Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dirndl schreef:Ik heb een paar shabbies, een jaar of 5 geleden gekregen, maar gebruik ze nooit meer. Eigenlijk heel zonde dat mams er zo veel geld aan heeft uitgegeven, terwijl ze totaal niet bij me passen. Heb ze toen wel een jaar oid. vrij veel gedragen, maar m'n stijl is gewoon veranderd.
@ Diewke: op zich een leuk shirt, maar waarom zou je voor zoiets saais 35 euro uitgeven vraag ik me dan af? Niet vervelend bedoeld, maar dit zou je toch ook goedkoper moeten kunnen vinden?
BaileyMix schreef:Toch besloten de hakken te gaan bestellen, sorry bankrekeningOok nog een 'burgundy' kleur body (zo'n pamper) erbij en een zelfde kleur skaterdress. En dan wil ik bij de H&M nog een maxi en/of midi jurk of rok halen want dat wil ik toch ook wel graag
![]()
Zijn er hier mensen met zo'n lange of midi, en hoe groot zijn jullieBen zo bang dat ik dan 3 cm lijk haha.
Roos jammer dat het zo tegenviel! Altijd balen he![]()
Natsuki hoezo is een strak rokje niet leuk voor tussendoor? Vind dat altijd wel mooi, speels skaterrokje en een beetje klassieker een strak rokje
Dieuwkee schreef:Ik vind maxidresses altijd leuk staan, alleen vind het bij mijzelf niets.