Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 23:39

Wow, xIrlijn...dat is wel een behoorlijk berichtje vol met persoonlijke reacties zeg := ! Als ik komend weekend tijd heb, ga ik wel even kijken of ik wat foto's kan nemen met de digitale camera om mijn (tot nu toe) mooiste analoge foto's te delen.

Karin1985, ik lees met veel plezier telkens de updates op je blog. Wat een schat van een klein pluizebolletje hebben jullie erbij zeg <3 !!! Als die jullie niet had, zou mijn huisje ook wel plek hebben hoor 8-) ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 23:40

Mooie lange post xIrlijn :P
Haha, paaldansen zal om die redenen ool niets voor mij zijn :P van paardrijden wordt je niet leniger :P
Het ripsticken is 50x geworden.. Maar ik vind het erg leuk om te doen. Met wat plastic flessen op de grond kun je leuk ripsticken :)
Flesjes als pylonnen om te slalommen.. Flesjes pakken en weer neerzetten..
Muziek op de achtergrond en ik vermaak me wel :))

Polsbeschermers? Ik vind ze verschrikkelijk :') alleen je vingers kun je dan nog bewegen :P
maar ze hebben vandaag wel dienst bewezen :P ging heerlijk onderuit.. Dook iets te ver naar beneden met flesje pakken .. :=
Voet wat gedraaid, auwts! Maar ik leef nog en voel er nu niet veel meer van :)

Pff, hardlopen wordt wat :P
Maar dat moet goedkomen!
Als ik het niet wou, stond het niet op mn lijstje!
Maar van blanco (6 minuten lukte vorig jaar nog net) naar 30 minuten binnen 2.7 jaar.. Ben benieuwd!

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 23:56

Tja, als ik iets doe, dan doe ik het goed :))

Jo, kijk, daar bewijzen de fashionable polsbeschermers wel hun dienst! Wat leuk dat je het ripsticken zo kan variëren, lijkt me echt een uitdaging voor je evenwicht.
En dat hardlopen gaat helemaal goedkomen in 2,7 jaar! Ik heb het even berekend: dat is iedere dag twee seconden langer rennen dan de dag ervoor, en dan loop je in 1001 dagen een halfuur achter elkaar! (En dan heb ik geteld vanaf 0, jij bent zelfs al op zes :)))

Chantal Jaa, dat zou ik leuk vinden! Maar niet te veel moeite doen, als het niet lukt dat ook geen probleem.

Ik ga mijn bed eens opzoeken, ik heb al te lang naar het scherm getuurd vandaag. Welterusten allemaal!

cnterpstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 23:58

Ik zal ook even updaten: ik ben al bezig geweest met mijn doelen 65, 98 en 100.
65. Lease Vigaro voor een maand en rijdt met hem in de dressuur- en springlessen.
98. Doe mee met http://www.freerice.com en verzamel tenminste 101.000 rijstkorrels (0/101.000).
100. Doe 101 uur vrijwilligerswerk, bijvoorbeeld door middel van eenmalige klussen via http://www.i-doe.nl of flexibel vrijwilligerswerk in Haarlem, Den Haag of Amsterdam via http://www.nederlandcares.nl (0/101).

Doel 65: Vanaf 1 september lease ik Vigaro <3 ! Op maandagochtend en dinsdagavond een dressuurles, op vrijdagavond een springles. Ik ben benieuwd hoe het bevalt! Met mijn vriend afgesproken dat ik na drie weken ga evalueren. Het is immers in Haarlem, dus er komen meer benzinekosten en reistijd bij. Maar als mijn bijbaantje zo lekker druk blijft, heb ik er in elk geval wel het geld voor *D . Inmiddels dus twee van de 14 lessen gehad.

Doel 98: Ik heb me geregistreerd, zodat het blijft optellen en ik het eindtotaal niet handmatig hoef uit te rekenen. Vanmiddag even kort wat geprobeerd: 850 rijstkorrels voor English Vocabulary en 820 rijstkorrels voor Basic Math (Pre-Algebra). Een totaal van 1680 rijstkorrels gedoneerd op dit moment dus...

Doel 100: Ook hier aan begonnen vanmiddag tussen werk en paardrijdles door. Ik heb me aangemeld om te helpen in de Grote Optocht met 3 oktober. Nu alleen nog kledingmaten laten opmeten door mijn vriend, zodat ik die door kan geven voor een kostuum. En dan wordt de optocht mijn eerste uren vrijwilligerswerk via http://www.i-doe.nl .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 06:49

xIrlijn schreef:
Tja, als ik iets doe, dan doe ik het goed :))

Jo, kijk, daar bewijzen de fashionable polsbeschermers wel hun dienst! Wat leuk dat je het ripsticken zo kan variëren, lijkt me echt een uitdaging voor je evenwicht.
En dat hardlopen gaat helemaal goedkomen in 2,7 jaar! Ik heb het even berekend: dat is iedere dag twee seconden langer rennen dan de dag ervoor, en dan loop je in 1001 dagen een halfuur achter elkaar! (En dan heb ik geteld vanaf 0, jij bent zelfs al op zes :)))

Chantal Jaa, dat zou ik leuk vinden! Maar niet te veel moeite doen, als het niet lukt dat ook geen probleem.

Ik ga mijn bed eens opzoeken, ik heb al te lang naar het scherm getuurd vandaag. Welterusten allemaal!

Jij staat er echt heerlijk positief in :D
2sec per dag.. Denkt nu bij haarzelf 'oow, makkie!'
Ja, die polsbeschermers zijn echt zo mooi :P

Als ik niet zou varieren met ripsticken, gaat de 50x niet lukken :P en het is inderdaad goed voor je evenwicht :) doe je iets fout, ben je de grond al aan het kussen :P

Dag 3 is begonnen! Vandaag mag ik weer (maar 2..) blokjes chocola van mn reep :=
Tis nog moeilijker dan ik dacht voor deze vreetzak :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 06:50

cnterpstra schreef:
Ik zal ook even updaten: ik ben al bezig geweest met mijn doelen 65, 98 en 100.
65. Lease Vigaro voor een maand en rijdt met hem in de dressuur- en springlessen.
98. Doe mee met http://www.freerice.com en verzamel tenminste 101.000 rijstkorrels (0/101.000).
100. Doe 101 uur vrijwilligerswerk, bijvoorbeeld door middel van eenmalige klussen via http://www.i-doe.nl of flexibel vrijwilligerswerk in Haarlem, Den Haag of Amsterdam via http://www.nederlandcares.nl (0/101).

Doel 65: Vanaf 1 september lease ik Vigaro <3 ! Op maandagochtend en dinsdagavond een dressuurles, op vrijdagavond een springles. Ik ben benieuwd hoe het bevalt! Met mijn vriend afgesproken dat ik na drie weken ga evalueren. Het is immers in Haarlem, dus er komen meer benzinekosten en reistijd bij. Maar als mijn bijbaantje zo lekker druk blijft, heb ik er in elk geval wel het geld voor *D . Inmiddels dus twee van de 14 lessen gehad.

Doel 98: Ik heb me geregistreerd, zodat het blijft optellen en ik het eindtotaal niet handmatig hoef uit te rekenen. Vanmiddag even kort wat geprobeerd: 850 rijstkorrels voor English Vocabulary en 820 rijstkorrels voor Basic Math (Pre-Algebra). Een totaal van 1680 rijstkorrels gedoneerd op dit moment dus...

Doel 100: Ook hier aan begonnen vanmiddag tussen werk en paardrijdles door. Ik heb me aangemeld om te helpen in de Grote Optocht met 3 oktober. Nu alleen nog kledingmaten laten opmeten door mijn vriend, zodat ik die door kan geven voor een kostuum. En dan wordt de optocht mijn eerste uren vrijwilligerswerk via http://www.i-doe.nl .

Goed bezig!!

Spianne

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 07:19

@xIrlijn jep het is gewoon een standaard psychologieopleiding, in Enschede is het alleen kleinschaliger en 2/3 van mijn medestudenten is Duits, vandaar dat het in Nederland niet zo bekend is misschien :+

@Joaltijd 2 blokjes chocola van een hele reep dat is gewoon onmogelijk :=

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 08:08

"xIrlijn: wat een post, wauw! Op dit moment heb ik wel een verhaallijn op mijn hoofd maar ben ik met niets bezig op papier. Wel is het verhaal "De gijzeling" klaar en moet die de komende 2.7 jaar herschreven worden en moet ik "Lia" weer oppakken en in ieder geval af krijgen de komende 2.7 jaar. In november ga ik weer meedoen aan Nanowrimo. Daar heb ik ook ontzettend veel zin in, zelfs al heb ik geen plot of wat dan ook.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 08:09

Ik ga vanmiddag ook uitgebreid reageren, zit nu op de fiets naar school ;(

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 09:15

Ik bennu op school en ben om half 5 thuis.. vanavond reageer ik wel even :j

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 09:30

Goedemorgen :wave:

Het gaat echt hard hier nu!

Jo: pittig! Maar gaat je vast lukken!

Kaus: Wat leuk! Waar spelen jullie? Ik vind het ook heel tof :D Ik had het vorige jaar tijdens de zomer paar keer gespeeld en toen ik zag dat ze het hier bij het sportcentrum als cursus aanboden leek het me wel wat om dat weer eens te gaan doen (al doen nu iets serieuzer natuurlijk).

Ineke: wow, wat een post zeg :wow:
Het was dan niet direct tegen mij, maar ik ben wel erg benieuwd naar alle leuke dingen over hardlopen :Y) Ik heb het (indirect) op mijn lijst staan omdat ik gewoon echt eens wil beginnen, maar juist beginnen (en dan doorgaan) is zo moeilijk..
Ja Hoogeveldt ken ik wel, dan zit je aan de andere kant van de uni gezien vanaf waar ik woon (vlakbij de AH XL). Oh, dat is geen lekker vooruitzicht nee := Maar je wilde niet op kamers in Utrecht dan? Ik kon weinig anders, heen en weer reizen elke dag zou voor mij nauwelijks te doen zijn (2,5uur reistijd, enkele reis). Ik moest daar niet aan denken iig.
Haha, nou Nijmegen is me iets te dichtbij eigenlijk. De shows in Nederland vind ik over het algemeen niet zo heel interessant, op een enkeling na. Ik reis er meestal wel wat verder voor, ik combineer het graag/gebruik het als excuus om te reizen: Oostenrijk, Duitsland en de UK ga ik het vaakst heen om shows te zien en eind deze maand gaan we (vriend en ik) naar Denemarken en gaan daar dan naar hun musicalversie van de little mermaid :D

Klis: oh planken is zo zwaar. Wij moesten voor het roeien met de warming up ook altijd een x aantal seconden (weet niet meer hoeveel, ik dacht 45 ouzo)… wat een hel om dat opeens vanuit het niets te moeten doen :P Veel succes met de challenge!

Goed bezig Chantal! Wat leuk dat je nu een leasepaard hebt :)

Succes op school Selena en Melissa!
Ik ben vandaag lekker vrij O:) Maar ik ga me zometeen maar eens nuttig maken.

Qua DZP voor mij zijn er een heleboel doelen in progress.
- Ik ben druk met het schrijven (bedenken) van mijn motivatie/sollicitatie brief voor mijn buitenlandsemester
- Sinds 1 september ben ik secretaris van onze studievereniging en als nieuw bestuur zijn we meteen heel druk om vanalles te regelen en uit te zoeken hoe dingen werken.
- Duolingo Frans ligt al een paar dagen stil, vanwege alle studiedrukte die er sinds maandag weer is :P Zelfde geldt voor het lezen van „a history of Scotland”, gewoon even geen tijd voor gehad. En mijn wreck this journal heb ik ook al even niks aan kunnen doen, want die heb ik thuis in Leiden laten liggen :Y) maar vriendlief neemt die zo voor mij mee als het goed is.
- Mijn kaarten collectie is op het moment dit (eigenlijk een beetje vals spelen, want ik had ze al iets voordat ik officieel begon, maar ik vind ze zo leuk O:) )
Afbeelding

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:10

Wauw! Wat gaan jullie hard!

Ik wilde 'even snel' tussen het werk door bijlezen, maar dat is in fases gedaan, want niet te doen!

Heleboel mensen goed bezig zie ik, super!

Anneloes, die uit Hellevoet was ik. Zo leuk, ik ook uit Hellevoet, en dierwetenschappen gestudeerd in Wageningen! (en heb bij je, ik dacht oudste, broer in de klas gezeten op het Jacob. Weet alleen niet of het ok is om zijn naam te noemen hier)
En no worries, ik ben ook graag lang van stof!

Ik zal me ook even snel voorstellen.
Ik ben Sanne, 28 lentes jong en werk als inkoop assistent op de maasvlakte. Totaal niks mijn bovengenoemde studie te maken, maar ja, als je overal afgewezen wordt wegens gebrek aan ervaring moet je toch wat en zo ben ik de inkoop ingerold.
En ik vind het nog eens super leuk ook, dus overweeg nu een inkoopopleiding erbij te gaan doen, zodat ik toch iets meer op niveau werk kan vinden dan alleen maar de assistent uithangen en typen ;)
Daarnaast heb ik een eigen paardje, quarterhorse merrie van 11 jaar, van wie ik weer leer genieten van de paarden en het rijden. Ik heb haar sinds oktober.
Daarvoor had ik een 4jarige painthorse merrie die ik vanaf de geboorte had, alleen die heb ik in Juli 2013 in moeten laten slapen wegens een ernstige spierziekte waar we een ruim jaar mee gevochten hebben om onder controle te krijgen, wat niet lukte. De vooruitzichten waren ook niet best, dus ik heb moeten besluiten haar een hoop leed te besparen. Wat mij wel veel leed opleverde, maar je paardje in pijn zien is ook slopend.
Ik doe de Day Zero omdat ik graag wat meer structuur in mijn leven wil aanbrengen. Vandaar ook dat ik veel doelen heb die ik 3 maanden wil volhouden. Ik heb geleerd dat 3 maanden de tijd is die je nodig hebt om nieuwe gewoontes aan te leren en hoop dat zo voor elkaar te krijgen.
Ik knok al een tijdje met een eetstoornis/depressieachtig iets, ben al heel goed op weg, maar kan nog wel wat extra ondersteuning, dmv bijvoorbeeld zo'n lijst, gebruiken.
Maar met al die psychologen hier zit ik natuurlijk geramd! :Y) :D

Zo en nu weer hard aan de arbeid.
Ik moet vanaaf mijn lijst er even bijpakken en afstrepen/fatsoeneren. Ik denk eraan om ook nog wat aan te passen, ik had nl de H&H kalender kopen erop staan, maar vind hem van dit jaar een stuk minder dan die van vorig jaar, dus dat gaan we niet doen... Die ga ik dus vervangen
En de lijst van eh... ja die ene lijst dus, daar heb ik nog wat inspi uit gehaald, dus sleutelen mag! (vind ik)

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 11:37

Wow gaat hard hier.
Ik ben nu op het werk dus kan niet volledig antwoorden, dat zal voor in mijn middagpauze zijn.

Dat waveboarden is niets voor mij. Ben echt geen held als het aankomt op zon zaken. Ben dan echt erg onhandig. :)

Jo, ja politie, blijft ergens wel een droom. Maar vrees ergens dat het een droom zal blijven want zal denk ik nooit door die fysieke proeven raken.
Toen ik de proeven deed haalde ik deze al net niet (kwestie van 5seconden) en toen had ik nog niet zo een zware knieblessure als nu.
Moest je de proeven doen, veel succes. Ik vraag me nu eigenlijk af of de proeven hetzelfde zijn voor Nederland en België? Ze zullen wel wat verschillen, maar vraag me af of het fel verschilt of niet.
En zo weinig chocolade...dat is niet mogelijk. Of toch niet voor mij :) Al moet ik zeggen, zo gewoon eet ik niet super veel chocolade, maar als ik mezelf dat zou beperken of verbieden, ja dan wil ik het des te meer :)

Irlijn: de proeven zal ik straks uitgebreider bespreken, en ik spreek dan wel voor de proeven in België, weet niet hoe het er in Nederland aan toe gaat.
Haha, ja een heel gevarieerde roedel, en ook alle 3 verschillend van karakter. Maar dat maakt het net zo leuk. Zal eens proberen een foto te maken van de roedel. Maar dan moet ik eerst mijn lader vinden :)
Ben er gisteren niet meer aan toe gekomen om te zoeken naar de boeken, zal voor dit weekend zijn. Hoop het dat ik ze redelijk makkelijk vind, maar voor alles is een oplossing.
Bedankt.

Jetske, wow, leuke prenten. Veel succes nog met dat doel. Zijn het bepaalde prenten die je zoekt of maakt dat iets minder uit?

Sannanasje : hoop dat het dan goede weg uit blijft gaan voor je Als je ooit wil spreken..PB staat open. Ivm eetstoornis kan ik je niet helpen, maar wat betrefd dat depressiegevoel, heb het ook meegemaakt (zit er nog deels mee) maar ook bij mij gaat het de goede kant uit. Ik

Bij mij is het DZP er ook deels voor structuur, maar vooral om terug meer te genieten van het leven en ook te genieten van alle kleine dingen en alles te apprecieren en waarderen wat ik heb in het leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 12:11

xIrlijn schreef:
Brigritta, jezelf voorstellen betekent zeker niet dat we verwachten dat je hier nu dagelijks iets post en alle berichtjes bijhoudt hoor! Leuk dat je al eens eerder een hele DZP hebt volgehouden. Ik neem tenminste aan dat die is gelukt? Lijkt me lastig dat je lichaam het soms laat afweten terwijl jij nog verder wil. Ik hoop echt dat je nieuwe doelenlijst erbij helpt om een richting te vinden die je leuk vindt en goed kunt volhouden :)

Klopt, mijn eerste lijst heb ik gehaald :j Of tenminste, ik heb 74 doelen gehaald en de andere 27 zijn niet gelukt of waren niet meer interessant.

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat lopen de komende 1001 dagen, wie blijft er doorgaan, wie haakt af, wie leert er echt wat van zijn lijst, en wie haalt doelen vooral voor de leuk. Leuke van DZP is dat iedereen er anders in staat en het net even anders aanpakt, maar ook dat iedereen die het volhoud er op zijn eigen manier echt wat aan heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 12:16

Mich, ik weet t ook niet :P maar heb een lichte zenuwziekte.. Dus het zou zowiezo zwaar worden :P
Mmm.. Tsja, die chocola! Elke dag 2 stukjes.. Tis wel lastig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 12:18

Blijheid schreef:
xIrlijn schreef:
Brigritta, jezelf voorstellen betekent zeker niet dat we verwachten dat je hier nu dagelijks iets post en alle berichtjes bijhoudt hoor! Leuk dat je al eens eerder een hele DZP hebt volgehouden. Ik neem tenminste aan dat die is gelukt? Lijkt me lastig dat je lichaam het soms laat afweten terwijl jij nog verder wil. Ik hoop echt dat je nieuwe doelenlijst erbij helpt om een richting te vinden die je leuk vindt en goed kunt volhouden :)

Klopt, mijn eerste lijst heb ik gehaald :j Of tenminste, ik heb 74 doelen gehaald en de andere 27 zijn niet gelukt of waren niet meer interessant.

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat lopen de komende 1001 dagen, wie blijft er doorgaan, wie haakt af, wie leert er echt wat van zijn lijst, en wie haalt doelen vooral voor de leuk. Leuke van DZP is dat iedereen er anders in staat en het net even anders aanpakt, maar ook dat iedereen die het volhoud er op zijn eigen manier echt wat aan heeft.

Ik wil nog weleens met enthausiasme met iets beginnen.. En dan later denk ik, ik kap ermee :) :')

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:07

Same here :') Het voordeel van DZP is alleen dat je er niet elke dag mee bezig hoeft te zijn en dat je allerlei verschillende doelen kan stellen zodat het minder snel gaat vervelen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:12

Klopt!
Dus ik ben heel benieuwd!

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:22

Irlijn: De selectieproeven (vooraleer je aan de opleiding kan beginnen) bestaan uit 4 delen. Ik heb enkel de eerste gedaan, daar was ik niet door dus moest ik minstens een jaar wachten vooraleer ik terug mocht proberen en toen was ik al aan het werk dus niet meer mee meegedaan.

De 4 proeven :
◾1ste proef: cognitieve vaardigheidsproef en functioneel parcours
◾2de proef: persoonlijkheidsproef
◾3de proef: selectiegesprek met de selectiecommissie
◾4de proef: medische geschiktheidsproef

* De fysieke proef heb ik net niet gehaald, kwam enkele seconden tekort voor het parcours af te kunnen leggen. Ik ben met het springen van de trap door mijn knie gezakt en daar enkele seconden door verloren.
Het eerste deel, de cognitieve vaardigheidsproef bestaat eigenlijk uit verschillende kleine testen om verschillende vaardigheden te evalueren (uitleg even van de site gehaald). Hier kwam ik op één onderdeel 1 puntje te kort, op de andere had ik ruim voldoende en hier was ik dus ook niet op door. Vond ik wel jammer omdat ik er op de andere testen wel ruim door was.

◾de potentiële mogelijkheid om de basisopleiding te volgen. Dit gebeurt door psychotechnische testen die het abstract redeneervermogen, de manier van omgaan met informatie en cijfers nagaan;
◾de kennis van de taal die de kandidaat bij de inschrijving heeft gebruikt. Deze testen beoordelen de spelling- en grammaticakennis;
◾de rapportagevaardigheden.

Het functionele parcours is het fysieke gedeelte.
een parcours bestaande uit een reeks van 6 hindernissen dat 3 maal moet worden afgelegd in een globale maximumtijd van 3'30" en een krachtproef bestaande uit enkele fysieke proeven, af te leggen in maximum 1': het duwen en trekken van een kar met een gewicht van 200 kilogram (heen-terug over een afstand van 10 meter) en het verplaatsen van een pop van 48 kilogram (heen-terug over een afstand van 5 meter).

Tot hier ben ik maar geraakt spijtig genoeg.

* De persoonlijkheidsproef valt uiteen in een viertal luiken:
◾een geïnformatiseerde persoonlijkheidsvragenlijst;
◾een biografische vragenlijst;
◾een situatieproef waarbij men 4, 5 of 6 kandidaten in een bepaalde situatie brengt;
◾een gestructureerd interview.

In dit deel wordt nagegaan of het psychologisch profiel van de kandidaat overeenstemt met de persoonlijkheidskenmerken die noodzakelijk zijn voor de uitoefening van het politieambt. Na die proef besluit men dat de kandidaat:
◾hetzij over die persoonlijkheidskenmerken beschikt;
◾hetzij in staat is om die persoonlijkheidskenmerken te ontwikkelen;
◾hetzij momenteel niet over die persoonlijkheidskenmerken beschikt.

* Dan het selectiegesprek met de selectiecommissie

Deze proef, die ongeveer één uur duurt, is een gesprek voor een jury (selectiecommissie). Tijdens dit gesprek worden vier kerncompetenties van de kandidaat voor de functie geëvalueerd en wordt, in voorkomend geval, nader ingegaan op de resultaten van het gedetailleerd onderzoek naar de antecedenten en de omgeving van de kandidaat. Bij de uitnodigingsbrief ter verschijning voor de commissie is een gedetailleerde toelichting gevoegd, die de kandidaat al toelaat te beoordelen wat van hem/haar zal worden verwacht.

* en dan de medische geschiktheidsproef

deze is echt wel heel uitgebreid en vrees eigenlijk dat als ik door alle proeven zou raken, dat ik hier afgekeurd zou worden.

Sorry, was een uitgebreide post, hoop dat het wat duidelijk is. :)

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:25

Ik heb de 100 happy days challenge ook volbracht. En toen wilde ik iets nieuws, en dat is dit geworden.
Ik ga het afmaken! Ik weet het zeker! hoop ik :D

Maar van die 100 happy days challenge ben ik ook al anders tegen de wereld aan gaan kijken, een stuk positiever. Wat een hoop scheelt met depressiedingetje, wat nauw samen hangt met het eetdingetje trouwens. Als ik beter in mijn vel zit, heb ik ook minder last van mijn eetdingetje (stoornis klinkt zo heftig, is het ook wel, maar voor de positiviteit niet echt bevorderlijk ;) )
MMares, ik zal het in mijn achterhoofd houden, thanks!

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:31

Jo, ik heb bewondering voor je dat je dat lukt zo weinig chocolade :)
Ja is ook wel erg zwaar, maar wie weet hé. Zeg nooit nooit :)

Sannanasje, wat je zegt van die positieve instelling klopt. Ik merk het verschil nu ook (sinds ongeveer 2 weken echt die 'klik' gemaakt zegt maar in mijn hoofd. Hopelijk heeft het ook een positief effect op mijn gezondheidsproblemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:42

Mich, ben je belgisch?
Hier is het rijtje proeven voor de politie ook zo ongeveer :)

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:50

Jo: ja ik ben van België. Oh dan verschilt het toch niet echt. Leuk om te weten.

Chocolade in je nachtkastje? Ja eigenlijk best slim, want daar kijk ik bij ons thuis nooit in dus zou makkelijk vergeten mijn chocolade te eten :)

ik kan zoetigheiden ook niet goed weerstaan. Al kan ik wel perfect het met mate eten. Als ik een zak open met bv chips hoeft die niet perse op, kan gerust na bvv 2 handjes vol zeggen stop.

Maar cake en taart en zo n dingen, neen, kan ik moeilijk weerstaan. Helpt dan ook niet echt dat vriendlief er zo vaak naar vraagt voor zon dingen te bakken voor hem. En ja zeg nu...welke kok proeft niet van hetgeen hij/zij gemaakt heeft :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 14:00

Ik eet op hoeveel ik op kan :P