Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 23:52

Neeeeeeeeee...
*steun* :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 23:58

Hahahaha beetje een faal!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 01:12

Hahahaha, dat was een grapje. Toch? :')

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 01:18

Niet echt een date fail, maar raakte pas aan de praat met een jongen tijdens het uitgaan. Vroeg ie na een tijdje doodserieus of ik eigenlijk wel van koeien hield. Uh nee? Oh, nou dan ging het ook niks worden tussen ons :')

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 06:58

Ik weet er ook nog een!
Mijn buurman fietst vaak samen met mij naar huis etc, en kom hem ook altijd tegen op feestjes hier in de buurt.
Nu vroeg hij pas op een feestje het volgende:
Hij: Hoe sta jij tegenover een relatie met een oudere man? (hij is 11 jaar ouder dan mij)
Ik: Tja, dat hangt af van de situatie.
Hij: Oke, en hoe zie jij een relatie voor je?
Ik: Euh tja, wat moet ik daar nou van zeggen, geen idee?

Zo ging het nog even door, en dat op een feestje en bloedserieus. Man wat was ik hem zat zeg.
Fietst ie mee naar huis, zegt ie ook nog: 'dit doe ik alleen voor speciale dames' weer met zo'n serieuze blik. :P En hij heeft al zo'n begrafenisgezicht. :') Niet gemeen bedoeld ofzo, maar dat geeft een beeld. *D

Dus iemand nog op zoek naar een zeeer serieuze relatie met een oudere man? Sollicitatie vooraf is wel gewenst. :P

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 08:20

Haha ik heb al een oudere man ;)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:08

Hahaha dat was heel subtiel van hem maai_ke :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:26

Onwijs leuke fails :p

Ik had gister mijn date. Ik kende de jongen helemaal niet, daar zit nog een verhaaltje aan vast.. ik zat op school in een lokaal met uitzicht op de werkplaats. En wauw! Wat een onwijs knappe jongen was daar bezig! De leraar vroeg al of hij moest bemiddelen haha :p. De volgende ochtend had ik zelf les in de werkplaats en vroeg mn leraar: goh, welke klas was dat gister rond 13.30? Welke opleiding? ^^ uiteindelijk kwam hij erachter dat ik er wat achter zocht dus sloeg de Map open zodat ik zijn foto kon zoeken waar zijn naam bij staat. Had ik hem gevonden, bladert hij verder en zegt: hier staat zijn nummer :p gekke leraar! Dus ik appen.. blijken we een hele leuke klik te hebben en hij was helemaal enthousiast =D gister dus op date..

Waren we in het bos, was de parkeerplaats zooo druk dat ik in de achteruit moest en toen moest keren. Veel te moeilijk met een grote auto dus meneer moest het stuur overnemen :p daarna maakte ik savonds een stomme spraakfout. Ik wou zeggen: we kunnen een keer met jojo (zijn hond) en beau (mijn hond) naar het bos!.. er kwam uit: we kunnen wel een keer met lolonblenrbsos. X,)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:29

Hahaha pimaude. Maarre, komt er een vervolgdate? :D

Hopke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:40

Jolien87 schreef:
Hahaha pimaude. Maarre, komt er een vervolgdate? :D

Dat wil ik ook weten nu

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 12:45

aahhh wel super lief van je leraar dat ie ging bemiddelen! Komt er een vervolgje??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 13:23

haha absoluut! We waren idee-loos dus gingen naar mijn huis en toen we de tv aanzette en spongebob aanzette was het ijs gebroken! x') Hij is zooo supergrappig zijn opleiding ligt in mijn straatje en hij is heel makkelijk dus er komt sowieso een vervolg ghehe. :=

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:03

Aawh toch leuk! Mijn fail is al geweest zonder date -O- Een paar dagen contact met een leuke jongen, hij wilde van alles doen. Ik vind het prima, hij is nu alleen een week weg voor werk. Nu hoor ik al 2 dagen niets meer van hem. Mannen. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:06

Ahw spikkel dat is stom ! 1 ding: mannen gaan verder waar ze zijn gebleven. Vrouwen blijven staan op dat punt. Dus hij denkt er vast niet bij na :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:28

SpikkelFire schreef:
Aawh toch leuk! Mijn fail is al geweest zonder date -O- Een paar dagen contact met een leuke jongen, hij wilde van alles doen. Ik vind het prima, hij is nu alleen een week weg voor werk. Nu hoor ik al 2 dagen niets meer van hem. Mannen. >;)

It's his loss, zeggen we dan maar. :(:)

Wat leuk Pimaude! *\o/*

danienappy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 14:57

mariekerocky schreef:
Niet echt een date fail, maar raakte pas aan de praat met een jongen tijdens het uitgaan. Vroeg ie na een tijdje doodserieus of ik eigenlijk wel van koeien hield. Uh nee? Oh, nou dan ging het ook niks worden tussen ons :')

Sowieso in de soos, of niet! :')

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 16:45

SpikkelFire schreef:

Uhm. Misschien even wachten tot 'ie terug is?

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:17

Als hij een week weg is, is het toch ook niet zo raar dat je niets van hem hoort? Zou daar geen probleem van maken.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 17:46

Century schreef:
Als hij een week weg is, is het toch ook niet zo raar dat je niets van hem hoort? Zou daar geen probleem van maken.

Hier ben ik het mee eens! Het klinkt als een leuke gezellige date, dus maak je maar niet druk! :j

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 18:21

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:16, in het totaal 1 keer bewerkt

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:33

Wat een geniaal topic :')
Niet echt een fail tijdens een date , maar wel heel iets genants bij mn huidige vriend heel in het begin ... Gezellig samen tv kijken en dan val je in slaap tegen hem aan en jawel je kwijlt zn arm eronder, oeps _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 19:37

Bij mijn huidige vriend kwam ik op de eerste date met een hele grote tas aan (ik bleef gelijk 3 dagen, lang verhaal :') ) en nadat hij me had opgehaald gingen we ergens wat drinken. Was even vergeten dat je in Engeland bij de ingang van elk cafe/bar 's avonds je ID moet laten zien dus liep allereerst doodleuk door waardoor de bewaking me achterna moest rennen terwijl hij nog bij de deur stond te lachen, en vervolgens zat ik met m'n tas vast toen ik de deur door wilde lopen :') Ik had niks in de gaten en werd letterlijk door m'n tas teruggetrokken, lag nog bijna op m'n plaat ook :')

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:58

danienappy schreef:
mariekerocky schreef:

Sowieso in de soos, of niet! :')

Jaa _O-

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:50

Ik had zelf een fail laatst :o
Met een jongen iets gaan drinken in de stad, was heel gezellig en we hebben het ook laat gemaakt.
Hij fietste met me mee naar huis en ik wordt dan heel zenuwachtig voor het moment dat we dan afscheid moeten nemen. Dus toen we bij mij huis durfde ik hem nauwelijks meer aan te kijken, laat staan hem een zoen te geven oid. Hij heeft een arm om me heen geslagen en daarna ben ik naar binnen gevlucht :+
Later een app gestuurd dat ik het niet banketstaaf bedoelde en we gaan binnenkort weer op date gelukkig :P

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:51

Herkenbaar xD zou een actie voor mij kunnen zijn.