Nou ik heb weer jammerlijk gefaald Maar hee, wel eindelijk paar topscoorders puntjes van MessiIk was op een feestje met Duitsers... ook leuk
En Ronaldo kan meedoen vanavond voor de mensen die hem als topscoorder hebben moet hij nog wel scoren natuurlijk!
_Orlando_ schreef:En Ronaldo kan meedoen vanavond voor de mensen die hem als topscoorder hebben moet hij nog wel scoren natuurlijk!
USA - Portugal 1-1België - Rusland 0-0Zuid-Korea - Algerije 1-1Het is de dag van het gelijkspelen vandaag
Ladybird schreef:Ik ben er over uit dat ik iig al mijn gelijkspellen fout had Haha ik had er drie, twee rood een groen, en vanavond de vierde, zal wel rood worden!
Ladybird schreef:Ohh Jenn, ik heb er 6 en ik zie nu dat ik er 1 goed had Volgende keer maar geen gelijkspel meer
Ronaldo word inderdaad geacht te scoren... ik heb 2-1 voor Portugal Belgie-Rusland 4-0 Zuid Korea-Algerije 2-0
Ik zie nu dat ik echt heel veel gelijke spelen heb ingevuld, tot nu toe 2 goed, in elke ronde 1. In de eerste ronde had ik 7x gelijkspel ingevuld, in de 2e ronde zelfs 9x