Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:lilydj schreef:ik heb serieus maar 1 ding te zeggen, wat een walgelijk persoon ben jij.
wie denk je wel niet wie je bent, hij heeft een vrouw en kinderen, je maakt hun leven kapot, net als een zelfde soort persoon bij mij heeft gedaan, echt bah.
En je man was zeker onschuldig.
ruitje schreef:Staat zelfverzekerd zijn zonder noemenswaardige prestaties gelijk aan een opgeblazen zelfbeeld hebben?
Als iedereen nou eens gewoon blij was met zichzelf, zou accepteren dat je goed ben zoals je
bent, dan zouden relaties veel beter werken denk ik.
imo gaan relaties eerder stuk door onzekere mensen, dan door mensen die zich goed voelen
anneliesdj schreef:[/quote]Dat mensen met macht vaker vreemd gaan, denk dat dat simpel komt doordat macht aantrekkelijk gevonden wordt en veel mensen zich 'omhoog' willen n*ken.
Sgr1972 schreef:pfff en weer hetzelfde prutsmuts.... welke moeilijke vragen xSogno ??? alles is toch beantwoord....
madelief88 schreef:TS: Ik heb niet alle 30 pagina's doorgelezen maar wel al jouw reacties.
Ik weet dus niet of mijn vraag is gesteld, maar heb het antwoord nog niet gelezen.
Waarom deze man? Als alleen seks en een bepaalde klik voor jou voldoende is, waarom hem?
Er zijn vast een heleboel andere mannen, waarmee je een klik zou hebben en hetzelfde mee zou kunnen hebben, die geen vrouw/vriendin/kinderen hebben.
Dus waarom ga je niet op zoek naar een vrijgezelle man, waar je hetzelfde mee kan hebben?
En dat zonder dat je anderen kwetst....