Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:25

Ja, want hoe veel modellen zullen elk jaar gekozen worden op dit soort events? 1? Hooguit 2? En de beste bureau's uit de wereld lijkt me niet. Denk je nou echt dat een Premier Models daar iemand naartoe gaat sturen? Als je er naartoe wilt moet je het vooral doen maar het lijkt mij vooral een manier om heel veel interesse te roepen bij jonge meiden voor het modellenleven

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:40

De grootste modellenbureaus van de wereld waren daar afgelopen zondag. Elite Model Management, Storm Models, Next Model Management, Ford Models etc. De modellenbureaus zitten daar zonder dat zij ervoor betaald krijgen. Er werden een aantal meisjes gescout door bovengenoemde bureaus. Ik denk juist omdat je er toch een aardig bedrag voor moet betalen dat de aanloop beperkt blijft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:47

VinandoW schreef:
De grootste modellenbureaus van de wereld waren daar afgelopen zondag. Elite Model Management, Storm Models, Next Model Management, Ford Models etc. De modellenbureaus zitten daar zonder dat zij ervoor betaald krijgen. Er werden een aantal meisjes gescout door bovengenoemde bureaus. Ik denk juist omdat je er toch een aardig bedrag voor moet betalen dat de aanloop beperkt blijft.

Dat is misschien ook wel zo, dat betaal je alleen als je echt graag wilt :j

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:20

Maar als je echt graag wilt kun je ook langsgaan of foto's sturen naar één van deze bureaus. Vriendinnen van mij zijn ook op die manier binnengekomen, die zijn nooit naar zulke events geweest.

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:44

Maar als ouders zijnde kun je met je dochter mee, zijn ook de internationale modellenbureaus ter plekke en kan er meteen een gesprek plaatsvinden.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 12:42

Eerlijk Vinando, er zullen in verhouding relatief weinig meiden gescout worden daar. Misschien zijn de meiden die gescout zijn wel gescout voor de 'sier'. Je betaalt hartstikke veel geld, er word juist altijd gezegd dat je niet moet betalen voor modellenbureau's en in dit opzicht doe je het indirect toch.

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 14:22

Courses leuk dat je in utrecht gaat wonen, daar woon ik ook :)

Lipydo wat maak jij mooie foto's zeg! En dat 14 jarige meisje, wow zij moet er echt iets mee doen (als ze dat wil natuurlijk, misschien ook nog eerst even wachten) maar vind haar echt een goed model, zeker voor haar leeftijd!

Ik heb pas ook weer een shootje gedaan, ben er zelf niet helemaal tevreden over :P Maar weet ik weer waar ik volgende keer op moet letten.
In heel maart en begin april heb ik trouwens door de weeks veel tijd en ik kan ook reizen met studenten week OV, vanaf Utrecht en Rotterdam. Dus als iemand nog een keer een model zoekt? :)

Heb op deze fb pagina mijn portfolio staan:
https://www.facebook.com/portfoliosimonemodel

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 16:29

Nu ik in Utrecht ga wonen krijg ik weer veel meer tijd voor allerlei dingen :) Heb binnenkort een shoot gepland staan, ga een weekend samen met een fotograaf keihard aan de slag om zelf te schieten en ondertussen ook voor hem model staan dus ik ben zeer benieuwd! Voor de fotografen onder ons; Foxflash gaat de komende maanden het hele land door met demodagen, echt een aanrader! Wat is Foxflash? Foxflash is een flitser met ingebouwde accu, dus al je flitslicht kan overal mee op locatie en na 500 flitsen is de accu nog niet leeg :) Zelf m'n afstudeerproject ook mee geschoten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:51

Ik woon ook in Utrecht :D
En ik ben de komende tijd ook heel veel beschikbaar om model te staan, maar ik zit in een giga cleanse waarin ik amper wat eet en vooral sapjes drink. Dus ben pittig cranky :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 17:53

Oh, dat klinkt nogal .. lekker? :') Heb er wel eens van gehoord ja, maar denk niet dat ik dat vol houd :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:55

Courses schreef:
Oh, dat klinkt nogal .. lekker? :') Heb er wel eens van gehoord ja, maar denk niet dat ik dat vol houd :+

Ik ook niet en ik betwijfel altijd of dat wel goed voor je is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:56

Ik doe het niet via zo'n kuur ofzo hoor, ik moet gewoon echt even 20 kilo kwijtraken en op de traditionele manier wilt het voor mij niet echt opschieten. Maar als je eerst echt leefde als een morbide obese persoon (echt waar, ik at makkelijk twee zakken chips op een dag en als ik over station liep haalde ik elke keer even een cheeseburger XXL en een zak frietjes) dus ik moet gewoon echt even omschakelen. Tot nu toe gaat het wel, maar het is echt een afkickproces :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:57

Ik heb het een beetje overdreven hoor _O- Drink sapjes ipv frisdrank en ik eet gewoon 3 maaltijden per dag. Dat ik wat wil afvallen betekent niet dat ik alleen maar water met cayennepeper en citroensap ga drinken en geen hap ga eten voor minimaal een week

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:08

Dat jij dat kan joh, ik zou echt gek worden. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:10

Ik heb heeeeel lang een periode gehad waarin ik kon eten wat ik wou, maar helaas ging die moet de pubertijd ook over := Op dit moment hang ik tegen het randje van overgewicht aan.. Valt niet op omdat ik zo lang ben maar ik weet wel dat ik nu nog op een leeftijd ben waarop ik het er nog relatief makkelijk af kan krijgen. Dus dat doe ik dan maar haha

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:11

Hm ja dat is dan wel een goed idee :)

Ik zit met het leed dat aankomen heet :') ik ben weer juist ongezond te licht. Het is helaas ook niet zo makkelijk om aan te komen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 18:23

Ah, op die manier. Ik dacht echt zo'n extreem deep cleanse zwaar program waarbij je echt enkel en alleen op water en sapjes mag leven (dus ook geen maaltijden). Voor je lichaam is vooral dan het vet en suiker niet binnen krijgen een probleem inderdaad, dan moet het ineens weer wat doen ipv al die luie cellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:33

Deijs schreef:
Hm ja dat is dan wel een goed idee :)

Ik zit met het leed dat aankomen heet :') ik ben weer juist ongezond te licht. Het is helaas ook niet zo makkelijk om aan te komen.

Mijn vriend heeft dat ook heel erg, die is echt skinny en die komt maar niet aan.. Ik heb het tegenovergestelde :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:35

Courses schreef:
Ah, op die manier. Ik dacht echt zo'n extreem deep cleanse zwaar program waarbij je echt enkel en alleen op water en sapjes mag leven (dus ook geen maaltijden). Voor je lichaam is vooral dan het vet en suiker niet binnen krijgen een probleem inderdaad, dan moet het ineens weer wat doen ipv al die luie cellen.

Klopt, maar ik denk niet dat ik dat volhoud. Ik word al ontzettend chagrijnig van 3 maaltijden per dag, dus moet je nagaan :=

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 18:44

Haha, ik ken het. Mijn vriend die sport regelmatig en die eet zich echt helemaal klem, maar komt ook geen gram aan :') (Not that I mind, I like his abs <3 )

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:47

Jij wel dan Thirsa? Wat ik me kan herinneren lijkt het bij jou ook niet zo het geval te zijn :)

Niet aankunnen komen is ook geen succes :') vooral niet met ernstig ondergewicht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:49

Mijn vriend sport dan niet zo veel, maar eet zich wel echt een slag in de rondte. Wat soms best lastig is als ik heel gezond probeer te eten en echt zo min mogelijk :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 18:50

Ja dat kan ik me voorstellen, ik zou het dan ook moeilijk volhouden denk ik :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-14 19:09

Qua vetpercentage kom ik op mijn buik niet zo snel aan nee, maar heb wel spieren die nu niet gebruikt worden daardoor alles veel 'breder' en minder stevig lijkt als dat het is. Al ga ik niet proberen mezelf helemaal klem te eten maar dat is ook meer vanwege het colesterol level enzo wat ik niet de kast op ga jagen, haha :')

Mannen en eten Emma, I know the problem :P

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 19:11

Nee ik wou al zeggen, jij bent nooit stevig geweest oid. :)

Ohh het thema die ik met Nikki de Kerf aan het plannen ben is gaaf! Ik kan er nog niet veel over vertellen maar ik kan niet wachten.

Datum moet nog even geprikt worden, ben zelf nogal druk dus ik ben benieuwd :D