Zoolgangster schreef:Tja, veganisme is de overtreffende trap... Zitten opvallend veel aanhangers tussen die behoorlijk stug in de kop zijn en moeite hebben met de sociale interactie met hun medemens en niet doorhebben wanneer ze ècht te ver zijn gegaan met hun eisen ten opzichte van iemand die zich al de benen voor ze uit het lijf loopt.
Ik ken vegan websites waar je veganistisch honden- en kattenvoer en dergelijke kunt kopen. Leuk voor die dieren joh...
Ja, daar kan ik ook echt heel boos om worden. (zag in het begin van dit topic ook zo'n soort reactie staan) Een hond en/of kat heeft gewoon vlees nodig om te overleven, zo zit hun lichaam in elkaar! Neem dan gewoon geen vleeseter als huisdier!!
Laatst nog een verhaal gelezen van een vrouw die met een doodziek kitten bij de DA kwam, bleek ook zwaar ondervoed en allerlei tekorten te hebben aan stoffen die het nodig had. Bleek ze het diertje dus ook alleen vega te voeren.
Echt bizar vind ik dat!

Waarom je dan vega bent weet ik ook niet, want op zo'n manier ben je imo veel directer en wreder bezig met dierenmishandeling. Terwijl dat juist is waarom veel mensen in de eerste instantie vlees laten staan.