Geesten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 16:48

Zo van de foto vraag ik mij heel erg af of het wat te betekenen heeft, ik voel er namelijk niets bij terwijl ik zulk soort dingen normaal direct aan voel. Maar goed wellicht is dat in het echt anders. :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:06

DezeNaam schreef:
takkie_muis schreef:
En dit is de ster:

[ Afbeelding ]

Gek toch %)

Dat is toch gewoon zo'n ster die je op je muur plakt en licht geeft in het donker..?

Nou echt niet,dit is er echt niet op geplakt.

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 18:42

Ik zie trouwens wel duidelijk die ster. Ik heb laatst geprobeerd met mijn net overleden oma in contact te komen. Geen glaasje draaien of iets dergelijks. Gewoon sterk denken aan mijn oma en vragen of ze wil komen. Tot gisteren niet gelukt. Ik zat vandaag in de gang en ik wilde caprisun pakken en toen dacht ik. Laat ik het weer eens proberen. Net toen ik sterk aan mijn oma dacht hoorde ik iets hard ritselen in de gang. Ik hoorde ook andere geluiden. Ik vondt het raar maar heel mooi. Ik denk ook dat het mijn oma was die wilde zeggen: ik ben bij je. Ik vondt dat echt speciaal. Ik was alleen in de gang en ik zou niet weten wie anders die geluiden maakte. Ik had altijd een sterke band met mijn oma.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:12

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:22

Dat komt gewoon door de instellingen van de camera takkie_muis.
's Avonds moet je hem anders instellen. Anders krijg je inderdaad dit :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:29

Met name op de tweede foto is duidelijk te zien dat de lichte streep in het midden door hetgeen komt wat het licht van de flitser weerkaatst. Niets bijzonders dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-14 20:29

Oh gelukkig is zie nu van alles door die ster in de slaapkamer :=

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:22

Over die visioenen

De nacht voor de aanslag op de koningin, was hoorde ik steeds dood, ij was bang dat ik dood zou gaan (ben doodsbang om dood te gaan).

Is dit ook een visioen geweest, ik was volgens mij wakker.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:34

Een Visoen hoor je niet,dat zie je voor je gebeuren.Maar niet in detail,altijd in puzzelstukjes.
Het lijkt dan ook of je klaarwakker bent,maar dat is niet zo,het is moeilijk uit te leggen hoe je een visioen 'ziet'.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 20:36

Idd een visioen is als een raadsel. Je krijgt niet alle informatie en het is altijd veranderlijk.

VenoSnorlaxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 22:36

Ik praat net met een vriendin die iets heel engs meemaakt en er echt heel bang van is en ik hoop dat iemand haar kan helpen

Het begon met soms "iemand" te zien vaag ik een ooghoek ze vond het toen nog niet zo heel eng. De laatste tijd kwam hij steeds dichterbij en vandaag ook wou ze weg omdat ze hem weer zag en toen was hij ook ineens daar thuis ze was totaal in paniek. Overgens was ik er niet bij ze vertelt me dit.

Ook droomde ze een keer dat ze vermoord werd door hem en toen ze wakker werd had ze een snee op haar nek. Ze weet zeker dat het een geest is

Wwet iemand iets wat ze kan doen?

Lutha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 22:46

Anke98 schreef:
Ik praat net met een vriendin die iets heel engs meemaakt en er echt heel bang van is en ik hoop dat iemand haar kan helpen

Het begon met soms "iemand" te zien vaag ik een ooghoek ze vond het toen nog niet zo heel eng. De laatste tijd kwam hij steeds dichterbij en vandaag ook wou ze weg omdat ze hem weer zag en toen was hij ook ineens daar thuis ze was totaal in paniek. Overgens was ik er niet bij ze vertelt me dit.

Ook droomde ze een keer dat ze vermoord werd door hem en toen ze wakker werd had ze een snee op haar nek. Ze weet zeker dat het een geest is

Wwet iemand iets wat ze kan doen?

Klinkt niet fijn. :=
Gewoon professionele hulp inschakelen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 23:46

OP CI channel gaat het over geesten.
The Haunting heet het.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 16:31

ik zou hem zeer dringend vragen te vertrekken en een overleden fam. lid. vragen om bescherming .
eventueel bidden of een bijbel op het nachtkasje (al kan dit het ook verergeren , gezien sommige hier boos om worden) .

en het belangrijkste zoek hulp !!! en niet van bokt. maar een medium of de kerk o.i.d. ;)

en probeer om je angst te onderdrukken !!! hoe banger je bent hoe makkelijker je te beïnvloeden bent.

VenoSnorlaxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 16:43

Ze is totaal niet gelovig en geloofde eerst nieteens in geesten ze is bang dat de geest haar echt pijn wil doen en zelfs dood wil hebben

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:03

Ja en omdat ze zo bang is,zal hij niet weg gaan. Ze moet leren om niet bang te zijn én ze moet heel boos worden op hem en zeggen dat die moet oprotten.

VenoSnorlaxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:06

Is dat niet gevaarlijk? En is er een mogelijkheid dat een geest zo aggresief haar kan vermoorden?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:09

Nee een geest zal niet iemand vermoorden,das onzin.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:11

dat kan alleen als je het toelaat ;)

bij een wierook winkel (soms ook bij bijv. wibra) kan je ook salie wierook kopen .
die lekker aan zetten dan mindert het waarschijnlijk ook wat (maar kan zonder spreuken etc. niet oplossen)

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:55

Ik vimd het idee als ik er bij nadenk vreselijk dat ik weet dat in het huks waar ik nu woon en al helemaal de kamer waar ik slaap, daar de vorige bewoner overleden is.. als ik alleen ben en ik lig in bed, lijkt het soms net alsof er iemsnd naar me kijkt. ! Maar dat zal denk ik tussem mn oren zitten haha..

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:37

Ik heb een tijdje gehad dat ik gezichten zag als ik mijn ogen dicht had 's avonds op mijn kamer, vooral in die 'ene' hoek, zag ik een meisje.

De dag voordat ze 'weg' werden gestuurd, wist ik nog niet, zag ik iemand naar mij knip ogen, dit kan mij overleden tante zijn geweest..

Nu slaap ik op een andere kamer. Kan iemand mij verklaren wat die gezichten waren?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 15:52

Wij kunnen natuurlijk niet met eigen ogen zien wat jij hebt waargenomen, maar die gezichten zouden heel goed geesten geweest kunnen zijn. :)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 19:47

Ik ga binnenkort ook iemand contacteren over mijn kamer. Ik woon in een oud kantoor gebouw en mij is verteld dat de vorige bewoner van mijn kamer (heeft er meerdere jaren gewoond) ook aan iets van glaasje draaien deed en erg in geesten geïnteresseerd was. Ik weet het natuurlijk niet zeker. Maar de kamer voelt niet goed. Ik word er gelijk chagrijnig als ik er ben, verdrietig en humeurig. Gewoon bedrukkende sfeer. Slaap er ook enorm slecht en onrustig. Dus even iemand naar laten kijken!

Nikki_Haya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 08:55

Maand geleden verhuisd maar ik vind mijn kamer nu al niet fijn meer. Er hangt een hele nare sfeer, dingen verplaatsen zich zomaar. En laatst hoorde ik iemand heel vlak bij mijn oor ademen..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:03

Nikki_Haya schreef:
Maand geleden verhuisd maar ik vind mijn kamer nu al niet fijn meer. Er hangt een hele nare sfeer, dingen verplaatsen zich zomaar. En laatst hoorde ik iemand heel vlak bij mijn oor ademen..

Je zou kunnen vragen wie er in je kamer is?