkje op de vorige pagina niet zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 13:42

Ik vind die gele blazer prachtig! <3

Oh ik ben zo slecht bezig. Heb nog een spijkerbroek gekocht bij vila afgelopen donderdag en net stiekem nog een shirtje besteld. Wilde het shirtje al zo enorm lang en nu kwam ik hem eindelijk tegen in mijn maat. :D

Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:35

Leuke outfit op de vorige pagina Tammy! Zo zijn hoge laarzen wel leuk

Leuke jas ook van zalando!

Vind het bloesje van H&M, jurkje van Loavies ook niet zo geweldig...

Oh die gele blazer is mooi! alleen jammer dat de kleur echt niks voor mij doet

En dat jurkje op de vorige pagina. Ik ben fan van zo'n modellen maar deze is het net niet.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:41

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:43

Ik kan geel alleen hebben als ik de hele winter mijn zonnebankbruin onderhoud :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:44

Ik ga van de zomer echt een keer iets passen in dat felle geel. Ik heb helemaal niets geels in de kast liggen omdat ik altijd denk dat ik het niet kan hebben, maar misschien kom ik er wel mee weg! Vind geel eigenlijk zo'n leuke kleur haha

En jaaaa Roos haha, pijnlijk herkenbaar inderdaad. :') Vooral deze "87. Toch morgen de helft maar terugbrengen.
88. Misschien hebben ze dan ook die maat 36 weer binnen."

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:51

Wat een hoop berichten!
Tammy, zo is het inderdaad heel leuk ja :). Misschien in ieder geval maar eens een panty en iets langs gaan kopen.

Die jurkjes vind ik niet zo allebei. Al vind ik die van de h&m wel heel mooi zitten, maar verder is het het met niet.

Oeh die gele blazer! Waar is die van? Gewoon lekker met een wit hemdje op een lichte spijkerbroek, helemaal leuk :))

Schattig shirtje Rebec!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 14:52

Het jurkje wat ik net voorbij zag komen... Vind het hem net niet. Het model staat je goed, maar zou op zoek gaan naar iets wat je schouders idd niet zo breed maakt. De witte strepen erop vind ik ook maar mwah. Vind verder dat je een prachtig figuur hebt hoor +:)+

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 15:12

Heb donderdag een tasje uit de H&M Coachella collectie gekocht! Bucket model, zwart met franjes en een gevlochten schoulderband, suedelook, erg leuk:D Ik beschrijf hem maar want hij is op de website niet te vinden! Had echt een nieuw tasje nodig :)

Ook nog bij de (pas geopende) Michael Kors winkel in Utrecht geweest, tas van m'n dromen aangeprobeerd maar toch maar niet gekocht want ik kan maar niet over het prijskaartje van 294 euro heen komen. Heb nu een beetje een gebroken hart :')

xchanel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 15:13

@rebecca leuk shirt! waar heb je die gekocht? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 15:28

Ze staan op zalando in heel veel kleurtjes, maar daar was hij elke keer uitverkocht in maat 34 t/m 40. De andere kleuren zijn wel nog beschikbaar in de meeste maten trouwens. Ikzelf heb hem besteld bij de topshop site, aangezien hij daar wel in mijn maat beschikbaar was in het zwart + ze hebben dit weekeind geen verzendkosten, i.v.m. pasen! :D Vond het zonde om verzendkosten te betalen voor 1 t-shirtje van 20 euro namelijk.

http://eu.topshop.com/en/tseu/product/c ... i=1&ps=200

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 15:40

En pssst, Emma, we zouden nog steeds foto's krijgen van je (kleurige!) aanwinsten. <<)