Lange afstandsrelatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Lange afstandsrelatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:06

Beterschap nachtlampje! :(:) Wel lief dat hij zo goed voor je zorgde!

Ik heb vandaag haar ouders ontmoet. Was heel erg geslaagd en ik ben goedgekeurd :):)

Nu zie ik haar pas de 10e weer en dat weekend gaan we ook langs mijn moeder (en misschien mijn oma).

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 23:09

wat leuk Lente!!

En beterschap nachtlampje!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 12:11

Beterschap!

Altijd fijn als je bent goedgekeurd en fijn dat de eerste ontmoeting is geweest.

Fijne jaarwisseling allemaal!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:22

Nachtlampje: Beterschap, ik kan je de hand schudden..
Ik zou twee weken samen zijn met vriendlief, maar ben afgelopen vrijdag naar huis gegaan. Ziek.. En niet zomaar ziek, ik heb een nierbekontsteking is vandaag vastgesteld. We hadden hele plannen met Oud en Nieuw bij hem met zijn vriendengroep, maar vriendlief komt dan vanmiddag alsnog naar mij toe tot en met morgen.
Daar gaat mijn vakantie, anders voorgesteld én ziek..

Super leuk Lente !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:10

Wat lief dat hij naar je toe komt Yunaa!!

Ik zei gisteren dat we elkaar pas de 10e weer zien maar ik stap de 2e belachelijk vroeg op de trein om haar te zien, breng haar naar haar werk 's middags en neem dan haar auto mee en ga naar een vriendin die daar in de omgeving woont... En dan de volgende ochtend haal ik haar weer op :')

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 12:06

Hopelijk hebben jullie allemaal een leuke jaarwisseling gehad!! Ik ben een beetje brak en vriendlief staat met bloed in zijn alkohol op de piste de kinderen les te geven!! haha! Maar wat een nacht!! :D

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 12:09

Gelukkig nieuwjaar iedereen :)

Het kan lastig zijn als je elkaar weinig ziet als je er net mee begint. Maar inmiddels ben ik erachter: óf veel zien (1/2 keer per week) óf langere tijd niet zien (3/4 maanden) werkt het beste.) Als je namelijk zo'n 'tussenperiode' hebt, van 2 weken of een maand ofzo, dan blijf je toch aftellen en dat is niet zo'n strak plan :')

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 13:45

Dat werkt voor mij dus juist heel goed dat aftellen want dan is er altijd iets om naar uit te kijken..

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 13:49

Als je tussendoor je normale bezigheden in ieder geval niet vergeet... toen ik steeds aftelde miste ik toch, psychisch in elk geval, een hoop leuke dingen. En zat ik constant met een zenuwachtig/opgejaagd gevoel, en een gevoel van gemis dat dan net niet de tijd krijgt om wat af te zwakken.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:07

Allereerst: Gelukkig Nieuwjaar!

Ik ben weer terug van weggeweest :D Ben van 19 t/m 22 december bij m'n vriend geweest. Hij vond z'n cadeautjes erg leuk en zei dat hij maar vast begon te denken over een bijzonder cadeau voor mijn verjaardag :D Hij is inmiddels ook verslaafd aan de Toblerone-mousse die ik heb gemaakt voor zijn taart, haha.
Toen 1,5 dagje gewerkt en de 25e weer naar hem gegaan voor eerste Kerstdag bij z'n vader. Pas om 11 uur 's avonds het hoofdgerecht gekregen :+ Dag erna naar mijn moeder gegaan, nog meer gegeten en gedronken. Hij zou afgelopen zaterdag al naar huis gaan, maar ik heb 'm steeds kunnen overhalen om 'toch nog éééén nachtje te blijven' :D Hij is uiteindelijk vanmiddag pas weggegaan, hihi. We zijn dus iets langer dan een week 100% bij elkaar geweest. Heerlijk veel gepraat en elkaar leren kennen op vlakken die niet bespreekt als 'just friends' (of althans niet zo diepgaand). Kan niet wachten tot ik een baantje vind bij hem in de buurt *\o/*

Yunaa :(:) Dat is heel rottig. Hopelijk ben je snel beter!

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:29

Gelukkig nieuwjaar meiden!

Onze nacht was top. Vanmorgen om half 11 toch echt de laatste mensen naar huis gestuurd en toen heerlijk geslapen.

Nu nog lekker samen brak zijn.

Ennnn Ik ga zondag hier kijken voor een bijrij paardje.
Zo leuk. Voorlopig alleen weekend en als ik hier woon gewoon 3/4x in de week

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 19:49

Sta ik zomaar op de trein naar Enschede te wachten...

Schoonouders vonden het prima als ik kom slapen en mijn moeder heeft me op het station afgegooid zodat ik er op tijd ben.

We zouden elkaar pas de tiende zien maar nu zomaar drie dagen extra!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:41

Ik ha zo op weg maar Schiphol mn vent naar het vliegtuig brengen boehoehoe. Nog geen nieuwe date in het verschiet :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:45

Met de mensen met overzeese liefdes heb ik echt te doen :(:)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:56

Happy New Year everyone :)
Beetje druk geweest afgelopen maand.. De week thuis in Nederland was leuk, en druk, maar moet wel zeggen dat ik blij ben weer terug in Canada te zijn :) alhoewel de permit stuff allemaal nog niet echt opschiet helaas..
Kerst was mijn vriend gelukkig thuis maar momenteel zit ie in de states. De 27e naar het werk gegaan en gisteravond na het werk naar de states gereden vanwege een openlucht hockey wedstrijd vandaag (toronto tegen detroit). Kaarten had ie al gekocht voor we elkaar kenden en daarnaast ging ie met twee vrienden dus vind ik dat ie daar ook gewoon veel plezier mee moet hebben enzo :)
Maar oud en nieuw wordt hier niet zo gevierd als in NL en t gaat er allemaal vrij rustig aan toe, bijna iedereen was ook niet thuis dus ik ben naar zijn oom en tante geweest maar toen ik vannacht thuis kwam, en nu eigenlijk ook wel, voel ik me toch best wel eenzaam dat ie er niet is. Laat het maar snel morgenavond zijn..

Yuna en Nachtlampje beterschap!

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 21:10

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Yuna: beterschap! Wat ontzettend vervelend.. :(:)
Houvanutopia: wat leuk! Ik hoop dat het wat wordt met het paardje!

Ik vind het ook fijn als er maar 2 weken tussen zit. Kan me prima redden met school stage en mn paard die dagen en dan weer lekker weekend bij vriendlief.

K heb hem afgelopen maand heel veel gezien. Echt heerlijk.
Met kerst zijn we bij elkaar geweest en vanaf gistermiddag tm 3jan.
Dan ga ik weer naar huis en zie ik hem 17januari pas weer.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:23

Gelukkig heeft iedereen leuke dagen gehad.

Hier was de avond ook nog even schrikken geweest
Mijn vriend stond bij het vuurwerk te kijken en iets komt tegen in zijn neus en klapt.

Ik stond stukje verder komt die in paniek voorbij schat schat overal bloed.
Kon wel huilen!
Gelukkig was er een jongen die avond bij ons die op de trauma ambulance werkt.
Die heeft meteen alles behandeld en nagekeken.
Gelukkig is alles nog heel
Alleen een vreselijk dikke neus en tweede graads brandwond erop.
Maar had niet willen weten wat er was gebeurt als het in zijn oog kwam of zwaarder vuurwerk was geweest pffff

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 23:59

Oei.... gelukkig goed afgelopen

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 00:25

Gelukkig dat het goed is afgelopen Utopia! Beterschap voor je vriend :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 19:09

Oef, dat is schrikken HouVanUtopia ! Gelukkig is het goed afgelopen..

Vriendje is ook weer naar huis toe, vakantie is voorbij voor ons. Was erg blij dat hij dinsdag, woensdag en vandaag er was omdat ik ziek was. En de week daarvoor heb ik het ook echt super leuk gehad, een hele week heerlijk samen geweest.

Hebben jullie het ook leuk gehad ? :D

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 09:22

Hoi iedereen!

Ik heb alles even doorgelezen. En eerst nog even een goed 2014 voor iedereen!
Wat heerlijk dat de meeste de feestdagen met hun liefde hebben gevierd :D En voor de nieuwkomers, welkom!

Ik ben ook weer terug helaas.. 3 heerlijke weken gehad met me vriend en het was veels te kort :( we hebben hoofdzakelijk lekker van elkaar genoten en dan ook een hoop dagen eigenlijk 'niks' gedaan. Voor de rest er nog wel op uit geweest en leuke dingen gedaan. Afscheid nemen was vreselijk.. pff wat een klote moment. En helaas staat er nog geen nieuwe datum vast :(

Sheran: Hoe is het met jou? Hoe was het om hem weer te zien? Heeft het geholpen om het een plekje te geven?

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:13

Hallo allemaal!
Zou ik hier misschien mee mogen praten?

Ik ben Melanie, 21 jaar oud. En gister mijn vriend op het vliegtuig gezet. Hij is Grieks, woont op het Griekse eiland Zakynthos. Ik ben daar van augustus tot half December geweest. Hij is hier 2 weken geweest, zodat we samen konden zijn met de feestdagen. Maar gister moest ik er dus aan geloven..
Was best wel heftig, vannacht heel slecht geslapen.. Ik weet nog niet precies wanneer ik daarheen ga, maar het wordt waarschijnlijk over een week of 6...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:21

Week of 6 is wel te doen toch? Ik heb eens 6 maanden moeten wachten. :P

Hoe lang zijn jullie samen en hoe heb je hem ontmoet? :D

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:30

We zijn pas kort samen, dus dat maakt het waarschijnlijk iets lastiger. Ik weet dat het goed zit, maar toch.. Bijna een halfjaar samen nu.

Ik heb hem voor het eerst ontmoet toen ik op vakantie was in het hotel waar hij werkt. Toen de kans gekregen om daar ook te gaan werken, en toen verliefd geworden.

De afgelopen maanden echt dag en nacht samen geweest. Dus het is heel stil nu :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:01

Haha, ik ben half Grieks :P
Kan me voorstellen dat zes weken heel lang lijkt! Zodra je echt een datum hebt gaat het veel sneller, vond ik altijd.
Ik mag over iets meer dan een week eindelijk naar Cardiff! Ik moet die ochtend nog afrijden ook haha.