Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:24

Dat hij schuldiger is, maakt TS niet minder schuldig

lilydj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:25

MarlindeRooz schreef:
lilydj schreef:
ik heb serieus maar 1 ding te zeggen, wat een walgelijk persoon ben jij.
wie denk je wel niet wie je bent, hij heeft een vrouw en kinderen, je maakt hun leven kapot, net als een zelfde soort persoon bij mij heeft gedaan, echt bah.

En je man was zeker onschuldig. :j

ik ben 15, en dit gaat over mijn ouders, heeft niks met mij te maken :')

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:25

not done... -O-

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 23:26

Euhm....
Waarom TS niet ze snel meer reageert (hoe durf je!!)..... misschien omdat ik naast Bokt ook 40 uur werk, daarna naar mijn paarden moet, boodschappen doe en pas thuis ben ????
Terwijl ik werk probeer ik mee te lezen maar echt reageren kan ik niet op mijn werk....
NEE ik lig niet de hele dag te wachten op mijn chauffeur of hij langskomt...pfff.

Daarbij moet ik een hele pb box lezen die vol zit met ándere berichten, berichten waar ik wél de moeite in wil stoppen om te reageren, al zijn de antwoorden soms kort.......een simpel berichtje voldoet vaak!! Daarnaast de andere echte verhalen.... die mensen niet durven plaatsen om deze reacties allemaal en om niet aan de schandpaal genageld te worden....dat begrijp ik helemaal als ik zie hoe ik door het slijk word gehaald hier, volgens sommigen logisch

Daarbij heb ik al te vaak dingen moeten herhalen en er wordt niet echt iets nieuws toegevoegd aan dit topic. Ik probeerde mensen te bereiken met wie ik normaal kan praten.... de meeste reacties hier zijn dat niet.... op enkele na dan ( dank daarvoor)
Enige positieve is dat er naarmate het loopt iets meer discussie is en ook andere reacties geplaatst worden.

En ja !!! ik weet dat het "slecht" is, dat ik zijn vrouw "pijn doe" de kinderen er erg "ongelukkig " van worden...het huwelijk stuk kan gaan.... dat hoor ik al 30 (JA gehaald!) berichten lang.
En eerlijk gezegd....ik hoop dat het huwelijk niet stuk gaat, dat ze wel samen blijven en de kids straks gewoon hun eigen leven leiden...

EN JA !! ik kan nu bijna niet echt meer aardig blijven omdat de meesten niet goed lezen.... niet écht lezen en alleen zien wat ze willen zien....en ik probeer toch steeds normaal te antwoorden alleen bedenken jullie steeds weer wat ik denk...ben en hoe ik me voel...

Nee, ik vind mezelf geen 2e rangs vriendin, hier kies ik zelf voor, ik wil geen serieuze relatie met deze man, ik wil niet met hem samenwonen of whatever...
Ja we hebben lol samen en nee het gaat niet alleen om de seks.
Dat denken jullie omdat ik zeg dat ik soms wel een keer iets leuks wil doen.. dat betekent niet meteen dat er meer moet gebeuren.... dat verzinnen jullie zelf erbij.

Ik heb in elk geval een paar normale reacties en verhalen via pb waar ik iets meer tijd in ga stoppen. DAT is wat ik wilde bereiken.
En ja, misschien een ding bespreekbaar maken wat er 100% is in deze saenleving maar ik denk dat de meeste van Bokt hier niet mee om kunnen gaan.
Nogmaals : ik begrijp degenen die het meegemaakt hebben, maar hier is het dus uitgekomen !!!! Dat gebeurt bij ons hoop ik niet.
IK ga het niet vertellen in elk geval omdat ik dat gezin niet stuk wil maken....

Verder zal ik weer in herhaling vallen vrees ik....
Ik lees gewoon verder mee maar denk niet dat ik nogmaals dingen hoef uit te leggen....
ik ben niet steenkoud, kil, meedogenloos, een heks, een monster of ergere banamingen die ik hoor hier....ben ook gewoon een mens, die een ander mens leuk vindt.... lekker vindt.... en er lol en plezier mee heeft.... wat er verder ook om me heen gebeurt...
En nee, ik lig niet wakker van zijn vrouw en kids, als dat zo was dan was ik er niet aan begonnen...en omdat ik besef wat ik doe en er eerlijk over ben ben ik een monster....

ik ben benieuwd hoeveel zo agressief zouden reageren als hun beste vriendin haar hart zou uitstorten bij je.... scheld je haar dan ook verrot, maak je haar uit voor prutsmuts ??? Maak je ruxie, ga je een huwelijk stukmaken door te gaan bellen ??? NEEEEHHH.... dan is het zeker anders.... je beste vriendin ga je een gesprek mee aan.... daar praat je ermee over en als je het afkeurt zeg je het normaal... of niet soms ??? Wees eens eerlijk ??? Maar omdat ik een vreemde ben, een SA aanvraag ( goh raar he) dan mag ik voor alles uitgemaakt worden ???sorry hoor daar ben ik een beetje klaar mee.

lilydj

Re: Relatie met een getrouwde man...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:30

maar je weet dat dit fout is, en je toont 0% schaamte of wat dan ook, dit kan niet het is niet eerlijk tegenover zijn gezin, en je probeert het allemaal maar goed te praten.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:31

De rest is een beetje klaar met jou houding. Je bent géén slachtoffer!!!!

en genoeg mensen die gewoon goed lezen hoor. Ik ben zo gek geweest om alle 30 pagina's helemaal te lezen. Lekker makkelijk om te roepen dat mensen 'niet lezen' wanneer ze kritiek op je hebben en dit goed onderbouwen waardoor jij er niks tegen in te brengen hebt....

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:33

dat TS geen schaamte toont is voor haar der eigen ding. het is ook niet aan TS om zijn vrouw in te lichten. en ik zie geen goed praten, ze komt er gewoon eerlijk voor uit dat het haar niet kan schelen. tja, haar keuze, haar leven.

ze wilt niks extra niet niks, en ik zie ook geen slachtoffer rol.

hetis niet netjes nee, maar het gebeurt vaker, wetend of onwetend door de partner en dit zal nog wel duizende jaren zo zijn, mogen wij zo gelukkig zijn dan nog te bestaan.

Met haat kom je nergens, ja dat iedereen mekaar straks uitmoord.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:35

Sgr1972 maar wat wil je dan bereiken met dit topic (en de affaire)?

Als je lol hebt en vrede hebt met de situatie, dan ga je toch lekker verder zoals het nu gaat :)
Maar ergens proef ik tussen de regels door dat je ergens mee zit...
Ergens wringt er denk ik wat bij je, anders open je niet dit topic?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:37

ruitje schreef:
Staat zelfverzekerd zijn zonder noemenswaardige prestaties gelijk aan een opgeblazen zelfbeeld hebben?

Als iedereen nou eens gewoon blij was met zichzelf, zou accepteren dat je goed ben zoals je
bent, dan zouden relaties veel beter werken denk ik.

imo gaan relaties eerder stuk door onzekere mensen, dan door mensen die zich goed voelen :)

Zelfvertrouwen hebben is natuurlijk iets wat intern zit en heeft ook vooral te maken met wat je zelf belangrijke eigenschappen vind voor jezelf. Wat je dan noemenswaardig vind is aan jezelf. In zekere zin vind ik altijd blij zijn met jezelf ook een beetje een cliche. Je hoeft niet perce altijd helemaal blij te zijn met jezelf om niet onzeker in een hoekje te zitten en een soort algemene malaise te ervaren, over dingen onzeker/ontevreden zijn drijft toch ook je wil om te leren ed.
Het opgeblazen zelfbeeld ging trouwens meer over macht is in die anders omdat macht in zekere zin toch vooral bepaald word door je relatie tot anderen. Je kan je best heel machtig voelen zonder dat je dat daadwerkelijk bent.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:39

lilydj schreef:
ik heb serieus maar 1 ding te zeggen, wat een walgelijk persoon ben jij.
wie denk je wel niet wie je bent, hij heeft een vrouw en kinderen, je maakt hun leven kapot, net als een zelfde soort persoon bij mij heeft gedaan, echt bah.

Verkeerde been uit bed gestapt?

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:39

Tsja op de echt moeilijke vragen ga je al niet in...

Ik vind het echt al belachelijk dat je hier überhaupt een schaduwaccount voor krijgt eigenlijk.

Wat wil je nou? Een HK-alle minnaressen verzamelen?

Thank god, dat dit veel mensen in het verkeerde keelgat schiet. Doet je blijkbaar niks dat er hier ook mensen reageren die getraumatiseerd zijn omdat een van hun ouders ook met zo'n figuur vreemdgingen?

Jij wilt vrije seks geen relatie blabla.

Prima, ga dan met een van de 727383939 vrijgezelle mannen (of mannen met wederzijdse OPEN relatie, waarin de vrouw zelf de keus heeft!) .

Hou je beentjes bij elkaar voor een getrouwde man....

Jij denkt dat het meer is dan alleen seks? Dream on girl... Gigantische plaat voor je kop..

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:40

Volgens mij sla je de spijker op zijn kop LL

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:40

Ik zou even hard oordelen als het mijn beste vriendin is. Ik denk ook dat bepaalde vriendschappen niet zouden werken als je dezelfde normen en waarden niet deelt.

Maar ik snap het nog steeds niet, je hebt hetzelfde meegemaakt in omgekeerde vorm.
Je hebt die pijn gevoelt, maar vind het niet erg om dit een andere persoon aan te doen. Ik vind hier geen antwoord op?

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 23:41

Dit topic was zoals OOK in de beginpost vermeld om mensen via pb te bereiken die hetzelfde meemaken. Dat is gelukt, ik heb er genoeg die hier op bokt hetzelfde meemaken en reageren.... uiteraard niet in dit topic...
Ik heb dit ook al meerdere malen vermeld in mijn reacties....
Ik had ook nooit meer kunnen reageren maar dat word je niet in dank afgenomen lees ik.... als je een paar uurtjes niet reageert....
Er wringt niks.... ik wil er gewoon eens over kunnen praten.... en niet met mijn beste vriendin, die wel normaal reageert maar ook getrouwd is met kids en het ook niet écht begrijpt...

Ik heb ne 2 volle pagina's met pb berichten die ik uit aan het zoeken ben.... en waar ik wat mee kan.
Dat is wat ik wilde..... en ik verwachtte eigenlijk wel nare en negatieve reacties maar niet in 2 dagen 30 pagina's stront over me heen.
Een aantal normale daargelaten....

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:42

Ik lees nergens in TS haar laatste post dat zij zich slachtoffer voelt, of zichzelf zielig vind en dergelijke. Dat zijn aannames, en die worden al gedurende zo'n 30 pagina's gemaakt. Zoals ik eerder al heb geschreven keur ik dit niet goed, maar begrijp ik het ergens ook. De vreselijk respectloze reacties, TS uitmaken voor prutsmuts of andere dingen die begrijp ik niet. Ts is namelijk ook maar een mens. Stelletje moraalridders, jullie zouden je net zo hard moeten schamen (althans, sommigen).

[edit] Ondertussen een na laatste post.
Laatst bijgewerkt door Sourire op 13-01-15 23:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:43

anneliesdj schreef:
Dat mensen met macht vaker vreemd gaan, denk dat dat simpel komt doordat macht aantrekkelijk gevonden wordt en veel mensen zich 'omhoog' willen n*ken.
[/quote]

dat laatste weet ik niet, tuurlijk zullen ze er zijn. Maar als ik een man zou zijn, stel.... en ik ben een vette directeur. Dan geef ik een vrouw een hogere functie omdat ik erop mag? Dat verveelt toch wel een keer en dan.... degradatie of ontslag? En zo'n figuur neem je toch niet serieus? En wat kan die eigenlijk dan? Want via de juiste weg kon blijkbaar niet?

Maar dat mensen op macht g**len ...tja waarom denk je anders dat menig man nog in uniform nog een drankje doen. Gelegenheid tot omkleden is er vaak best wel hoor! Tuurlijk ook vaak niet. Menig vrouw heeft wel een zwak voor mannen in uniform.
Net als die legerjongens, die te pas en te onpas weer op elk familiefeest weer in uniform aan komen kakken. Ik heb geen uniform, maar ga toch ook niet in werkkleding naar een begrafenis of bruiloft?

edit: enkele spelfouten... de rest laat ik even staan.
Laatst bijgewerkt door Anomien op 13-01-15 23:44, in het totaal 3 keer bewerkt

Askja

Dan lees je ze toch niet meer ... of je vraagt een slotje. Je houding is op zijn minst ambivalent te noemen ....

MarlindeRooz

Verwachtte je dat serieus niet of wilde je het niet verwachten? :n

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 23:43

pfff en weer hetzelfde prutsmuts.... welke moeilijke vragen xSogno ??? alles is toch beantwoord....

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:45

MarlindeRooz schreef:
Verwachtte je dat serieus niet of wilde je het niet verwachten? :n

Ik denk als je gelijkdenkende mensen vind, je er beter mee kunt leven voor jezelf.
En dat is misschien de bedoeling.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:45

Ik ben verbaasd door de felheid in de reacties. Er is onderzoek geweest dat er heel veel wordt vreemdgegaan, zoveel dat bij iedereen minimaal 1 vreemdganger in de vriendenkring, familie of op het werk zit. Ik praat TS der actie niet goed, als er vreemd wordt gegaan dan is er iets niet goed in een relatie. Las ook iets over datingsite en daarop inschrijven, wil je grotere bedriegers hebben dan op zo'n site. Gros is daar ook niet te vertrouwen.
Heb nog 1 vraag, zouden jullie ook zo fel reageren als de "getrouwde" partner van hetzelfde geslacht is?

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:46

Volgens mij ben je nu vooral een bron van andermans vermaak ts- in dit topic bedoel ik dan. En of dat nu is wat je wilde ....

Sgr1972

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-15 23:46

Geryon waar staat 2 pagina's met vreemdgaande minaressen ???Ik zeg 2 pagina's met pb's!!!! Dat zijn ook mensen die een gewone reactie geven en zelf niks daarmee te maken hebben maar dat óók niet willen zeggen hier in het topic.... bang om ook afgebrand te worden als ze me al dan niet gelijk geven.... mensen die het ook schandali vinden dat ik prutsmuts of iets dergelijks genoemd wordt.... ik zeg nergens dat er 2 pagina's minnaressen reageren.... dat maak jij ervan.

en ja hoor, ik kan mezelf pima aankijken.... ngmaals.... wellicht blijft er juist wél een huwelijk in stand hierdoor.... 1 vaste vriendin ( of neukmaatje of hoe jullie het noemen) en dan thuis gewoon man/vrouw of broer/zus... apart slapen, de zaak een huis de kids.... alles hetzelfde.... wellicht geeft een scheiding nog grotere oliebol.... of grotere ??? er nu geen oliebol...

En een Hk topic over dit ? doe effe normaal... alles wordt hier uit proportie getrokken....
Laatst bijgewerkt door Sgr1972 op 13-01-15 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:47

Sgr1972 schreef:
pfff en weer hetzelfde prutsmuts.... welke moeilijke vragen xSogno ??? alles is toch beantwoord....

TS ik heb deze vraag nog niet beantwoord gezien, ben er oprecht benieuwd naar.
Kan nl zelf geen reden verzinnen:

madelief88 schreef:
TS: Ik heb niet alle 30 pagina's doorgelezen maar wel al jouw reacties.
Ik weet dus niet of mijn vraag is gesteld, maar heb het antwoord nog niet gelezen.

Waarom deze man? Als alleen seks en een bepaalde klik voor jou voldoende is, waarom hem?
Er zijn vast een heleboel andere mannen, waarmee je een klik zou hebben en hetzelfde mee zou kunnen hebben, die geen vrouw/vriendin/kinderen hebben.

Dus waarom ga je niet op zoek naar een vrijgezelle man, waar je hetzelfde mee kan hebben?
En dat zonder dat je anderen kwetst....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:47

Mensen die het oke vinden of je begrijpen, zijn even erg :+