Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe vaak heb jij seks met je partner per week?

Meer dan 3 keer per week.
373 (29%)
Ongeveer 2 keer per week.
340 (26%)
Een keer per week.
239 (18%)
Ongeveer 2 keer per maand.
164 (12%)
Minder dan 2 keer per maand.
158 (12%)

Totaal aantal stemmen: 1274

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:30

Laten we dan die 10 pagina's even overslaan ;)

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:32

geerke schreef:
cp112 schreef:
10 dagen??? Dat hou ik niet vol hoor :')

wacht maar tot je 50 bent.... :D

Dat betekend dat ik nog minstens 18 jaar te gaan heb *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:34

cp112 schreef:
10 dagen??? Dat hou ik niet vol hoor :')

Dat hoor ik mezelf bijna 3 jaar terug ook nog roepen :') Had er echt geen flauw benul van hoe ik dat zou overleven en al helemaal niet hoe ik periodes van 6 weken zonder kusje, knuffel en aanwezigheid van vriendje zou kunnen doorkomen. En kijk nu, ben het aardig gewend en ik vind het soms zelfs nog voordelen hebben ook. Wij zijn wel verplicht om alles bespreekbaar te maken en te houden, want waar klets je anders over in je dagelijkse mail of chatsessie? Dus ja, soms zijn onze gesprekken ietsje pittiger getint. Hoort er gewoon bij. Maakt dat we er beiden nog meer lol aan hebben als hij bijna terug naar huis komt, omdat je vast wel een keer iets besproken hebt met als vermelding "wacht maar tot je thuis bent" :P

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:34

Geniet er maar van!Tegen de 50 zijn je eitjes op...en heeft god bedacht dat je liever wilt slapen dan wat anders.
En al die ''heleen van royens'' die zich nog wel sexy vinden nemen de boel gewoon in de maling volgens mij. :D

Kwanyin

Re: Gewoon nieuwsgierig, hoe vaak seks in relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:38

Ik hou het met gemak een dik half jaar en langer vol, en dat terwijl ik ook elke dag kan := .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:39

Kwanyin schreef:
Ik hou het met gemak een dik half jaar en langer vol, en dat terwijl ik ook elke dag kan := .

Ik ook, ik heb een soort aan-uit knop _O-

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:39

Ach zolang manlief me graag blijft zien vind ik het prima.

En ik weet precies wat voor gesprekken je bedoelt varekaj. Al hebben wij die al via de app als 1 van ons eens een weekendje in Nederland is := Maakt het thuiskomen wel erg leuk <<)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:40

Ik vind dat oudste stel wat erbij zit (NL3) echt superleuk :D

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:41

Zonder kunnen wil niet zeggen dat ik er voor zou kiezen. Ben lang vrijgezel geweest en ik doe niet aan casual seks dus heb een hele tijd droog gestaan maar als het niet noodzakelijk is vanuit man of mij zou ik er zeker niet voor kiezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:48

Een weekendje kunnen we nu wel overbruggen :P Als we het beide erg druk hebben of hij heeft nog veel last van jetlag en ik ben druk met school/werk/paarden, dan valt het wel eens voor dat het een weekje njet is. Dat aanpassen aan elkaar is een routine geworden en we weten ook dat we elkaar wel even een schup onder de kont geven als het moet.

We maken ook bewust tijd voor elkaar in die thuisperiodes. Gordijnen dicht, iedereen op voorhand laten weten "die dag hoef je op ons niet te rekenen", gsm uit of uit de buurt... Zo hebben we daarnet een avondje uit geboekt in een sterrenrestaurant op pakweg 2km van de deur. In september doen die een erg leuke actie gedurende 1 week (€60 p.p. voor een 5-gangen diner) dus hup, grijpen die kans! Hij wil ook graag een keer iets doen à la wellness-arrangement voor een halve dag. En zo plannen we wel meer dingen. Is ook broodnodig als je elkaar zo weinig ziet.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:52

Absoluut. Al denk ik wel dat het altijd belangrijk om quality time met elkaar door te brengen en soms even heel bewust tijd voor 2 in te plannen. Dus ook als je elkaar dagelijks ziet. Je hebt toch al snel de neiging om erg opgeslokt te worden door je eigen leven en het samenzijn te 'vergeten'.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:54

lizy29 schreef:
Absoluut. Al denk ik wel dat het altijd belangrijk om quality time met elkaar door te brengen en soms even heel bewust tijd voor 2 in te plannen. Dus ook als je elkaar dagelijks ziet. Je hebt toch al snel de neiging om erg opgeslokt te worden door je eigen leven en het samenzijn te 'vergeten'.

Hier gaat het inderdaad vaak mis..

Naar aanleiding van dit topic denk ik dan hoe vaak seks buiten relatie, dus als je geen relatie hebt..
Ik kan en wil dat niet, maar ik kan mij zo voorstellen dat andere mensen daar geheel anders over denken.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:58

Tja, als single 'moet' je ook wat :Y)

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 23:00

Droog staan in mijn geval. Seks is voor mij echt iets intiems wat ik niet 'kan' zonder relatie en liefde. Dus geen liefde, geen relatie, geen seks.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 23:01

Dat is persoonlijk :j ik zou echt gek worden :o

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 23:02

Doubtless schreef:
Tja, als single 'moet' je ook wat :Y)

Kijk maar uit.. Soms maak je weleens fouten :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 23:03

Ik pleit daarin schuldig. Die dip heeft me bijna mijn relatie gekost, maar dan omdat ik dacht dat hij geen interesse meer had. Het tegendeel was echter waar: ik heb mezelf OOK teveel afgezonderd en mijn eigen ding gedaan, hij heeft zich laten opslokken door zijn werk wat dan weer mij de indruk gaf "hij heeft geen interesse meer" en hij dacht net hetzelfde over mij. We zijn diep gegaan, mijn koffers stonden vertrekkensklaar. Tot ik mezelf bij de lurven heb gepakt, tot de orde geroepen en heb ingezien dat liefde een werkwoord is. Dus hup, gesprek aangegaan, boos geweest, gekwetst geweest en traantjes gevloeid maar wél het besef dat we gewoon veel eerder onze mond hadden moeten opendoen.

Onze schouders eronder gezet en zelf dingen gaan doen naar elkaar toe die we vroeger ook gewoon deden en kijk, we weten weer waarom we altijd zo gek zijn geweest op elkaar en ja, je seksleven krijgt daar ook een hele boost van.

Op zich ben ik ontzettend blij dat we beiden van het principe zijn, hoe slecht het ook gaat, er komt niemand anders in ons leven voor het uit is. Voor hetzelfde geld had hij niet zijn behoeftes opzij gezet maar die gewoon bevredigd bij iemand anders... Omdat dat gewoon makkelijker is dan je mond opendoen en jezelf in de spiegel durven aankijken en toegeven dat je beide schuld treft?

Anoniem

Marocje schreef:
KimD schreef:

_O- _O- _O- _O-
Beelddenker, dus ik zie al bokkers voor me met zo'n shetlanderzadeltje op rug van vriend en zweepje.
"Vort peerd!" ~~}>

En toen veranderde het paard in een dekhengst en waren de rollen weer omgedraaid: nu weet ik waar het rollenspel vandaan komt! :Y) :+

Ik las "het drollenspel" :')

lizy29

Doubtless schreef:

Absoluut heel persoonlijk. En iedereen moet die keus ook echt voor zichzelf maken. Vind het altijd jammer als andere mensen elkaar gelijk veroordelen om die keuze (welke het ook is).

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 23:04

Balou_k schreef:
lizy29 schreef:

Hier gaat het inderdaad vaak mis..

Naar aanleiding van dit topic denk ik dan hoe vaak seks buiten relatie, dus als je geen relatie hebt..
Ik kan en wil dat niet, maar ik kan mij zo voorstellen dat andere mensen daar geheel anders over denken.

Als single heb ik een fiets buddy gehad en een pleziertje waar ik niet over kan praten. Vooral de FB was leuk, was tevens ook mijn beste vriend en bijles leraar. Pas toen hij een vriendin kreeg en erachter kwam wat ik was ging het mis. Hij mocht geen contact meer met me hebben.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 23:05

Varekaj schreef:
Ik pleit daarin schuldig. Die dip heeft me bijna mijn relatie gekost, maar dan omdat ik dacht dat hij geen interesse meer had. Het tegendeel was echter waar: ik heb mezelf OOK teveel afgezonderd en mijn eigen ding gedaan, hij heeft zich laten opslokken door zijn werk wat dan weer mij de indruk gaf "hij heeft geen interesse meer" en hij dacht net hetzelfde over mij. We zijn diep gegaan, mijn koffers stonden vertrekkensklaar. Tot ik mezelf bij de lurven heb gepakt, tot de orde geroepen en heb ingezien dat liefde een werkwoord is. Dus hup, gesprek aangegaan, boos geweest, gekwetst geweest en traantjes gevloeid maar wél het besef dat we gewoon veel eerder onze mond hadden moeten opendoen.

Onze schouders eronder gezet en zelf dingen gaan doen naar elkaar toe die we vroeger ook gewoon deden en kijk, we weten weer waarom we altijd zo gek zijn geweest op elkaar en ja, je seksleven krijgt daar ook een hele boost van.

Op zich ben ik ontzettend blij dat we beiden van het principe zijn, hoe slecht het ook gaat, er komt niemand anders in ons leven voor het uit is. Voor hetzelfde geld had hij niet zijn behoeftes opzij gezet maar die gewoon bevredigd bij iemand anders... Omdat dat gewoon makkelijker is dan je mond opendoen en jezelf in de spiegel durven aankijken en toegeven dat je beide schuld treft?

En dat is iets wat een enorme hoeveelheid respect verdiend wat mij betreft.

Houden van is absoluut een werkwoord en helaas vergeten teveel mensen dat en kiezen ze voor de makkelijke weg...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 23:06

lizy29 schreef:
Doubtless schreef:

Absoluut heel persoonlijk. En iedereen moet die keus ook echt voor zichzelf maken. Vind het altijd jammer als andere mensen elkaar gelijk veroordelen om die keuze (welke het ook is).

Toffe houding, kom je niet vaak tegen! Maar ik ben het er helemaal mee eens.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 23:06

Eigenlijk is er gewoon geen makkelijke weg ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 23:08

Als single heb ik ook een FB gehad. Dat was onze zaak, als wij daar gelukkig mee waren heeft niemand er toch last van? Of ik dat nu weer zou doen moest ik single zijn? Dat weet ik niet, ik denk van niet. Ja, seks is belangrijk maar intussen weet ik ook wel dat dat niet HET belangrijkste is.

Wat niet maakt dat ik een lelijk gezicht trek naar iemand die wel een FB heeft, of zelfs meerdere. Ieder zijn ding, zolang je er niemand schade mee berokkent kan het toch geen kwaad?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 23:17

Ik zou niemand er op veroordelen hoor, sorry als mijn bericht anders overkwam.. Uiteraard is die keuze voor iedereen anders, en ook hier geld wat goed voelt voelt goed.

Uiteraard heb ik wel eens seks gemist als ik vrijgezel was, maar ik kan het niet opbrengen seks met iemand te hebben waar ik niks voor voel.