Wel lief dat hij zo goed voor je zorgde!Ik heb vandaag haar ouders ontmoet. Was heel erg geslaagd en ik ben goedgekeurd

Nu zie ik haar pas de 10e weer en dat weekend gaan we ook langs mijn moeder (en misschien mijn oma).
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wel lief dat hij zo goed voor je zorgde!

Ben van 19 t/m 22 december bij m'n vriend geweest. Hij vond z'n cadeautjes erg leuk en zei dat hij maar vast begon te denken over een bijzonder cadeau voor mijn verjaardag
Hij is inmiddels ook verslaafd aan de Toblerone-mousse die ik heb gemaakt voor zijn taart, haha.
Dag erna naar mijn moeder gegaan, nog meer gegeten en gedronken. Hij zou afgelopen zaterdag al naar huis gaan, maar ik heb 'm steeds kunnen overhalen om 'toch nog éééén nachtje te blijven'
Hij is uiteindelijk vanmiddag pas weggegaan, hihi. We zijn dus iets langer dan een week 100% bij elkaar geweest. Heerlijk veel gepraat en elkaar leren kennen op vlakken die niet bespreekt als 'just friends' (of althans niet zo diepgaand). Kan niet wachten tot ik een baantje vind bij hem in de buurt
Dat is heel rottig. Hopelijk ben je snel beter!

alhoewel de permit stuff allemaal nog niet echt opschiet helaas..
En voor de nieuwkomers, welkom!
we hebben hoofdzakelijk lekker van elkaar genoten en dan ook een hoop dagen eigenlijk 'niks' gedaan. Voor de rest er nog wel op uit geweest en leuke dingen gedaan. Afscheid nemen was vreselijk.. pff wat een klote moment. En helaas staat er nog geen nieuwe datum vast