Ik ga alles even op de foto zetten, samen met wat ik al heb. Dat is toch meer dan ik dacht

maar wel een vrolijk overzicht.
Edit, sorry voor de enorme spam aan foto's:
Dit heb ik gisteren gekocht, ze waren alledrie 25 euro. De effen zijn van Lindy Bop en de lange zwarte met bloemenprint van Elli White. Ze lijken nogal vormeloos breed maar ik heb maat 38/40 dus dat valt wel mee
[ [url=m/J8YO3C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8Lfbk3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze even flink strijken
[ [url=m/mdBjS2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze heeft ook zakken
[ [url=m/hiUANO.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een spiegelfoto omdat ik twijfelde, even iemand z'n mening vragen
Vorige editie heb ik deze rok en schoenen gekocht:
[ [url=m/cphduX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voodoo Vixen
[ [url=m/NKzjG8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die kersjes zaten met een clipje vast, die zijn er inmiddels af want ik vond dat met lopen erg vervelend bungelen
En dit zijn alle jurken die ik al had op een rijtje:
[ [url=m/VM0run.jpg]Afbeelding[/url] ]
VLNR Victory Parade, Hearts and Roses, Voodoo Vixen, 2x Hell Bunny en H&M. Riempjes heb ik in een apart mandje in de kast
Die eerste ben ik zo weg van, die heeft een koeienprint die vooral van dichtbij opvalt. Die Voodoo Vixen en Hell Bunnys heb ik online gekocht toen een winkel ermee stopte, waren 20/25 euro
Daarnaast heb ik nog deze 'setjes', maar draag het ook los van elkaar:
[ [url=m/eCb80v.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tu20rS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qT0yNq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yM9f3w.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit shirtje ook in zwart:
[ [url=m/fOk5Et.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is de jurk die ik weg ga doen (het is heel donkerblauw), helaas heb ik hem nooit aan. Hij zit wel heel fijn!
[ [url=m/ydGXRE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mocht iemand interesse hebben, het is een maat 14/40/L en ik heb het rode riempje er bij.
Mijn aankopen van zaterdag zijn wat 'saaier' maar ik vind dat ik het ook echt moet dragen. Dat doe ik met sommige jurken te weinig en dat vind ik gewoon zonde. Ik heb ook nog een aantal 'gewone' jurken dus voornemen voor 2017 was meer jurken dragen

lukt tot nu toe goed!
tengeltje11 schreef:http://lindybop_co_uk.cdn.visualsoft.co.uk/images/holly-delightful-damask-print-vintage-inspired-swing-dress-p1346-10911_zoom.jpgdit is hem in het 'zwart' (eigenlijk is het bruin,maar door de print lijkt het zwart)
mijn man vindt deze mooier,ik ben helemaal gek van die lichtere,maar ze hangen dus allebei in mijn kast

Wauw wat een mooie print! Prachtige jurk.
Ik vind de kwaliteit van Lindy Bop inderdaad ook wisselend, maar daarom handig dat ik in de buurt van Succubus woon, dan kan ik met Open dagen kijken en voelen. Al moet je er eigenlijk niet heen als je niks 'nodig' hebt

CastaMickey jij bent goed geslaagd! Staan je allemaal erg leuk