Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Emmaa_ schreef:Mij zijn ze ook vergetenMiccamaaike ik had hem vorig jaar toevallig ook op 6 mei binnen, zal het daaraan liggen?
![]()
Ik heb hem wel gewoon op tijd verstuurd... Voor vrijdag zou mooi uitkomen, anders moet ik m'n tattoo van m'n stufi betalen
Het geld al uitgegeven hebben in je hoofd voordat je het binnen hebt haha!
Veseosunce schreef:Emmaa_ schreef:Mij zijn ze ook vergetenMiccamaaike ik had hem vorig jaar toevallig ook op 6 mei binnen, zal het daaraan liggen?
![]()
Ik heb hem wel gewoon op tijd verstuurd... Voor vrijdag zou mooi uitkomen, anders moet ik m'n tattoo van m'n stufi betalen
Ook ADHD'er eh?Het geld al uitgegeven hebben in je hoofd voordat je het binnen hebt haha!
Nu de echte klapper nog. Komt u maar Belastingdienst
Liezel1 schreef:Djonah schreef:De belastingdienst gaan reorganiseren. Ik vermoed dat wij allemaal heel laat bericht gaan krijgen;) Ik hoop dat wij dan ook wat bijbehorende rente gaan krijgen.
huh? Ik snap de link ff niet...
Daarbuiten worden er mensen 'ontslagen' (ze worden doorgestuurd naar andere instanties binnen de overheid, niet ontslagen dus) omdat ze het systeem op rap tempo aan het vernieuwen zijn en er dus gewoon simpelweg niet zo veel mankracht meer nodig is om het belastingsysteem overeind te houden. Beetje overdreven om gelijk te roepen dat je je geld veel later krijgt en dus extra geld wilt
Emmaa_ schreef:Het is heus niet dat ze die mensen morgen op slaande voet ontslaanDaarbuiten worden er mensen 'ontslagen' (ze worden doorgestuurd naar andere instanties binnen de overheid, niet ontslagen dus) omdat ze het systeem op rap tempo aan het vernieuwen zijn en er dus gewoon simpelweg niet zo veel mankracht meer nodig is om het belastingsysteem overeind te houden. Beetje overdreven om gelijk te roepen dat je je geld veel later krijgt en dus extra geld wilt