Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mette1998 schreef:Hmm bevalt op zich nog wel ja, ik woon dus intern op school maar ga vanaf volgend jaar kijken naar iets anders. De school wordt steeds iets strenger wat voor ons goed is aangezien sommige mensen gewoon in hun bed blijven liggen als ze naar de theorie vakken moeten..
Wij hebben bijna dressuur en spring examen en dan 7 weken op stage en dan gelukkig weer lekker thuis wonen. Werken jullie met laptop op school? Weten jullie anders een goedkope goede laptop?
, ik heb er nu ook weer heel erg veel zin in!
Ik ben als de dood voor vrachtwagens dus dat wordt leuk! Mettee schreef:Hmm bevalt op zich nog wel ja, ik woon dus intern op school maar ga vanaf volgend jaar kijken naar iets anders. De school wordt steeds iets strenger wat voor ons goed is aangezien sommige mensen gewoon in hun bed blijven liggen als ze naar de theorie vakken moeten..
Wij hebben bijna dressuur en spring examen en dan 7 weken op stage en dan gelukkig weer lekker thuis wonen. Werken jullie met laptop op school? Weten jullie anders een goedkope goede laptop?