Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gabbe schreef:Even een vraag over hoe jullie ergens mee om gaan. Ik kreeg net een mail met interesse op mijn scapa setje. Van marktplaats uit kreeg ik gelijk een waarschuwing en diegene zit pas 1 dag op mp. Nu heb ik de kosten incl verzendkosten gestuurd maar hoe kan je zelf indekken? Sowieso met t&t nummer versturen en natuurlijk pas versturen na betaling. Maar hoe kan je verder nog indekken?
maximuss schreef:@Htm: als het om een buitenlandse overschrijving gaat kan het wel enkele dagen duren: van België naar Nederland (toch niet direct het einde van de wereld) kan bij sommige banken al een week duren.
Gabbe schreef:Even een vraag over hoe jullie ergens mee om gaan. Ik kreeg net een mail met interesse op mijn scapa setje. Van marktplaats uit kreeg ik gelijk een waarschuwing en diegene zit pas 1 dag op mp. Nu heb ik de kosten incl verzendkosten gestuurd maar hoe kan je zelf indekken? Sowieso met t&t nummer versturen en natuurlijk pas versturen na betaling. Maar hoe kan je verder nog indekken?
WowAmigo schreef:Hmmm wat rekenen jullie voor verzendkosten voor brievenbuspost? (zeg maar kledingachtige artikelen?) Ik heel blij twee jurkjes verkocht, kom ik bij het postkantoor, de ene moest ik 3,84 voor betalen (wuuut, ik reken altijd maar wat, heb nu 2,75 gerekend) de andere werd een beetje slapjes voor de "testgleuf" (:') ) gehouden "nee, dit is een pakketje" Nou dacht het niet, heb al een paar keer gehad dat ik het als pakketje moest verzenden en dat de postbode het toch gewoon door de brievenbus had gedaan. Dus pakketje weer meegenomen, ga het wel strakker inpakken hoor, pfff. Maar ik ga echt niet steeds zo'n speciaal brievenbuspostdoosje kopen...
Of wegen jullie alles van te voren? Ik had geen idee dat die kosten zo hoog waren, meestal had ik iets van 2,75/3 euro dacht ik