Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cp112 schreef:10 dagen??? Dat hou ik niet vol hoor
lizy29 schreef:Absoluut. Al denk ik wel dat het altijd belangrijk om quality time met elkaar door te brengen en soms even heel bewust tijd voor 2 in te plannen. Dus ook als je elkaar dagelijks ziet. Je hebt toch al snel de neiging om erg opgeslokt te worden door je eigen leven en het samenzijn te 'vergeten'.
Balou_k schreef:lizy29 schreef:Absoluut. Al denk ik wel dat het altijd belangrijk om quality time met elkaar door te brengen en soms even heel bewust tijd voor 2 in te plannen. Dus ook als je elkaar dagelijks ziet. Je hebt toch al snel de neiging om erg opgeslokt te worden door je eigen leven en het samenzijn te 'vergeten'.
Hier gaat het inderdaad vaak mis..
Naar aanleiding van dit topic denk ik dan hoe vaak seks buiten relatie, dus als je geen relatie hebt..
Ik kan en wil dat niet, maar ik kan mij zo voorstellen dat andere mensen daar geheel anders over denken.
Varekaj schreef:Ik pleit daarin schuldig. Die dip heeft me bijna mijn relatie gekost, maar dan omdat ik dacht dat hij geen interesse meer had. Het tegendeel was echter waar: ik heb mezelf OOK teveel afgezonderd en mijn eigen ding gedaan, hij heeft zich laten opslokken door zijn werk wat dan weer mij de indruk gaf "hij heeft geen interesse meer" en hij dacht net hetzelfde over mij. We zijn diep gegaan, mijn koffers stonden vertrekkensklaar. Tot ik mezelf bij de lurven heb gepakt, tot de orde geroepen en heb ingezien dat liefde een werkwoord is. Dus hup, gesprek aangegaan, boos geweest, gekwetst geweest en traantjes gevloeid maar wél het besef dat we gewoon veel eerder onze mond hadden moeten opendoen.
Onze schouders eronder gezet en zelf dingen gaan doen naar elkaar toe die we vroeger ook gewoon deden en kijk, we weten weer waarom we altijd zo gek zijn geweest op elkaar en ja, je seksleven krijgt daar ook een hele boost van.
Op zich ben ik ontzettend blij dat we beiden van het principe zijn, hoe slecht het ook gaat, er komt niemand anders in ons leven voor het uit is. Voor hetzelfde geld had hij niet zijn behoeftes opzij gezet maar die gewoon bevredigd bij iemand anders... Omdat dat gewoon makkelijker is dan je mond opendoen en jezelf in de spiegel durven aankijken en toegeven dat je beide schuld treft?
lizy29 schreef:Doubtless schreef:Dat is persoonlijkik zou echt gek worden
Absoluut heel persoonlijk. En iedereen moet die keus ook echt voor zichzelf maken. Vind het altijd jammer als andere mensen elkaar gelijk veroordelen om die keuze (welke het ook is).