Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VinandoW schreef:De grootste modellenbureaus van de wereld waren daar afgelopen zondag. Elite Model Management, Storm Models, Next Model Management, Ford Models etc. De modellenbureaus zitten daar zonder dat zij ervoor betaald krijgen. Er werden een aantal meisjes gescout door bovengenoemde bureaus. Ik denk juist omdat je er toch een aardig bedrag voor moet betalen dat de aanloop beperkt blijft.
Maar weet ik weer waar ik volgende keer op moet letten.
Heb binnenkort een shoot gepland staan, ga een weekend samen met een fotograaf keihard aan de slag om zelf te schieten en ondertussen ook voor hem model staan dus ik ben zeer benieuwd! Voor de fotografen onder ons; Foxflash gaat de komende maanden het hele land door met demodagen, echt een aanrader! Wat is Foxflash? Foxflash is een flitser met ingebouwde accu, dus al je flitslicht kan overal mee op locatie en na 500 flitsen is de accu nog niet leeg
Zelf m'n afstudeerproject ook mee geschoten!
Heb er wel eens van gehoord ja, maar denk niet dat ik dat vol houd
Drink sapjes ipv frisdrank en ik eet gewoon 3 maaltijden per dag. Dat ik wat wil afvallen betekent niet dat ik alleen maar water met cayennepeper en citroensap ga drinken en geen hap ga eten voor minimaal een week
Op dit moment hang ik tegen het randje van overgewicht aan.. Valt niet op omdat ik zo lang ben maar ik weet wel dat ik nu nog op een leeftijd ben waarop ik het er nog relatief makkelijk af kan krijgen. Dus dat doe ik dan maar haha 
ik ben weer juist ongezond te licht. Het is helaas ook niet zo makkelijk om aan te komen. Courses schreef:Ah, op die manier. Ik dacht echt zo'n extreem deep cleanse zwaar program waarbij je echt enkel en alleen op water en sapjes mag leven (dus ook geen maaltijden). Voor je lichaam is vooral dan het vet en suiker niet binnen krijgen een probleem inderdaad, dan moet het ineens weer wat doen ipv al die luie cellen.
(Not that I mind, I like his abs
) 
vooral niet met ernstig ondergewicht.